Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.
Úřední deska - ŠumperkÚřední deska
Elektronická úřední deska je zřizována s ohledem na zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,§ 26 a je určena ke zveřejňování dokumentů vyvěšených na úřední desce Městského úřadu Šumperk způsobem umožňující dálkový přístup.Obsah elektronické úřední desky má informativní charakter.Dokumenty,které jsou zde zveřejněny,se vyskytují i na stacionární úřední desce Městského úřadu Šumperk,která je umístěna na ulici Hlavní třída naproti České spořitelně <.>
Městský úřad Šumperk oznamuje vyhlášení výběrového řízení dle zákona č.312/2002 Sb <.>, o úřednících územních samosprávných celků,v platném znění na obsazení místa administrativního pracovníka/asistenta kanceláře tajemníka Městského úřadu Šumperk
Předpoklady pro podání přihlášky:
státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR),věk min.18 let,bezúhonnost,způsobilost k právním úkonům,ovládání jednacího jazyka
min.ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky pro podání přihlášky:
znalost zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,v platném znění
velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
rychlost psaní na PC (státní zkouška ze psaní na klávesnici výhodou)
dobrá znalost českého pravopisu
komunikační dovednosti,samostatnost,flexibilita
občanská a morální bezúhonnost
datum a podpis
číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
K přihlášce doložte:
ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
zajišťování administrace schůzí rady města a zasedání zastupitelstva města,příprava materiálů pro jednání rady města a zastupitelstva města,vedení agendy tajemníka úřadu
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 8.platová třída dle nař. vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,v platném znění,a nař.vlády č.222/2010 Sb <.>,kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě,v platném znění.Nástup od 1.2.2018 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk,nám.Míru č.1,Šumperk,k rukám tajemníka PaedDr.XXXXX XXXXXX nejpozději do XX.X.XXXX včetně. Informace k pracovní pozici podá Ing.XXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí kanceláře tajemníka,tel.XXX XXX XXX <.>
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím,že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji <.>
PaedDr.XXXX XXXXX tajemník MěÚ Šumperk
Navigace
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Šumperk | ||
---|---|---|
01. 06. 2022 | Zatoulaní psi | |
01. 06. 2022 | Zahájení společného řízení | |
01. 06. 2022 | Návrh závěrečného účtu města za rok 2021 | |
01. 06. 2022 | Zahájení řízení | |
31. 05. 2022 | Opatření obecné povahy | |
...a další |