Mag.hl.m. Praha - Archivář–specialista / archivářka-specialistka v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ (0369) PER-3340/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Archivář–specialista / archivářka-specialistka v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ (0369) PER-3340/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje
<br> dne 22.listopadu 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> archivář - specialista / archivářka - specialistka
<br> v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0369)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: archivář – specialista / archivářka - specialistka,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů nejvyšší kategorie <.>
<br> Zpracování složitých archivních rešerší <.>
<br> Samostatné pořádání,inventarizace a katalogizace složitých paleografických a jazykově náročných
<br> archivních fondů a sbírek <.>
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů nejvyšší kategorie včetně
<br> zpracování složitých archivních rešerší,přípravy a zpracování vědeckých edic archivních dokumentů
<br> a samostatné publikační činnosti <.>
<br> Zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů novodobé městské správy (po r.1945) a
<br> sbírek a předarchivní péče <.>
<br> Podíl na vědeckovýzkumné a publikační činnosti odboru <.>
<br> Zpracování složitých a kombinovaných rešerší,zpracování vědeckých edice archivních dokumentů <.>
<br> Plnění badatelských úkolů,publikace výsledků vlastní výzkumné činnosti <.>
<br> Zajišťování státního odborného dohledu nad spisovou službou a vyřazováním archiválií ve
<br> spisovnách Magistrátu hlavního města Prahy a úřadů městských částí <.>
<br> Podíl na přípravě skartačního řízení ve svěřených spisovnách,schvalování skartačních protokolů a
<br> vydávání skartačních povolení <.>
<br> Pořádání a inventarizace nově převzatých archivních fondů <.>
<br> Zajišťování archivní výpůjční služby včetně odborných konzultací pro badatele <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br>  v oboru archivnictví,případně v oboru historie (české dějiny)
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>  praxe v oboru
<br>  zkušenosti se skartačním řízením a novodobými fondy
<br>  znalost právních předpisů v oblasti archivnictví a spisové služby,zejména znalost zákona č <.>
499/2004 Sb <.>,o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,v platném znění <,>
<br> a prováděcích předpisů
<br>  znalost zákona č,106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,v platném znění
<br>  znalost zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů <,>
v platném znění
<br>  alespoň pasivní znalost německého jazyka a anglického jazyka
<br>  znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
<br>  schopnost samostatné práce
<br>
Výhodou
<br>  zkušenost s pořádáním archiválií městské provenience
<br>  předpoklady k ediční a vědeckovýzkumné práci včetně publikační činnosti
<br>
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evi...

Načteno

edesky.cz/d/928944

Meta

Nabídka zaměstnání   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz