Město Pardubice - Informační systém evidence obyvatel a Základní registry

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Pardubice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Text dokumentu [PDF, 71 kB]

1 z 2
<br>
<br>
Statutární město Pardubice | Magistrát města Pardubic
<br> Odbor správních agend | Odd.obč.průkazů,cest.dokladů a evid.oby <.>
<br> nám.Republiky 12,530 21 Pardubice
<br>
<br>
<br>
<br> Č.jednací: MmP 71963/2017
Č.spisu: --
Počet listů: 2
Počet příloh: --
<br> Vyřizuje: XXX XXXXXXXXX
<br>
<br> Telefon: XXX XXX XXX
Email: ema.dlabajova@mmp.cz
<br> Datum: 13.11.2017
<br>
<br>
<br> Žádost o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb.ze dne 03.11.2017
<br>
Žádám Vás tímto o poskytnutí níže uvedených informací podle zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném
<br> přístupu k informacím,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“):
<br>
<br> 1.Jaká je maximální a průměrná odezva Informačního systému evidence obyvatel,tj <.>
v Registru rodných čísel,Evidence obyvatel,Evidence občanských průkazů a Evidence
<br> cestovních dokladů na vašem úřadě?
<br> 2.Který úkon v Informačním systému evidence obyvatel je časově nejnáročnější a kolik
zabere času?
<br> 3.Jaký evidujete celkový počet výpadků Informačního systému evidence obyvatel v letech
2014,2015,2016 a k datu podání žádosti v roce 2017? Prosím,uveďte údaje za každý
<br> rok zvlášť <.>
<br> 4.Podporuje váš úřad provoz okresní/lokální databáze Informačního systému evidence
obyvatel na lokálním serveru?
<br> 5.Pokud ano,jaké jsou finanční náklady spojené s jeho provozem?
6.Kdo tento provoz zajišťuje? V případě,kdy jej zajišťuje svými vlastními silami,jaká je
<br> personální a časová náročnost zajištění tohoto provozu?
<br>
<br> Odpověď - MmP 71963/2017
<br>
na Vaši žádost Vám sděluji následující <.>
<br> Maximální a průměrná odezva ISEO
<br> - O těchto údajích nevedeme žádnou evidenci.Obecně lze říci,že pokud systémy pracují ve
standardním modu,zavádění,oprava a čerpání požadovaných informací je okamžité <.>
<br> - Pokud se jedná o zavedení údaje do informačních systémů osobních dokladů,pak Vám lépe
odpoví Ministerstvo vnitra České republiky či Správa základních registrů.Po předání osobního
dokladu je tento v okresních databázích zaveden okamžitě,avšak v jiných systémech se
ojediněle můžeme setkat s tím,že doklad je platný např.s hodinovým zpožděním či následující
den.Údaje o těchto prodlevách nejsme povinni dále sledovat <.>
<br>
Náročné úkony v ISEO
<br> - Agenda evidence obyvatel je velmi široká a náročnějších úkonů je zde hned několik.Můžeme
sem zařadit Výdej XXX z IS na žádost majitele,ale nejnáročnějším bych označila „Opravu či
<br>
<br>
<br> 2 z 2
<br>
doplnění osobních údajů“.Povětšinou se jedná o opravu na podnět soudů aj.z důvodu dědictví
apod <.>,kdy mluvíme o šetření osob,které mnohdy již zemřeli.Pak nezbývá,než náhledy do
matričních knih (narození,sňatky či úmrtí) či domovních archů,přihlašovacích lístků k trvalému
pobytu a v neposlední řadě evidenčních listů osobních dokladů,hledat veškeré možné
informace,které by nás dovedly k požadovanému údaji.Mnohdy žádáme o spolupráci i jiné
úřady právě podle místa,kde se matriční událost stala.Může se jednat řádově o hodiny,někdy
je tato práce počítána na dny.Nedá se tedy s určitostí vyjádřit časovou náročnost,neb se liší
případ od případu <.>
<br>
Výpadky ISEO
<br> - V tomto případě bychom Vás odkázali opět na Ministerstvo vnitra České republiky či Správu
základních registrů.O výpadcích systémů nevedeme údaje <.>
<br>
Lokální databáze
<br> - Ano
- Provoz databáze zajišťuje náš úřad prostřednictvím dvou osob.Pro ne však péče o tuto databázi
<br> představuje zlomek z jejich pracovní náplně a XXX stěží můžeme přesně odhadnout časovou
náročnost.Velmi hrubým odhadem je to do 10 hodiny za měsíc <.>
<br> - Finanční náklady představují tedy souhrn odměny pro dva zaměstnance v rozmezí popsaném
v odkazu výše a dále provoz serverů,které ale slouží i pro další potřeby,jinými slovy,i bez
lokální databáze by servery byly plně využívány <.>
<br>
<br>
<br> V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> XXX XXXXXXXXX
vedoucí oddělení

Načteno

edesky.cz/d/922261

Meta

Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Pardubice
11. 09. 2025
11. 09. 2025
10. 09. 2025
10. 09. 2025
10. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Pardubice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz