Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje
<br> dne 22.listopadu 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> archivář - specialista / archivářka - specialistka
<br> v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0410)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: archivář – specialista / archivářka - specialistka,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Samostatné pořádání,inventarizace a katalogizace složitých paleografických a jazykově náročných
<br> archivních fondů a sbírek <.>
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany fondů nejvyšší kategorie,včetně zpracování
<br> složitých archivních rešerší,přípravy a zpracování vědeckých edic archivních dokumentů a
<br> samostatné publikační činnosti,zejména:
<br> pořádání,inventarizace a katalogizace fondů městské,vrchnostenské a státní politické správy
1784–1949 podle pracovního plánu oddělení <,>
<br> zpřístupňování archivních fondů formou náležitých archivních pomůcek a vkládáním XXX do
databázových systémů <,>
<br> správa svěřených depozitářů a archivních fondů městské,vrchnostenské a státní politické
správy 1784–1949 <.>
<br> provádění revize fondů a jejich fyzického stavu <,>
<br> zpracování složitých rešerší z fondů městské,vrchnostenské a státní politické správy 1784–
1949 a k dějinám městské správy do roku 1949,zajišťování dotazové agendy <,>
<br> příprava vědeckých edicí dokumentů z archivních fondů <,>
<br> samostatná vědeckovýzkumná činnost a publikace odborných statí k dějinám Prahy a
městské správy <.>
<br> Zajišťování agendy vyhledávání a vydávání úředních opisů,výpisů a potvrzení pro potřeby občanů <,>
<br> státních orgánů a jiných osob.Pořizování úředních výpisů,opisů a potvrzení z archivních fondů ve
<br> správě oddělení <.>
<br> Komplexní výkon archivní výpůjční služby <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br> v oboru archivnictví,případně v oboru historie (české dějiny)
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br> praxe v oboru
<br> znalost teorie a metodiky archivní práce
<br> znalost právních předpisů v oblasti archivnictví a spisové služby,zejména znalost zákona č <.>
499/2004 Sb <.>,o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,v platném znění <,>
<br> a prováděcích předpisů
<br> znalost zákona č,106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,v platném znění
<br> znalost zákonaq č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů <,>
v platném znění
<br> aktivní znalost německého jazyka včetně starých forem jazyka a písma (kurent,švabach)
<br> alespoň pasivní znalost anglického nebo francouzského jazyka
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
<br> schopnost samostatné práce
<br>
Výhodou
<br> zkušenost s pořádáním archiválií městské provenience
<br> předpoklady k ediční a vědeckovýzkumné práci včetně publikační činnosti
<br>
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> pružnou pracovní dobu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uve...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Zákon 106/1999