Mag.hl.m. Praha - vedoucí oddělení ekonomicko-realizačního v odboru hospodaření s majetkem PER-3028/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedoucí oddělení ekonomicko-realizačního v odboru hospodaření s majetkem PER-3028/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o
<br> změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) <,>
<br> vyhlašuje dne 8.listopadu 2017 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka
<br> / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení ekonomicko-realizačního
<br> v odboru hospodaření s majetkem Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3020)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení ekonomicko-realizačního,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 12
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Koordinace a usměrňování hospodaření s majetkem hlavního města Prahy <.>
<br> Poradenská a konzultační činnost v oblasti zajištění plánu a realizace oprav a investic na
<br> majetku hlavního města Prahy <.>
<br> Zajištění přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory
<br> plnění finančního plánu a podkladů pro návrh rozpočtu v působnosti odboru <.>
<br> Odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje,provádění
<br> rozboru a stanovování návrhů na opatření <.>
<br> Zajištění inventarizace pohledávek a závazků ve správě odboru <,>
<br> Spolupráce a koordinace činností s příslušnými odbory a externími subjekty <.>
<br> Účast v komisích k veřejným zakázkám v rámci výkonu své funkce <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a
<br> 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
<br> některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
<br> Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
<br> osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské
vzdělání v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>  znalost zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,a obecně závazné vyhlášky
č.55/2000 Sb.hl.m.Prahy,kterou se vydává Statut hlavního města Prahy,vše
<br> v platném znění
<br>  znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační schopnosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>  řídící schopnosti a dovednosti
<br>  spolehlivost a zodpovědný přístup
<br>
Výhodou
<br>  praxe ve veřejné správě
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
Předpokladem pro jmenování do funkce vedoucího úředníka/vedoucí úřednice je požadováno
<br> splnění dalších požadavků podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
<br> předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a orga...

Načteno

edesky.cz/d/913275

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz