Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pardubice.
1 z 2
<br>
<br>
Statutární město Pardubice | Magistrát města Pardubic
<br> Odbor správních agend | Odd.obč.průkazů,cest.dokladů a evid.oby <.>
<br> nám.Republiky 12,530 21 Pardubice
<br>
<br>
<br>
<br> Č.jednací: MmP 71963/2017
Č.spisu: --
Počet listů: 2
Počet příloh: --
<br> Vyřizuje: XXX XXXXXXXXX
<br>
<br> Telefon: XXX XXX XXX
Email: ema.dlabajova@mmp.cz
<br> Datum: 13.11.2017
<br>
<br>
<br> Žádost o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb.ze dne 03.11.2017
<br>
Žádám Vás tímto o poskytnutí níže uvedených informací podle zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném
<br> přístupu k informacím,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“):
<br>
<br> 1.Jaká je maximální a průměrná odezva Informačního systému evidence obyvatel,tj <.>
v Registru rodných čísel,Evidence obyvatel,Evidence občanských průkazů a Evidence
<br> cestovních dokladů na vašem úřadě?
<br> 2.Který úkon v Informačním systému evidence obyvatel je časově nejnáročnější a kolik
zabere času?
<br> 3.Jaký evidujete celkový počet výpadků Informačního systému evidence obyvatel v letech
2014,2015,2016 a k datu podání žádosti v roce 2017? Prosím,uveďte údaje za každý
<br> rok zvlášť <.>
<br> 4.Podporuje váš úřad provoz okresní/lokální databáze Informačního systému evidence
obyvatel na lokálním serveru?
<br> 5.Pokud ano,jaké jsou finanční náklady spojené s jeho provozem?
6.Kdo tento provoz zajišťuje? V případě,kdy jej zajišťuje svými vlastními silami,jaká je
<br> personální a časová náročnost zajištění tohoto provozu?
<br>
<br> Odpověď - MmP 71963/2017
<br>
na Vaši žádost Vám sděluji následující <.>
<br> Maximální a průměrná odezva ISEO
<br> - O těchto údajích nevedeme žádnou evidenci.Obecně lze říci,že pokud systémy pracují ve
standardním modu,zavádění,oprava a čerpání požadovaných informací je okamžité <.>
<br> - Pokud se jedná o zavedení údaje do informačních systémů osobních dokladů,pak Vám lépe
odpoví Ministerstvo vnitra České republiky či Správa základních registrů.Po předání osobního
dokladu je tento v okresních databázích zaveden okamžitě,avšak v jiných systémech se
ojediněle můžeme setkat s tím,že doklad je platný např.s hodinovým zpožděním či následující
den.Údaje o těchto prodlevách nejsme povinni dále sledovat <.>
<br>
Náročné úkony v ISEO
<br> - Agenda evidence obyvatel je velmi široká a náročnějších úkonů je zde hned několik.Můžeme
sem zařadit Výdej XXX z IS na žádost majitele,ale nejnáročnějším bych označila „Opravu či
<br>
<br>
<br> 2 z 2
<br>
doplnění osobních údajů“.Povětšinou se jedná o opravu na podnět soudů aj.z důvodu dědictví
apod <.>,kdy mluvíme o šetření osob,které mnohdy již zemřeli.Pak nezbývá,než náhledy do
matričních knih (narození,sňatky či úmrtí) či domovních archů,přihlašovacích lístků k trvalému
pobytu a v neposlední řadě evidenčních listů osobních dokladů,hledat veškeré možné
informace,které by nás dovedly k požadovanému údaji.Mnohdy žádáme o spolupráci i jiné
úřady právě podle místa,kde se matriční událost stala.Může se jednat řádově o hodiny,někdy
je tato práce počítána na dny.Nedá se tedy s určitostí vyjádřit časovou náročnost,neb se liší
případ od případu <.>
<br>
Výpadky ISEO
<br> - V tomto případě bychom Vás odkázali opět na Ministerstvo vnitra České republiky či Správu
základních registrů.O výpadcích systémů nevedeme údaje <.>
<br>
Lokální databáze
<br> - Ano
- Provoz databáze zajišťuje náš úřad prostřednictvím dvou osob.Pro ne však péče o tuto databázi
<br> představuje zlomek z jejich pracovní náplně a XXX stěží můžeme přesně odhadnout časovou
náročnost.Velmi hrubým odhadem je to do 10 hodiny za měsíc <.>
<br> - Finanční náklady představují tedy souhrn odměny pro dva zaměstnance v rozmezí popsaném
v odkazu výše a dále provoz serverů,které ale slouží i pro další potřeby,jinými slovy,i bez
lokální databáze by servery byly plně využívány <.>
<br>
<br>
<br> V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> XXX XXXXXXXXX
vedoucí oddělení
Načteno
Meta
Zákon 106/1999
Další dokumenty od Město Pardubice | ||
---|---|---|
11. 09. 2025 | Příloha č. 3 | |
11. 09. 2025 | univerzita-tiskárna | |
10. 09. 2025 | MmP_125146_2025 | |
10. 09. 2025 | Zverejneni_cislo_32_2025 pozemky_a_reklama | |
10. 09. 2025 | 118779 vv oop přechodná úprava | |
...a další |