Mag.hl.m. Praha - vedoucí oddělení sekretariátu v odboru hospodaření s majetkem PER-3029/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vedoucí oddělení sekretariátu v odboru hospodaření s majetkem PER-3029/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 8.listopadu 2017 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí
<br> úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení sekretariátu
<br> v odboru hospodaření s majetkem Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3039)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení sekretariátu,s místem výkonu práce Praha,v platové
<br> třídě 1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend,zejména:
<br>  zajištění chodu sekretariátu ve vazbě na jednotlivá oddělení odboru
<br>  rozhodování o přidělení případů jednotlivým oddělením dle věcné příslušnosti
<br>  rozhodování sporů v případě kompetenčních nejasností mezi odděleními
<br>  zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře,administrátoři
veřejných zakázek apod.)
<br>  příprava návrhů a zpracování metodických pokynů ředitele odboru
<br>  poradenská a konzultační činnost ve svěřené oblasti v rámci odboru
<br>  sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hlavního města
Prahy
<br>  příprava a shromažďování podkladů pro organizaci veřejných zakázek v rámci odboru
<br>  vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu
k informacím <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a
<br> 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
<br> některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
<br> Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
<br> osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>  vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br>
<br>
Požadované znalosti
<br>  základní znalost zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění
<br>  dobrá znalost práce s PC (MS Office,Internet)
<br>
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti
<br>  velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>  dobré organizační schopnosti
<br>  samostatnost,spolehlivost a zodpovědný přístup
<br>
<br>
Výhodou
<br>  praxe ve státní správě nebo samosprávě
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
<br> státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným
<br> prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
Předpokladem pro jmenování do funkce vedoucího úředníka/vedoucí úřednice je požadováno
<br> splnění dalších požadavků podle § 2,4 a 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
<br> předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
<br> Federativní Republiky,České a Slovenské Republiky,ve zn...

Načteno

edesky.cz/d/912574

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz