Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.
Návrh rozpočtu Středočeského kraje na rok 2018
<br> Návrh rozpočtu Středočeského kraje na rok 2018 vychází ze schváleného rozpočtu roku 2017,z rozpočtového výhledu kraje a z předpokládaného inkasa sdílených daní v roce 2018 <.>
Dalším východiskem jsou údaje vycházející ze skutečného plnění rozpočtu Středočeského kraje v předchozích letech.Očekávané plnění rozpočtu za rok 2017 je na příjmové straně předpokládáno ve výši 100 % upraveného rozpočtu a na výdajové straně je předpokládáno 80 % plnění upraveného rozpočtu <.>
Předkládaný návrh rozpočtu Středočeského kraje pro rok 2018 je sestaven ve výši příjmů 23 348 201,80 tis.Kč a ve výši výdajů 23 118 714,80 tis.Kč.Rozdíl mezi výdaji a příjmy je pokryt financováním,a to zapojením zůstatku hospodaření z roku 2017 ve výši 10 000 tis.Kč a ve financování snížen o splátky přijatého úvěru kraje ve výši 239 487 tis.Kč.Po zapojení financování je zdrojová a výdajová část ve výši 23 358 201,80 tis.Kč <.>
<br> Zdroje kraje jsou tvořeny z vlastních příjmů,z účelových přijatých transferů a z financování – zapojení zůstatku hospodaření z minulého roku <.>
<br> Vlastní příjmy kraje jsou tvořeny:
- daňovými příjmy,které tvoří převážnou část příjmů a jsou tvořeny podíly na daních a správními poplatky.Daňové příjmy jsou poskytovány krajům dle §3 č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení daní,ve znění pozdějších předpisů.Podíly na daních vycházejí ze sdílených daní,na jejichž výnosu se kraj bude podílet v roce 2018.Vzhledem k naplňování daňových příjmů v roce 2017,daňové predikci Ministerstva financí ČR a předpokládanému vývoji ekonomické situace,byly daňové příjmy navýšeny o 4,7 % oproti schválenému rozpočtu 2017 <,>
- nedaňovými příjmy,které jsou tvořeny příjmy z úroků na bankovních účtech,předpokládanými příjmy z pronájmů majetku příspěvkových organizací,vratkami z předfinancování projektů EU a příjmy z poplatků za odebrané množství podzemní vody (dle zákona 254/2001 Sb <.>,o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) je část poplatků za odběr podzemní vody příjmem rozpočtu kraje,na jehož území se odběr uskutečňuje a tyto příjmy jsou účelové a musí být použity pouze na podporu výstavby a obnovy vodohospodářské infrastruktury a na doplňování zvláštního účtu XXXXX do výše XX mil Kč) <,>
- kapitálovými příjmy,které jsou tvořeny příjmy z předpokládaného prodeje majetku Středočeského kraje <.>
<br> Přijaté transfery jsou tvořeny státními prostředky,které Středočeský kraj obdrží na základě finančního dotačního vztahu státního rozpočtu k rozpočtu kraje – příspěvek na výkon státní správy (krytí výdajů v rámci přenesené působnosti),který je pro rok 2018 valorizován o 5%,a státními prostředky určenými na financování školství.Jedná se o neinvestiční dotaci ze státního rozpočtu určenou na přímé náklady vzdělávání pro školy a školská zařízení zřizované krajem,obcemi a soukromými zřizovateli <.>
<br> Financování ve zdrojích představuje zapojení zůstatku hospodaření z minulých let.Vychází z předpokládaného zůstatku prostředků z poplatků za odebrané množství podzemní vody,které tvoří účelové prostředky Havarijního fondu pro ochranu jakosti vod SK ve výši 10 000 tis.Kč <.>
<br> Výdaje kraje jsou tvořeny běžnými výdaji kapitol,Středočeskými Fondy – grantové a dotační výdaje,zesmluvněnými dotacemi na vodohospodářskou infrastrukturu vyplácené prostřednictvím Středočeského Fondu životního prostředí a zemědělství,Havarijním fondem pro ochranu jakosti vod SK,výdaji na havárie,výdaji na reprodukci majetku příspěvkových organizací (PO),kapitálovými (investičními) výdaji,finančními prostředky na předfinancování a kofinancování projektů spolufinancovaných z EU/EHP a ostatními souvisejícími výdaji s projekty EU/EHP,finančními prostředky na předfinancování a kofinancování projektů spolufinancovaných z národních zdrojů a ostatní související výdaje s projekty z národních zdrojů,Rezervou,výdaji na krytí očekávaných výdajů kapitol,finančními prostředky na krytí ztrát nemocnic SK do roku 2017 včetně,pojištěním majetku,vozidel a odpovědnosti k refundaci,odloženým financováním v oblasti dopravy - PO KSÚS a zdravotnictví a dotacemi ze státního rozpočtu určenými na financování školství <.>
Ve výdajích jsou dále zahrnuty splátky úroků z přijatého úvěru kraje,dluhová služba za úvěr nemocnic a financování ve výdajích – splátky úvěru kraje <.>
<br> Běžné výdaje kapitol vycházejí zejména z návrhů rozpočtů odborů krajského úřadu.Zohledňují zejména zřizovatelskou funkci kraje k příspěvkovým organizacím i založeným společnostem.Obsahují výdaje vyplývající z uzavřených smluv a provozu krajského úřadu a zastupitelstva.Dále vycházejí ze schváleného,nebo upraveného rozpočtu roku 2017 a to jak ve smyslu struktury,tak i objemu rozpočtovaných částek.K významnému zvýšení dochází v oblasti dopravní obslužnosti a dále z důvodu navýšení příspěvků určených pro krajem zřízené organizace.Hlavním důvodem navýšení příspěvku je zásadní navyšování mezd na základě jednotlivých nařízení vlády <.>
<br> Z důvodů zajištění dlouhodobého fina...
Bilance
Příloha č.1
Rozpočet Středočeského kraje na rok 2018
<br> Celková bilance hospodaření
<br> v tis.Kč
Ukazatel Schválený rozpočet 2016 Skutečnost 2016 Schválený rozpočet 2017 Upravený rozpočet k 30.9.2017 Skutečnost k 30.9.2017 Rozpočet 2018 % 2018/2017 schv.rozp <.>
Třída 1 - Daňové příjmy 7,577,500.00 8,334,689.17 8,502,500.00 8,937,804.85 6,677,467.62 8,902,500.00 104.7
Třída 2 - Nedaňové příjmy 507,922.00 358,102.18 96,949.00 188,135.74 188,210.22 406,080.00 418.9
Třída 3 - Kapitálové příjmy 10,000.00 27,049.57 10,000.00 10,092.56 6,418.05 10,000.00 100.0
Třída 4 - Přijaté transfery 11,012,226.40 13,576,534.17 11,606,449.30 14,656,151.89 12,528,417.51 14,029,621.80 120.9
Příjmy celkem 19,107,648.40 22,296,375.09 20,215,898.30 23,792,185.04 19,400,513.40 23,348,201.80 115.5
Třída 5 - Běžné výdaje 17,823,237.40 19,109,375.24 19,513,011.30 22,386,920.94 16,677,803.62 22,087,895.80 113.2
Třída 6 - Kapitálové výdaje 1,254,924.00 1,505,529.78 473,400.00 3,996,920.67 1,248,468.51 1,030,819.00 217.7
Výdaje celkem 19,078,161.40 20,614,905.02 19,986,411.30 26,383,841.61 17,926,272.13 23,118,714.80 115.7
Saldo (příjmy - výdaje) 29,487.00 1,681,470.07 229,487.00 -2,591,656.57 1,474,241.27 229,487.00 100.0
Zapojení zůstatku hospodaření z minulých let *) 210,000.00 -1,453,406.70 10,000.00 2,831,143.57 -1,244,482.92 10,000.00 100.0
Splátky přijatého úvěru kraje (jistina) -239,487.00 -239,486.82 -239,487.00 -239,487.00 -179,615.11 -239,487.00 100.0
Opravné položky 0.00 11,423.45 0.00 0.00 -50,143.24 0.00 -
Financování celkem -29,487.00 -1,681,470.07 -229,487.00 2,591,656.57 -1,474,241.27 -229,487.00 100.0
Celková bilance hospodaření 0.00 -0.00 0.00 0.00 -0.00 0.00 -
<br>
*) změna stavu finančních prostředků na účtech představuje ve schváleném a upraveném rozpočtu zapojení prostředků (zůstatku) z minulých let.Ve skutečnosti představuje financování změnu stavu na bankovních účtech.Příjmy - výdaje = přebytek(+) / schodek(-) = financování -/+.Tzn.rozpočet přebytkový tj.kladný rozdíl mezi příjmy a výdaji,financování je rovno minus (stav ke konci vykazovaného období je vyšší než stav k 1.1.),rozpočet schodkový,tj záporný rozdíl příjmů a výdajů,financování je plusové (stav vykazovaného období je nižší než stav k 1.1.) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Sumář příjmů a výdajů
<br> Rozpočet Středočeského kraje na rok 2018
<br> Sumář příjmů a výdajů
<br> v tis.Kč
Ukazatel Schválený rozpočet 2016 Skutečnost 2016 Schválený rozpočet 2017 Upravený rozpočet k 30.9.2017 Skutečnost k 30.9.2017 Rozpočet 2018 % 2018/2017 schv.rozp <.>
Příjmy
Podíly na daních (třída 1) 7,575,000.00 8,331,123.83 8,500,000.00 8,930,739.30 6,669,918.39 8,900,000.00 104.7
Správní poplatky (třída 1) 2,500.00 3,565.34 2,500.00 2,500.00 2,347.53 2,500.00 100.0
Poplatky za znečišťování ovzduší (třída 1) 0.00 0.00 0.00 4,565.55 5,201.70 0.00 -
Příjmy z úroků na bankovních účtech (třída 2) 11,500.00 6,348.48 7,000.00 7,000.20 2,413.95 3,000.00 42.9
Příjmy z pronájmu majetku příspěvkových organizací (třída 2) 46,422.00 66,418.67 49,949.00 49,949.00 54,007.43 53,080.00 106.3
Vratky z předfinancování projektů EU (třída 2) 450,000.00 134,523.10 40,000.00 33,039.01 792.82 300,000.00 750.0
Poplatky za odebrané množství podzemní vody (třída 2) 0.00 68,523.93 0.00 31,367.31 39,282.97 50,000.00 -
Ostatní nedaňové příjmy (třída 2) 0.00 82,288.00 0.00 66,780.22 91,713.05 0.00 -
Příjmy z prodeje majetku (třída 3) 10,000.00 27,049.57 10,000.00 10,092.56 6,418.05 10,000.00 100.0
Finanční dotační vztah státního rozpočtu k rozpočtu kraje na výkon přenesené působnosti (třída 4) 116,317.40 116,317.40 123,449.30 123,449.30 92,586.98 129,621.80 105.0
Dotace ze státního rozpočtu - školství (třída 4) 10,895,909.00 11,222,570.78 11,483,000.00 12,246,161.19 10,217,212.95 13,900,000.00 121.0
Dotace ze státního rozpočtu - ostatní oblasti rozpočtu (třída 4) 0.00 2,237,540.34 0.00 2,286,380.00 2,218,456.18 0.00 -
Příjmy z převodu z účtů a z fondů (třída 4) 0.00 105.65 0.00 161.40 161.40 0.00 -
Příjmy celkem 19,107,648.40 22,296,375.09 20,215,898.30 23,792,185.04 19,400,513.40 23,348,201.80 115.5
<br> Financování ve zdrojích
Zůstatek hospodaření z minulého roku 200,000.00 -1,463,406.70 0.00 2,821,143.57 -1,254,482.92 0.00 -
Zůstatek prostředků z minulého roku z poplatků za odběr podzemních vod - účelové prostředky Havarijního fondu pro ochranu jakosti vod SK 10,000.00 10,000.00 10,000.00 10,000.00 10,000.00 10,000.00 100.0
Zdroje celkem 19,317,648.40 20,842,968.39 20,225,898.30 26,623,328.61 18,156,030.48 23,358,201.80 115.5
<br> V ý d a j e
Běžné výdaje kapitol 5,833,657.00 5,982,294.54 6,566,329.00 7,270,631.11 4,802,136.21 7,086,382.00 107.9
Středočeské Fondy - grantové a dotační výdaje kapitol 698,500.00 567,768.99 300,000.00 698,318.09 152,980.33 410,000.00 136.7
Zesmluvněné dotace na vodohospodářskou infrastrukturu vyplácené prostřednictvím Středočeského Fondu životního prostředí a zemědělství - financované z vybraných poplatků za odebrané množství podzemní vody (kapitola 10) 0.00...
Příloha č.2
Rozpočet Středočeského kraje na rok 2018 –
<br> komentář běžných výdajů kapitol
Kapitola 01 – Činnost zastupitelstva
<br> § 3900 – Ostatní činnosti související se službami pro obyvatelstvo
<br> Finanční dar Českému svazu bojovníků za svobodu,Konfederaci politických vězňů a Spolku pro zachování odkazu českého odboje <.>
<br> § 5212 – Ochrana obyvatelstva
<br> Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zákonem č.239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému (dále IZS),ve znění pozdějších předpisů,k zajištění ustanovení:
<br> · § 29,odst.1,který stanoví krajskému úřadu poskytovat náhradu právnickým nebo fyzickým osobám za omezení vlastnického nebo užívacího práva,poskytnutí věcné nebo osobní pomoci při záchranných a likvidačních pracích při řešení mimořádných událostí a to i v těch případech,kdy o XXX rozhodnou starostové obcí <,>
· § XX,odst.1,který stanoví kraji uplatňovat v návrhu svého rozpočtu krytí výdajů potřebných pro zpracování dokumentace IZS,společných výdajů při ověřování připravenosti k záchranným a likvidačním pracím a na budování a provozování společně užívaných zařízení pro potřebu IZS <,>
<br> · § 31,odst.3,se ukládá kraji hradit náklady vynaložené složkami IZS ke krytí výdajů vzniklých při nasazení sil a prostředků složek IZS v případě,že neuhrazení těchto nákladů by mohlo ohrozit funkčnost složek IZS k provádění záchranných a likvidačních prací <.>
<br> Prioritně bude pozornost zaměřena na zajištění připravenosti krajského úřadu a krajem zřizovaných zařízení,prevenci,řešení přírodních,technologických a bezpečnostních rizik při vzniku mimořádných událostí ve Středočeském kraji.Finanční prostředky současně slouží jako účelová rezerva finančních prostředků na řešení krizových situací a odstraňování jejich následků <.>
<br> § 5273 – Ostatní správa v oblasti krizového řízení
<br> Vyčleněné finanční prostředky jsou určeny k plnění strategických cílů v oblasti zlepšování bezpečnosti Středočeského kraje <.>
<br> Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zákony:
<br> 1.zákon č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon),k zajištění:
<br> · ustanovení § 26,který stanovuje zabezpečení informačních systémů krizového řízení.Jedná se o plánované výdaje na zajištění servisní a technické podpory provozovaných informačních systémů krizového řízení u krajského úřadu,školských,zdravotnických,kulturních a sociálních zařízení kraje v souladu s uzavřenými smlouvami <,>
<br> · ustanovení § 25 písm.a),který stanovuje všem správním úřadům vyčlenit si ve svém návrhu rozpočtu potřebný objem finančních prostředků k zajištění přípravy na krizové situace.Jedná se zejména o zajištění odborné přípravy orgánů krizového řízení jak krajské úrovně,tak i společnou přípravu s obcemi,právnickými a fyzickými osobami a složkami IZS,technické vybavování pracoviště krizového řízení drobným hmotným dlouhodobým majetkem,vybavení členů krizového štábu kraje ochrannými pracovními pomůckami <,>
<br> · ustanovení § 14,odst.2,který stanovuje hejtmanovi řízení a kontrolu přípravných opatření,činnosti k řešení krizových situací,v roce 2018 jsou plánována ověření připravenosti složek IZS a orgánů KŘ <.>
<br> 2.zákona č.412/2005 Sb <.>,o ochraně utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti,dovybavení zařízení informačního systému VEGA – D zavedené na krajském úřadě v souladu s usnesením vlády ČR č.112 ze dne 4.2.2004 ve znění usnesení vlády č.855 ze dne 7.7.2005.Bude proveden bezpečnostní audit,který se dotýká utajovaných informací dle zákona č.412/2005 Sb <.>
<br> 3.§ 7 zákona č.222/1999 Sb <.>,o zajišťování obrany České republiky,ve znění pozdějších předpisů.Krajský úřad k zajišťování obrany státu zejména plánuje opatření k vytvoření nezbytných podmínek pro zajištění životních potřeb obyvatel,fungování státní správy a samosprávy a zabezpečení výběrového doplnění ozbrojených sil za stavu ohrožení státu nebo mobilizace ozbrojených sil za válečného stavu.Dále vede soubornou evidenci o určených věcných prostředcích a jejich vlastnících a o fyzických osobách určených za stavu ohrožení státu a za válečného stavu k pracovní povinnosti nebo pracovní výpomoci,zabezpečuje podle požadavků obcí přípravu občanů k obraně státu a zpracování dílčího plánu obrany kraje <.>
<br> Prioritně bude pozornost zaměřena na zvýšení připravenosti IZS a orgánů krizového řízení,prevenci (plánování),řešení přírodních,technologických a bezpečnostních rizik při mimořádných událostech ve Středočeském kraji,největším rizikem na území kraje je nebezpečí vzniku povodňových situací a průmyslových havárií.Finanční prostředky současně slouží jako účelová rezerva finančních prostředků na řešení krizových situací a odstraňování jejich následků <.>
<br> § 5279 – Záležitosti krizového řízení jinde nezařazené
<br> Vyčlenění finančních prostředků je navrhováno v souladu se zněním zákonů č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon),a zákona č.222/1999 Sb <.>,o zajišť...
Plán investic
Příloha č.3
<br> Plán investic Středočeského kraje na rok 2018 Kapitola 12 - investiční výdaje v tis.Kč
Poř.č.Program akce Číslo akce XXX V Plánu od roku Zařazeno do Plánu investic usnesením RK/ZK Realizátor akce (zadavatel) Organizace Název akce Celkové náklady Čerpáno k 31.12.2016 Kapitálové prostředky na rok 2017 Odložené financování na rok 2017 Finanční prostředky 2018 Jiné zdroje Předpoklad v roce 2019 Předpoklad v roce 2020 Poznámka
Kapitálové prostředky na rok 2018 Odložené financování na rok 2018
3/2017/KHT 3475 2016 082-15/2016/RK ze dne 21.4.2016 012-22/2016/ZK ze dne 25.4.2016 SK SK Materiální a technické vybavení pracoviště krizového řízení,zajištění komunikačních prostředků a informační podpory pro krizové řízení v kraji 13,500.00 784.08 6,715.92 2,000.00 2,000.00 2,000.00
4/2017/KHT 3475 2016 082-15/2016/RK ze dne 21.4.2016 012-22/2016/ZK ze dne 25.4.2016 SK SK Projekt výcvikového areálu pro zvládání rizik 7,000.00 0.00 0.00 7,000.00 0.00 0.00
CELKEM kapitola 01 - Odbor Kancelář hejtmanky 20,500.00 784.08 6,715.92 0.00 9,000.00 0.00 0.00 2,000.00 2,000.00
2/2018/OŘÚ 102 241 1106 1911 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Výměna oken v budově KÚ 59,356.84 35,192.22 9,164.62 7,300.00 7,700.00
3/2017/OŘÚ 102 121 1108 1513 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Pořízení nových kopírovacích strojů 5,470.75 2,730.38 1,240.37 1,500.00
8/2017/OŘÚ 3148 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Rozšíření stávající telefonní ústředny 4,280.00 664.87 3,215.14 400.00
10/2017/OŘÚ 3150 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Rozšíření docházkového a přístupového systému v budově KÚ 750.00 0.00 750.00
11/2017/OŘÚ 3151 2015 038-19/2015/RK ze dne 1.6.2015 008-17/2015/ZK ze dne 22.6.2015 SK SK Instalace klimatizačních jednotek do vybraných kanceláří ve druhém patře budovy 3,102.14 1,172.25 1,079.89 850.00
12/2017/OŘÚ 3335 2016 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Rozšíření slaboproudých a bezpečnostních systémů v budově KÚ 7,500.00 679.10 6,820.90
14/2017/OŘÚ 3337 2016 068-39/2015/RK ze dne 9.11.15 006-20/2015/ZK ze dne 7.12.15 SK SK Pořízení nového užitkového vozidla 950.00 0.00 800.00 150.00
CELKEM kapitola 02 - Odbor podpory řízení krajského úřadu 81,409.73 40,438.81 23,070.92 0.00 10,200.00 0.00 0.00 7,700.00 0.00
1/2017/IKT 103 121 1109 1514 3047 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Investiční software dle konkrétních požadavků odborů 14,659.61 10,143.59 4,516.02
2/2017/IKT 103 121 1110 1803 2011 042-11/2011/RK ze dne 07.03.11 047-15/2011/ZK ze dne 11.03.11 SK SK Výpočetní technika 5,076.83 2,624.82 2,452.00
5/2017/IKT 103 341 1307 2820 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Rekonstrukce sálu zastupitelstva 7,100.49 0.00 7,100.49
6/2017/IKT 103 141 1308 2821 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Software pro Informační systém KÚ 1,682.03 663.02 1,019.01
7/2017/IKT 103 321 1309 2822 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Modernizace zasedacích místností 460.00 0.00 460.00
CELKEM kapitola 03 - Oddělení informačních a komunikačních technologií 28,978.95 13,431.43 15,547.52 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00
1/2017/DOP 12 2013 008-08/2013/RK ze dne 25.02.13 004-03/2013/ZK ze dne 11.03.13 SK SK Výkup pozemků (včetně pod stávající sítí) 97,570.41 21,574.76 15,995.65 20,000.00 20,000.00 20,000.00
2/2017/DOP 12 2006 075-07/2006/RK ze dne 30.03.06 013-11/2006/ZK ze dne 24.04.06 SK SK „Příprava a zabezpečení staveb silnic II.a III.třídy a drážní stavby pro lehká kolejová vozidla-tramvaje“ 375,116.17 168,440.09 56,676.08 50,000.00 50,000.00 50,000.00
7/2017/DOP 3562 2016 049-18/2016/RK ze dne 16.5.2016; 014-23/2016/ZK ze dne 28.6.2016;071-29/2016/RK ze dne 29.8.16 DOP SK Bezpečný Středočeský kraj 52,845.78 0.00 26,423.00 26,422.78 Jiné zdroje = prostředky z dotace
9/2017/DOP DOP SK Speciální vozidlo pro potřeby dopravní policie 6,000.00 0.00 0.00 6,000.00
10/2017/DOP KSÚS KSÚS III/3377 Kutná Hora - zajištění stability tělesa komunikace v Kremnické ulici II.etapa 37,000.00 0.00 37,000.00
11/2017/DOP IDSK IDSK IDSK - vybavení IT technika 2,000.00 0.00 2,000.00
12/2017/DOP IDSK IDSK IDSK - nákup osobních automobilů 1,000.00 0.00 0.00 1,000.00
13/2017/DOP KSÚS KSÚS Investiční příspěvek KSÚS - dětská ZOO Vrchbělá 800.00 0.00 800.00
14/2017/DOP KSÚS KSÚS Stacionární meteostanice 9,000.00 0.00 9,000.00
15/2017/DOP KSÚS KSÚS III/236 31 Libušín - Kladno,rekonstrukce 27,379.09 0.00 4,200.00 23,179.09
16/2017/DOP KSÚS KSÚS II/272 Kounice - Bříství,rekonstrukce 47,592.45 0.00 4,500.00 43,092.45
17/2017/DOP KSÚS KSÚS III/6031 Nespeky - Pyšely,rekonstrukce 6,024.00 0.00 1,000.00 5,024.00
18/2017/DOP KSÚS KSÚS II/104 a III/1052 Jílové u Prahy,rekonstrukce silnice 19,055.81 0.00 4,000.00 15,055.81
20/2017/DOP KSÚS KSÚS CCTV ...
Příloha č.4
Rozpočtová pravidla Středočeského kraje na rok 2018
Rozpočtová pravidla vycházejí z ustanovení zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích,ve znění pozdějších předpisů a ze zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů.V souladu s uvedenými zákony deleguje Zastupitelstvo kraje své pravomoci takto:
<br> A.Rada kraje projednává a schvaluje:
<br> 1.Všechna rozpočtová opatření týkající se změn ukazatelů schváleného rozpočtu.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
2.Všechna rozpočtová opatření týkající se přijetí a vypořádání účelových dotací a příspěvků/náhrad ze státního rozpočtu,státních fondů,příp.dalších poskytovatelů dotací a příspěvků do rozpočtu kraje,u kterých je předem stanoven účel použití,případně příjemce.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
3.Rozpočtová opatření týkající se přijetí poplatků za znečišťování ovzduší.Poplatky jsou účelově určeny na ochranu životního prostředí.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br> 4.Rozpočtová opatření mezi jednotlivými kapitolami a rozpočtová opatření mezi paragrafy v rámci jednotlivých kapitol.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly.V případě převodu prostředků mezi kapitolami podklad pro jednání Rady kraje zpracuje kapitola,která prostředky přijímá do svého rozpočtu <.>
5.Závazné ukazatele jednotlivých příspěvkových organizací a jejich změny.Pro radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br> 6.Užití výdajů na reprodukci majetku.Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky <.>
<br> 7.Užití výdajů na havárie.Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky <.>
<br> 8.Užití prostředků na kapitálové (investiční) výdaje na základě schváleného Plánu investic.Rozpočtově je Plán investic veden na kapitole 12 – Investiční výdaje,správcem kapitoly je vedoucí Odboru krajského investora <.>
<br> Pokud není Plán investic součástí schváleného rozpočtu daného roku,přechází z roku na XXX a je průběžně doplňován – aktualizován na základě požadavků věcně příslušných odborů.Aktualizace schvalované Zastupitelstvem kraje na základě návrhu Rady kraje zpracovává Odbor krajského investora <.>
Plán investic slouží jako plán investičních akcí.Rozhodující pro financování akce je její připravenost a výše finančních prostředků na kapitálové (investiční) výdaje v rozpočtu kraje.Finanční prostředky na kapitálové výdaje jsou vedeny na kapitole 23 – Ostatní.Při potřebě čerpat prostředky na financování kapitálových výdajů dle Plánu investic zpracuje rozpočtová opatření pro Radu kraje správce kapitoly 12 – Investiční výdaje.Zdrojem kapitálových (investičních) výdajů jsou rozpočtované zdroje <.>
Přesuny finančních prostředků v rámci kapitoly 12 – Investiční výdaje mezi akcemi budou realizovány vnitřními rozpočtovými opatřeními zpracovanými správcem kapitoly 12 – Investiční výdaje,v souladu se schválenou změnou Plánu investic a dle potřeb financování jednotlivých investičních akcí v rámci schváleného Plánu investic <.>
Každé vnitřní rozpočtové opatření projedná a odsouhlasí správce kapitoly 12 s příslušným členem Rady a s jeho podpisem předloží oddělení rozpočtu Odboru finančního k zapracování do účetních výkazů <.>
<br> Investiční akce v Plánu investic je možné financovat až na základě jejich připravenosti.Finanční krytí musí odpovídat výši předpokládaných nákladů na daný rok,které vyplývá z pravidelné aktualizace financování jednotlivých akcí v Plánu investic jak v objemu,tak v čase <.>
<br> 9.Užití prostředků na předfinancování,kofinancování a neuznatelné výdaje projektů financovaných z EU/EHP a národních zdrojů na základě Zásobníku projektů spolufinancovaných z EU/EHP a národních zdrojů (dále jen Zásobník).Rozpočtová opatření pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly,která chce čerpat prostředky.Schválený Zásobník přechází z roku na rok,pokud není součástí schváleného rozpočtu daného roku a je během roku průběžně aktualizován.Aktualizace je realizována na základě návrhu Rady kraje Zastupitelstvem kraje.Zásobník slouží jako plán projektů.Rozhodující pro financování projektu je připravenost projektu a výše finančních prostředků na financování projektů EU/EHP a národních zdrojů v rozpočtu kraje <.>
Rada kraje schvaluje rozpočtová opatření týkající se zapojení vratek dotací z prostředků EU/EHP a národních zdrojů do rozpočtu kraje.V případě naplnění vratek dotací na příjmové straně schváleného rozpočtu se zapojí další vratky do příjmové části rozpočtu a na výdajové straně se navýší prostředky na předfinancování a kofinancování projektů EU/EHP nebo národních zdrojů dle zdroje vratky.Pro Radu kraje zpracuje správce věcně příslušné kapitoly <.>
<br> Rada kraje schvaluje rozpočtová opatření týkající se zapojení nevyčerpaných prostředků na kofinancování a předfinancování projektů EU/EHP a národních zdrojů,které jsou v...
Načteno
Meta
Pronájem Rozpočet Prodej Jednání zastupitelstva EIA Pronájem Rozpočet Prodej EIA Veřejná zakázka Pronájem Rozpočet Rozpočet EIA Rozpočet EIA Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Středočeský kraj | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | OOP stanovení PÚP I/61 | |
16. 09. 2025 | OOP stanovení PÚP I/7 - Michal Trenčinský | |
16. 09. 2025 | Stanovení PÚP na silnici I/2 v obci Svatý Mikuláš z důvodu konání kulturní akce | |
16. 09. 2025 | Stanovení PÚP na solnici I/9 - Oprava povrchu ulice Hlavní v Bořanovicích | |
16. 09. 2025 | Zveřejnění informace o rozhodnutí - 13. změna IP - NET4GAS, s.r.o. - KS Kouřim | |
...a další |