Mag.hl.m. Praha - administrátor / administrátorka monitorovacího systému v odboru evropských fondů PER-4145/2018

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

administrátor / administrátorka monitorovacího systému v odboru evropských fondů PER-4145/2018

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),a podle Metodického
<br> pokynu k rozvoji lidských zdrojů v programovém období let 2014 až 2020 a v programovém období let
<br> 2007 až 2013,přijatý usnesením vlády č.444 ze dne 16.6.2014,vyhlašuje dne 10.ledna 2018 výběrové
<br> řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> administrátor / administrátorka monitorovacího systému
<br> v odboru evropských fondů Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3061)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: administrátor / administrátorka monitorovacího systému,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 12
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín předpokládaného nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Koordinace a zpracování monitorovacích indikátorů operačního programu včetně posuzování jejich
<br> vhodnosti <.>
<br> Zpracovávání a vyhodnocování evaluačních plánů v rámci operačního programu <.>
<br> Komplexní zajištění provádění opatření v oblasti monitorování v rámci operačních programů hl.m <.>
<br> Prahy,zejména:
<br>  metodické a technické zajištění rozvoje a správy informačních systémů v oblasti fondů EU
využívaných odborem (dále jen IS);
<br>  přidělování uživatelských práv,rolí,kompetencí v rámci IS;
<br>  zodpovídání za zpracování výročních a závěrečných zpráv za program s využitím podkladů
programových manažerů;
<br>  zajišťování přípravy a průběhu monitorovacího výboru,včetně přípravy pozvánky,programů <,>
podkladů,technického zabezpečení jednání a zpracování zápisu z jednání;
<br>  shromažďování,analyzování a tvoření návrhů na úpravu IS,zajišťování jejich zadání,testování
a akceptaci,zabezpečování komunikaci s dodavatelem informačních systémů;
<br>  poskytování metodické podpory a poradenství v oblasti informačních systémů;
<br>  poskytování technické podpory a poradenství žadatelům a příjemcům podpory v oblasti
monitorovacího systému;
<br>  udržování a rozvíjení systému ukazatelů/indikátorů programů;
<br>  zajišťování datových výstupů z IS;
<br>  sledování naplňování ukazatelů/indikátorů v rámci programů v členění podle prioritních os <,>
<br>  spolupracování na výběrových řízeních pro dodávky služeb v oblasti monitoringu a IT
<br>  účast se jednání technických a metodických pracovních skupin v oblasti monitoringu <.>
<br>
<br>
<br>
VR 4/18-3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona o úřednících:
<br>
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let <,>
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který ovládá
<br> český jazyk <,>
<br> c) způsobilost k právním úkonům (svéprávnost) <,>
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>  dobrá orientace v problematice fondů EU
<br>  znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2
<br>  velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office,zejména Excel,Word)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  prezentační a organizační dovednosti
<br>  analytické myšlení
<br>  samostatný přístup ke svěřeným činnostem,pečlivost
<br>
Výhodou
<br>  znalost uživatelského prostředí MS2014+
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
<br>
K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
<br> pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží ...

Načteno

edesky.cz/d/993816

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz