Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.
1
<br>
Hlavní město Praha jako nositel Integrované strategie pro ITI
<br> Pražské metropolitní oblasti
<br>
<br> oznamuje
<br> změny 13.výzvy k předkládání projektových záměrů
<br> ----ROZŠÍŘENÍ,REKONSTRUKCE A MODERNIZACE SILNIČNÍ SÍTĚ NAVAZUJÍCÍ NA SÍŤ
<br> TEN-T II.----
<br> VAZBA NA 42.VÝZVU ŘO IROP
<br> VYBRANÉ ÚSEKY SILNIC II.A III.TŘÍDY – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br>
<br>
<br> Přehled změn k datu 1.12.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Celková částka
dotace
z Evropského
fondu pro
regionální rozvoj
a státního
rozpočtu pro
výzvu
<br> Změna ve výši částky dotace
z Evropského fondu pro regionální
rozvoj státního rozpočtu:
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj:
Před změnou: 425 000 000 Kč
Po změně: 430 000 000 Kč
<br> Státní rozpočet:
Před změnou: 25 000 000 Kč
Po změně: 25 294 118 Kč
<br> Navýšení částky dotace bylo dne 29.11 <.>
2017 schváleno Řídicím výborem ITI
Pražské metropolitní oblasti (ŘV ITI
PMO).Důvodem je předložení projektů
na vyšší dotaci,než je dotace stanovená
ve výzvě.Zároveň však požadovaná výše
dotace u předložených projektů
nepřesahuje 100 % alokace na dané
opatření.Předložené projektové záměry
v poměru k požadované výši dotace
optimálně naplňují indikátory vztažené
k opatření 1.3.1 Strategie ITI Pražské
metropolitní oblasti <.>
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br>
Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP
SC 1.1: Zvýšení regionální mobility prostřednictvím
modernizace a rozvoje sítí regionální silniční infrastruktury
navazující na síť TEN-T
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 42
<br> Číslo výzvy nositele ITI 13
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.3.1: Rozšíření,rekonstrukce a modernizace silniční
sítě navazující na síť TEN-T
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> Nerelevantní
<br> Druh výzvy Kolová
<br> Název pracovní skupiny Řídicího
výboru ITI
<br> Pracovní skupina Silniční infrastruktura II
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy
nositele ITI
<br> 23.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
projektových záměrů do pracovní
skupiny
<br> 23.10.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
projektových záměrů do pracovní
skupiny
<br> 13.11.2017,16:00
<br> Datum a čas jednání pracovní
skupiny Řídicího výboru ITI
<br> 27.11.2017,14:00
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoveno nejdříve na 1.1.2014 i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br>
Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.12.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 430 000 000,- Kč
Státní rozpočet – max.25 294 118,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 85 % <,>
Státní rozpočet:
<br> kraje a organizace zřizované kraji – 5 % <,>
<br> organizace zakládané kraji – 0 %
<br> Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů: 5 000 000 Kč
Maximální výše celkových způsobilých výdajů: není stanovena
<br> Podmínky veřejné podpory
Nezakládá veřejnou podporu ve smyslu článku 107 odst.1
SFEU
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů Rekonstrukce,modernizace či výstavba silnic <.>
<br> Území realizace
<br> Prioritní regionální silniční síť (viz příloha č.5 Specifických
pravidel 42.výzvy IROP,platné ke dni vyhlášení této výzvy) na
území aglomerace vymezené v integrované strategii ITI pro
Pražskou metropolitní oblast (dále také PMO) mimo území hl <.>
m.Prahy,tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – Stará
Boleslav,Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad
Vltavou,Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov <,>
Dobříš <.>
<br> V odůvodněných případech je možný přesah realizace
projektu za hranice vymezeného území uvedené metropolitní
oblasti,např.pokračování výstavby,rekonstrukce či
modernizace úseku silnic za hranicí metropolitní oblasti <.>
Výdaje spojené s realizací projektu za hranicí metropolitní
oblasti jsou nezpůsobilé <.>
<br> Oprávnění žadatelé
Kraje,organizace zřizované nebo zakládané kraji za účelem
výkonu vlastnických práv a povinností k silnicím II.a III.třídy
<br>
<br>
<br> 4
<br>
<br>
<br>
<br>
Cílová skupina Obyvatelé,návštěvníci,podnikatelské subjekty
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br> • Rekonstrukce,modernizace a výstavba vybraných
úseků silnic II.třídy,rekonstrukce a modernizace
vybraných úseků silnic III.třídy,které plní funkce silnic
vyšší třídy <.>
<br> Indikátory
7 22 03 – Délka nových silnic II.třídy
7 23 03 – Délka rekonstruovaných silnic II.třídy
7 23 04 – Délka rekonstruovaných silnic III.tříd...
Načteno
Meta
Rozpočet EIA Stavby
Další dokumenty od Středočeský kraj | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | JES - BD Palackého 753-754 Mladá Boleslav, oprava a modernizace | |
17. 09. 2025 | OOP stanovení PÚP I/16J | |
17. 09. 2025 | rozhodnutí - stavební povolení: Obytná čtvrť Beroun - Pískovna - vodoprávní část | |
17. 09. 2025 | Vrácení dokumentace EIA k přepracování - Spalovna TKO Příbram | |
17. 09. 2025 | 2025 - ŽALOBA 9.AZUR | |
...a další |