Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pardubice.
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném
přístupu k informacím ze dne 29.11.2017
<br> 1.Jakým způsobem zajišťujete/hodláte zajistit soulad zpracování osobních údajů s
Obecným nařízením o ochraně osobních údajů?
2.Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na
právní služby (advokátních kanceláří) v souvislosti s implementací Obecného nařízení
o ochraně osobních údajů?
3.Kolik příspěvkových organizací zřizujete?
4.Jako obec s rozšířenou působností implementujete nebo plánujete implementovat
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů i pro obce/ společně s obcemi ve vašem
správním obvodu?
<br>
<br> Odpověď ze dne 12.12.2017
<br> níže Vám zasílám informace požadované ve Vašem podání ze dne 29.11.2017:
Ad 1) Soulad s GDPR zajišťujeme kombinací vlastních odborných pracovníků a využitím externího
poradenství.Pověřence zajistíme externě <.>
Ad 2) Ano – zadali jsme <.>
Ad 3) Viz odkaz: https://www.pardubice.eu/urad/radnice/organizace-mesta/
<br> ad 4) Ne,aktuálně ne <.>
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Zákon 106/1999
Další dokumenty od Město Pardubice | ||
---|---|---|
10. 09. 2025 | Příloha č. 1 | |
10. 09. 2025 | Příloha č. 2 | |
10. 09. 2025 | Příloha č. 3 | |
10. 09. 2025 | Příloha č. 4 a 5. | |
10. 09. 2025 | VV_OOP_Stanovení místní úpravy provozu v ulicích Husova a Věry Junkové v Pardubicích | |
...a další |