Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.
62
<br> Tento dokument 'e součástí 5 stému TP online.B iv ořen v efektronické adobe 'ako 'edin ' autentfck ' dokument <.>
<br> og eso _
<br> vyjímečne
<br> min.5
<br> mi
<br> MĚSTSM ÚŘAD
<br> comme;
<br> ODBOR FÉPRAVY
<br> P0 )P18
<br> 5,0 m)
<br>.5(
<br> wii Vili
<br> ů“ _ <.>
<br> *:
<br> QW <.>
<br> Fm <.>
<br> Am ii
<br> cca 50
<br> Schéma Bl1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatížením <.>
<br> příčná uzávěra jedno-strannými směrovacími deskami odstup podélně 1—2m
<br> příčně 0,6 - 1 m
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.10 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými
<br> směrovacími deskami
<br> odstup podélně 1 - 2 rn příčně 0,6 - 1 m
<br> výstražná světta typu 1 na každé
<br> směrovací desce
<br> 1) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podle schémat 3/16 až 8/20
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66/2015
<br> Tento dokument ie součástí systému TP online.Bv! vytvořen v elektronické podobě jako jediný autentický dokument <.>
<br> og eco _
<br> ZZ
<br> MÉSTSK" ŠU
<br> PO
<br> '$“
<br> QEN
<br> STAND1 fENO.<.> ta.\.i.%“r.<.> i,\řimstitel? zamě KA kat.<.>.<.>
<br> DATUM
<br> ÚŘAD RK
<br> ODBOR D PRAVY
<br> IS
<br> ii
<br> 04b
<br> volny prostor 20 m
<br> 22
<br> cca 50
<br> Schéma BI2
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatížením.Zúženi vozovky najeden jízdní pruh <.>
<br> příčná uzávěra zábranou minímálně3výstražnásvětlatypu 1
<br> podélná uzávěra obou—strannými směrovacímideskami odstup max.10m
<br> podélná uzávěra zábradlím na straněchodníku/stezkyprocyklisty
<br> příčná uzávěra zábranou miněma|ně3výstražnásvětlatypu1
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.612)
<br> 2) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů,chod-níků a/nebo stezek pro cyklisty podle schématB/TGažB/2O
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66/21015
<br> 63
<br> Tento dokument je součástí systému TP online.Byl vytvořen v elektronické podobě tako iedíný autentický dokument <.>
<br> | Schéma BI3
<br> Standardní pracovní místo Zúženíjízdního pruhu <.>
<br> 01:09 —
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.10 m
<br> příčná uzávěra jedno-strannýmí směrovací mi deskami odstup podélně 1-2m
<br> příčně 0,6-1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> A\YO
<br> 1).užítí dopravních značek a XXXX DVENO dopravních zařízení v případě
<br> MW? JH MDÁLQH souběžných parkovacích
<br> """ pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podia schémat 8/17
<br> ©in ažB/20
<br> výstražná světlo typu 1 ÁJMS nebo značka umístěna na fluorescenčním žlutozeleném 50-70.„ _ podkladu,v protisměru shodne
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66/2015
<br> Tento dokument ie součástí svstěmu TP oniine.Bv! vvtvořen v elektronické podobě tako iediriý autentický dokument <.>
<br> ZNAČ
<br> PODPIS
<br> © | | BLOG— srvv [ o 08-02 0 T 5 i a I |__._? IQ s al 2 zam." * s s,<,> ! % | ! Q ' % STAND NO
<br> 20-30
<br> 50—70
<br> Schéma BI4
<br> Standardní pracovní místo.Práce v jízdním pruhu.Dva pomocnéjízdní pruhy <.>
<br> příčná uzávěra oboustrannými směrovací mi deskami odstup podélně 1-2m
<br> příčně 0,6-1m
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacimi deskami.odstup max.10 rn <.>
<br> oddětení protisměrných jízdních pruhů podle intenzity provozu vodicí stěnou,vodicím prahem,vodicí deskou,zvýrazňující deskou,řadou dopravních knoflíků (odstup 0.3 - 1,0 m),fólií nebo barvou
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami odstup podélné 1-2m
<br> příčně 0,6—1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) užíti dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podle schémat 5/16 až 5/20
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutozelenám podkladu,v protisměru shodně
<br> vzdáienosti v metrech
<br> TP66í21015
<br> 65
<br> Oto? | Schema B15.1 “VW & Standardní pracovní místo.<.> | Zúžení vozovky na jeden jízdní pruh.BZ1h (nebo B26) [ 30-50 09—09— výstražné světlo typu 1 ELZE © nebo značka umístěna na ] fluorescenčnim žEutozeleném podkladu,v protisměru shodně O ZZ “— 0 evo příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světla typu T 2) „_ podélná uzávěra oboustrannýmí fm směrovací mi deskami :; % odstup max.10 m 4—.- E >< E % příčná uzávěra jednostrannými OL směrovacími deskami STANOVEN odstup podélně 1 -2 m i %> příčně 0,6 -1 m ----- J\UiML'l/xůč ABH výstražná světla typu 1 na každé ZNAČKA směrovací desce.<.>.<.>.this?/hl DATUM () —\ %;; O MĚSTSKÝ ÚŘAD ŠUMPERK.1)mrůížea Žýt „ve výjimečných e ODBORDOPRAWY | gapg_,_2_,c me"“ (WZ POÚ-PE 2) užití dopravních značek a | 5213 dopravních zařízení v případě 30-50 souběžných parkovacích pruhů,chodníků a/nebo stezek 09-08 pro cyklisty podle schémat 3/16 (92921122 |.az 5/20 ii &“ | 50-70 vzdálenosti v metrech
<br> 66 TP 66/2015
<br> Tento dokument ie součástí svatému ...
1|4
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna
<br> č.ú.: 1905609309/0800
<br> IČ: 00303461
<br> www.sumperk.cz
<br> posta@sumperk.cz
<br> ID datové schránky: 8bqb4gk
<br>
<br> Městský úřad Šumperk
<br> nám.Míru 1,787 01 Šumperk
<br>
<br> Pracoviště: Jesenická 31
<br> Odbor: dopravy
<br> Oddělení: silniční dopravy,SH a dopravních přestupků
<br> Tel.: (+420) 583 388 111
<br> Fax.: (+420) 583 213 587
<br>
Váš dopis čj.:
<br> Ze dne:
<br> Naše čj.: MUSP 117263/2017
<br> Naše sp.zn.: 109940/2017 DOP/LEPO
<br>
Vyřizuje: Ing.XXXX XXXXXXXXX
<br> Tel.: (+XXX) XXX XXX XXX
<br> E-mail: lena.polackova@sumperk.cz
<br> Datum: 12.12.2017
<br>
<br>
<br>
<br> *MUSPX01TJRNF *
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2|4
<br>
<br> 3|4
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Odůvodnění:
<br>
<br> Poučení:
<br>
<br> 4|4
<br> •
<br>
<br>
<br>
<br>
Text24
Text39
Text38
Text37
Text34
Text35
Text33
Text40
Text30
Text31
Text27
Text28
Text29
Text23
<br> 2017-12-13T07:24:32+0000
Not specified
Načteno
Meta
Další dokumenty od Město Šumperk | ||
---|---|---|
01. 06. 2022 | Zatoulaní psi | |
01. 06. 2022 | Zahájení společného řízení | |
01. 06. 2022 | Návrh závěrečného účtu města za rok 2021 | |
01. 06. 2022 | Zahájení řízení | |
31. 05. 2022 | Opatření obecné povahy | |
...a další |