Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 9.listopadu 2017 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí
<br> úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení dopravní a vodohospodářské infrastruktury
<br> v odboru technické vybavenosti Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2835)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení dopravní a vodohospodářské infrastruktury,s místem
<br> výkonu práce Praha,v platové třídě1) 12
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Koordinace a usměrňování přípravy a realizace projektů veřejných investic a rekonstrukcí
<br> v hlavním městě Praze v oblasti dopravní a vodohospodářské infrastruktury a v oblasti
<br> protipovodňových opatření na ochranu hlavního města Prahy <.>
<br> Tvorba a koordinace koncepčních projektů rozvoje úseků regionální politiky technické
<br> vybavenosti v oblasti dopravní a vodohospodářské infrastruktury a protipovodňových opatření <.>
<br> Součinnost při preventivní koordinaci přípravy staveb za všechny investory na území hlavního
<br> města Prahy <.>
<br> Organizace veřejných obchodních soutěží dle zákona o veřejných zakázkách na úseku
<br> dopravních a vodohospodářských staveb a protipovodňových opatření <.>
<br> Zabezpečování cenových kontrol investičních akcí <.>
<br> Technicko-ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření a vypracování
<br> odborných posudků <.>
<br> Stanovování způsobu realizace investic z hlediska zajištění finančních zdrojů <.>
<br> Koordinace správního řízení pro vydání územního a stavebního rozhodnutí <.>
<br> Koordinace zpracování návrhu ročního rozpočtu v oblasti investic dopravních a
<br> vodohospodářských staveb v jednotlivých kapitolách,tvorby střednědobého plánu rozvoje
<br> investic hlavního města Prahy a průzkum finančních zdrojů <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a
<br> 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
<br> některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
<br> Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
<br> osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br> znalost související legislativy,zejména znalost
zákona č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu (stavební
<br> zákon),v platném znění
<br> zákona č.13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,v platném znění
zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,ve znění pozdějších předpisů
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační schopnosti a dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i
mluveném projevu
<br> řídící dovednosti
<br> samostatnost a zodpovědný přístup
<br>
Výhodou
<br> zkušenosti v samosprávě
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostec...
Načteno
Meta
Územní plánování Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
23. 09. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 1818/155 k.ú. Hostivař dle přílohy | |
23. 09. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 527/43 k.ú. Střížkov dle přílohy | |
23. 09. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 582/3 k.ú. Střešovice dle přílohy | |
23. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 3262 k.ú. Krč dle přílohy | |
23. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 3074/1 k.ú. Nusle dle přílohy | |
...a další |