Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.
Rámcová kupní smlouva
uzavřená dle ust.§ 2079 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku (dále jen „OZ“)
<br>
<br> I.SMLUVNÍ STRANY:
<br> 1.Město Kuřim
se sídlem Jungmannova 968,Kuřim,PSČ 664 34
jednající ve věcech smluvních Mgr.Ing.Dragem Sukalovským – starostou
zástupce ve věcech technických Mgr.XXXXX XXXXXXXXXXXXX
IČ: XXXXXXXX
DIČ: CZXXXXXXXX
Bankovní spojení: Komerční banka,a.s <.>,číslo účtu 22824641/0100
(dále jen "Kupující“)
<br> a
<br> 2 <.>
<br>
(dále jen "Prodávající")
<br> (Kupující a Prodávající společně dále označováni XXX XXXX "Smluvní strany" nebo každý z nich samostatně jako "Smluvní strana");
<br> uzavírají dnešního dne,měsíce a roku tuto rámcovou kupní smlouvu (dále jen „Smlouva“):
<br>
II.ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ:
<br>
1.Účelem této Smlouvy je zajištění dodávek sortimentu tiskovin,reklamních předmětů a razítek,dle dílčích objednávek kupujícího <.>
<br> 2.Prodávající se stal vítězem zadávacího řízení vyhlášeného Kupujícím v rámci veřejné zakázky malého rozsahu s názvem “Dodávka sortimentu tiskovin,reklamních předmětů a razítek“ (dále jen „Zadávací řízení“) <.>
<br> 3.Podkladem pro plnění Smlouvy je nabídka prodávajícího podaná v rámci Zadávacího řízení <.>
<br> 4.Prodávající prohlašuje,že disponuje veškerými odbornými předpoklady potřebnými pro plnění Smlouvy a na jeho straně neexistují žádné překážky,které by mu bránily Smlouvu plnit <.>
<br> III.Předmět Smlouvy
<br> 1.Předmětem této Smlouvy je závazek Prodávajícího dodávat Kupujícímu po dobu trvání této Smlouvy na základě Kupujícím vystavených písemných objednávek sortiment tiskovin,reklamních předmětů a razítek uvedený v Příloze A této Smlouvy,a to za podmínek výslovně stanovených touto Smlouvou a v rozsahu specifikovaném v dílčích objednávkách Kupujícího (dále jen „předmět plnění“ nebo „zboží“),a převést na Kupujícího vlastnické právo předmětu plnění <.>
<br> 2.Prodávající je povinen Kupujícímu dodat zboží odpovídající Nabídce <.>
<br> 3.Smluvní strany sjednávají,že Kupující není povinen odebrat zboží v rozsahu uvedeném v Příloze A této Smlouvy a Prodávající není oprávněn si na takový odběr činit nárok <.>
<br> 4.Kupující se zavazuje objednané,řádně a včas dodané zboží dle Smlouvy převzít a zaplatit za ně Prodávajícímu kupní cenu,která bude určena způsobem uvedeným v čl.VII této Smlouvy <.>
<br> 5.V kupní ceně každé jednotlivé dodávky zboží je,bez ohledu na objednané množství,i jeho XXXXXXX do místa plnění dle Smlouvy,jeho umístění a instalace v určených místnostech,řádná montáž a předložení Prodávajícím informací o způsobu šetrného odstranění zboží po ukončení jeho životnosti <.>
<br> IV.Doba trvání Smlouvy
Tato Smlouva se sjednává jako smlouva rámcová,a to na dobu určitou od 01.02.2018 do 31.1.2020 <.>
<br> V.Dodací podmínky,místo plnění,termín plnění
1.Kupující bude od Prodávajícího odebírat zboží na základě písemných objednávek (dále jen „objednávka“) <.>
1.V objednávce Kupující uvede druh zboží,počet kusů a termín plnění <.>
1.Prodávající je povinen písemně potvrdit přijetí objednávky (např.formou e-mailu) nejpozději následující pracovní den po obdržení písemné objednávky,a to na emailovou adresu odpovědného zástupce Kupujícího ve věcech technických dle Smlouvy <.>
1.Místem dodání zboží bude adresa Kupujícího uvedená v objednávkách <.>
1.Prodávající je povinen doručit Kupujícímu zboží dle objednávky nejpozději do sedmi (7) pracovních dnů ode dne doručení objednávky Prodávajícímu,a to do místa plnění uvedeného v objednávce,a to v pracovní době Kupujícího.Kupující může požadovat i dřívější doručení zboží.Tuto skutečnost ovšem musí uvést v objednávce.V takovém případě je třeba mít na zřeteli technologické možnosti s ohledem na množství <.>
1.Kupující není povinen předmět plnění převzít,bude-li předmět plnění či obaly jevit jakékoliv znaky poškození či jiné zjevné vady <.>
VI.Vlastnické právo
<br> Vlastnické právo ke zboží přechází na Kupujícího převzetím zboží; tímto okamžikem na Kupujícího přechází i nebezpečí škody na zboží <.>
<br> VII.Kupní XXXX a platební podmínky
X.Kupní cena za předmět plnění uvedený v čl.III této Smlouvy je jako jednotková cena stanovena v Příloze A.Kupní cena za konkrétní objednávku bude stanovena jako suma součinů jednotkových cen a skutečně dodaného množství zboží na základě konkrétní objednávky.Jednotková kupní cena uvedená v Příloze A je cenou maximální a Prodávající za dodání předmětu plnění není oprávněn požadovat cenu vyšší <.>
1.Kupní cena je konečná a nejvýše přípustná.Kupní cena zahrnuje veškeré náklady Prodávajícího nutné k řádnému splnění všech závazků dle této Smlouvy,včetně veškerých nákladů,např.balné,náklady na dopravu apod.Prodávající není oprávněn účtovat žádné další částky v souvislosti s plněním této Smlouvy <.>
1.DPH bude vždy účtováno dle předpisů platných a účinných ke dni uskutečnění zdanitelného plnění <.>
1.Prodávající je oprávněn fakturovat kupní cenu za zboží na základě konkrétní písemné objednávky Kupujícího po jeho dodání a řádném sestavení u Kupujícího <.>
1.Lhůta splatno...
Příloha č.1 – Vzorová zakázka
<br>
položka
množství
cena za jednotku bez DPH při odběru stanoveného množství
cena za jednotku vč.DPH při odběru stanoveného množství
<br> vizitka,1/1 matná křída,350 g
<br> 100
<br>
<br> vizitka,4/1,matná křída,350 g
<br> 100
<br>
<br> plakát A2,4 barvy,papír blueback
<br> 40
<br>
<br> plakát A3,4 barvy,křída lesk 135 g
<br> 40
<br>
<br> brožura 32 stran,210 x 210 mm,přebal KL 250g 4/1,vnitřky 28 stran KL 135g 1/1,vazba V1
<br> 100
<br>
<br> potisk na bavlněnou látku,5 barev,velikost potisku 230 x 95 mm
<br> 200
<br>
<br> potisk propisky,1 barva
<br> 1000
<br>
<br> potisk papírové tašky,1 barva,velikost potisku cca 210 x 297 mm
<br> 500
<br>
<br> potisk igelitové tašky,1 barva,velikost potisku 120 x 45 mm
<br> 500
<br>
<br> potisk deštník,1 barva
<br> 100
<br>
<br> razítko vč.štočku,velikost 47 x 18 mm
<br> 5
<br>
<br> polep osobního automobilu dle přílohy <,>
záruka min.5 let
<br> 1
<br>
<br>
<br>
Cena celkem za vzorovou zakázku bez DPH:
<br> DPH:
<br> Cena celkem za vzorovou zakázku vč.DPH:
2
<br> 14
<.> 0
<br> 1
<br> 14PropiskaPROPAGAČNÍ A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY
<br> Propiska
<br> Na propisku se logotyp umisťuje přednostně na její
horní část <.>
<br> Není-li možný tento typ potisku,lze logotyp aplikovat
dle druhé ukázky <.>
<br> V případě omezení tisku na jednu barvu,je možné
aplikovat logotyp v barvě Kuřim šedá.Tato aplikace
je určena pouze pro „ekonomickou řadu“ předmětů <.>
Nelze ji využívat jako hlavní prezentační prostředek <.>
<br>
Kurim_manual_listyA4.pdf
PROPAGAČNÍ A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY
<br> mu -
<br> „.„n
<br> Měna Kuřim
<br> Taška
<br> Taška
<br> Na bílou tašku se umisťuje Zákěadní logotyp,na Černou tašku se aplikuje inverzní logotyp.Cerný reklamní předmět je určen pro reprezentativní učeiy <.>
<br> Používá se mozaika odvozená ze symbotu logotypu.Mozaika obsahuje barvy defénovane v tomto manuálu <.>
<br> \! krajním případě přš omezení tisku na jednu barvu <,>
<br> je možné aptikace na bílou tašku provést v barvě Kuřim Šeda.Tatoje určena pouze pro „ekonomickou řadu“ předmětů.Nelze jí využívat jako hlavní prezentační prostředek <.>
<br> Doporučeno je používat papír'Ovou tašku <.>
PROPAGAČNÍ A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY
<br> T*"c' “»
<br> Ši <.>,<.>.<.> “ <.>
<br> * 0 *,ng „.DOMO
<br> Tričko
<br> Na bílé trščko se:- umtsťuée Základní logotyp,na černé te'ěčm ae apšíkujc havarijní logotyp.(Lemy reklamní předmět še nicem pro reprezentatímw účeiy <.>
<br> Používá se mozaíšm odvozena ze symbom o 701yptí <.>
<br> Mozaika obsa'rmje barvy defínrwané v tomto- manuálu <.>
<br> apH ' * Toto je určeno pouze pro „ekonomšckcu mu předmětů.Heize m wuživai jako žwžavní mezer—imám
<br> p rostš'ed ek <.>
<br> Via-„adam tazimcšngší V.potisku jc SiÍOÍŠSk <,>
OZNAČENÍVOZIDEL Označení referenčních vozidel města &; M6510 Kuřim O 39 či) Označení referenčních vozidel města Označení referenčních vozidel města spočívá v aplikaci logotypu „Město Kuřim" na bílé vozidlo a ve výrazné aplikaci značky.Aplikace se provádí barevnými fóliemi dle specifikace barev pro Kuřim.Viz kapitola > 6.BAREVNOST.Typ vozu na vyobrazení je XXXXX XXXXX <.>
Výzva k podání nabídky na zakázku Města Kuřimi
<br>
<br>
<br> 1) Předmět plnění zakázky
<br> Předmětem plnění zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je výběr dodavatele tiskovin,reklamních
předmětů a razítek pro město Kuřim <.>
<br> Rozsah zakázky:
Kompletní zajištění nepravidelných dodávek tiskovin,reklamních předmětů a jejich potisku a razítek na
základě objednávek města Kuřimi <.>
<br> Celkový předpokládaný maximální finanční rozsah 500 000,- Kč bez DPH do ukončení plnění zakázky <.>
<br>
<br>
2) Doba a místo plnění zakázky
<br> Předpoklad zahájení zakázky je 1.2.2018 <.>
Dokončení plnění zakázky 31.1.2020 <.>
Místem plnění zakázky je Městský úřad Kuřim,Jungmannova 968/75,Kuřim <.>
<br>
3) Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
<br> Nabídková XXXX XXXX u jednotlivých položek stanovena pro danou dobu plnění XXXX XXXX nejvýše přípustná
se započtením veškerých nákladů včetně dopravy do místa plnění zakázky,rizik,zisku a finančních vlivů
(např.inflace) po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy a
zadávací dokumentaci <.>
<br> Nabídka musí obsahovat ceny za jednotlivé položky vzorové zakázky uvedené v Příloze č.1 a celkovou
cenu vzorové zakázky <.>
<br> Cenová nabídka vzorové zakázky bude rozčleněna takto:
<br> cena za jednotku bez DPH při odběru množství dle vzorové zakázky
cena celkem za vzorovou zakázku bez DPH
cena celkem za vzorovou zakázku vč.DPH
<br>
<br>
Předmět (název) zakázky: Dodávka sortimentu tiskovin,reklamních předmětů a razítek
<br> Evidenční číslo zakázky: III-KÚ-2017-002
<br> Zadavatel Město Kuřim
<br> Adresa: Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim
<br> IČ: 00281964
<br> Statutární orgán: Ing.XXXXX XXXXXXXXXX (starosta)
<br> Zajištující odbor: Odbor kancelář úřadu
<br> TEL.: 541 422 303
FAX: 541 230 633
E-MAIL: zimmermannova@kurim.cz
<br> DATUM VÝZVY: 21.12.2017
<br>
<br>
4) Místo pro podávání nabídky,doba,v níž lze nabídky podat a místo a termín otevírání obálek
<br> Nabídky mohou uchazeči doručit osobně na podatelnu MěÚ Kuřim nebo doporučeně poštou na adresu
Město Kuřim,Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim <.>
<br> Nabídky musí být doručeny zadavateli do 15.1.2018 do 16.00 hodin.Nabídky,které budou předloženy
nebo doručeny po uplynutí této lhůty,zadavatel nezařadí do výběrového řízení a vrátí je zpět v neporušené
obálce <.>
<br> Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15.1.2018 v 16:05 hodin v budově MěÚ Kuřim na adrese
Jungmannova 968/75,Kuřim,3.patro,místnost č.403 <.>
<br>
5) Informace o výsledku výběrového řízení
<br> Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni písemně <.>
<br>
6) Předpoklady pro plnění zakázky
<br>
Uchazeč předloží kopie příslušného živnostenského oprávnění v rozsahu odpovídajícímu předmětu
veřejné zakázky a výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,pokud je v nich zapsán <.>
Originály nebo ověřené kopie dokladů ne starší tří měsíců,platných ke dni posledního dne lhůty pro
podání nabídek,budou doloženy k podpisu smlouvy <.>
<br>
7) Požadavek na formální úpravu,strukturu a obsah nabídky
<br> Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě,podepsána oprávněným zástupcem
uchazeče,jednotlivé strany budou očíslovány vzestupně od čísla 1 a zabezpečeny proti manipulaci
sešitím celé nabídky.Veškeré části nabídky budou po svázání tvořit jeden celek.Sešití bude
opatřeno přelepkou s razítkem nebo převázáno provázkem s pečetí.Nabídka bude předložena v 1
výtisku vytištěna nesmazatelnou formou <.>
<br> Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
<br> Obsah svazku
<br> Krycí list nabídky s uvedením identifikačních údajů uchazeče
<br> Cenová nabídka vzorové zakázky se členěním:
cena za jednotku bez DPH při odběru množství dle vzorové zakázky
cena za jednotku vč.DPH při odběru množství dle vzorové zakázky
cena celkem za vzorovou zakázku bez DPH
cena celkem za vzorovou zakázku vč.DPH
<br> Podepsaný návrh smlouvy
<br> Kopie příslušného podnikatelského oprávnění a výpisu z obchodního rejstříku
<br> Reference
<br> Ostatní požadované doklady (např.plná moc)
<br> Krycí list nabídky a návrh smlouvy budou podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče.V případě,že
nabídku nebude podepisovat statutární orgán uchazeče,je nutno předložit podepsanou a úředně ověřenou
plnou moc k zastupování uchazeče <.>
<br> Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách opatřených na uzavření přelepkami a razítky uchazeče a
zřetelně označených „Zakázka města - „Dodávka sortimentu tiskovin a reklamních předmětů“ -
neotevírat nabídka“.Na obálce bude dále uvedena adresa,na níž je možné nabídku případně vrátit <.>
<br>
<br> 8) Způsob a kritéria hodnocení nabídek
<br> Hodnocení nabídek provádí hodnotící komise.O posouzení a hodnocení nabídek pořídí komise písemnou
zprávu <.>
<br>
<br>
Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena za vzorovou zakázku <.>
<br> Vyhodnocení nabídky bude provedeno takto:
Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude stanovena jako nabídka nejlepší <.>
<br>
9) Práva zadavatele
<br> Zadavat...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Kuřim | ||
---|---|---|
30. 09. 2022 | Vokolo Príglu 2022 PÚP | |
30. 09. 2022 | Zveřejnění seznamu nedostatečně určitě zapsaných osob v katastru nemovitostí dle § 64-65 z.č.256/2013Sb. | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Kuřim Blanenská Protlak Optická síť PÚP | |
...a další |