Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Hlavní město XXXXX XXXX HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY U S N E S E N Í Rady hlavního města Prahy číslo 2683 ze dne 7.11.2017 k návrhu na rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele na veřejnou zakázku "Zajištění služeb databázového prostředí Oracle“ Rada hlavního města Prahy I.b e r e n a v ě d o m í informace o veřejné zakázce s názvem "Zajištění služeb databázového prostředí Oracle“ zadávané dle ustanovení § 141 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,uvedené v důvodové zprávě a jejích přílohách I I.s c h v a l u j e závěry hodnoticí komise a pořadí účastníků v souladu s přílohou č.1 tohoto usnesení I I I.r o z h o d u j e o výběru dodavatele Hewlett-Packard,s.r.o <.>,se sídlem Vyskočilova 1410/1,140 00 Praha 4 - Michle,IČO: 17048851 k veřejné zakázce s názvem "Zajištění služeb databázového prostředí Oracle“ s nabídkovou cenou 18.950.000,- Kč bez DPH I V.k o n s t a t u j e,ž e nabídka vybraného uchazeče,která je uvedena v příloze č.4 důvodové zprávy není určena ke zveřejnění V.u k l á d á 1.MHMP - INF MHMP 1.oznámit rozhodnutí o výběru dodavatele všem dotčeným účastníkům Termín: 14.11.2017 2.učinit právní kroky související s rozhodnutím o přidělení veřejné zakázky dle bodu III.tohoto usnesení Termín: 30.11.2017 3.uzavřít smlouvu s vybraným dodavatelem dle bodu III.tohoto usnesení a v souladu s návrhem smlouvy obsaženým v příloze č.2 tohoto usnesení Termín: 30.11.2017 XXXXXXX XXXXXXXX v.r.primátorka hl.m.Prahy XXXX XXXXXXX v.r.náměstek primátorky hl.m.Prahy Předkladatel: primátorka hl.m.Prahy Tisk: R-27103 Provede: MHMP - INF MHMP Na vědomí: odborům MHMP Příloha č.1 k usnesení Rady HMP č.2683 ze dne 7.11.2017 Závěry komise Dne 21.8.2017 byl primátorkou HMP schválen záměr realizace veřejné zakázky „Zajištění služeb databázového prostředí Oracle“.Dne 31.8.2017 zadavatel ve smyslu § 141 odst.1 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek prostřednictvím elektronického nástroje Tender Arena vyzval k podání nabídek všechny dodavatele zařazené do zavedeného dynamického nákupního systému – „Dodávky HW zařízení,standardního SW a odborných služeb technického poradenství“ v rámci kategorie (části) 1 DNS – Dodávky HW zařízení a standardního SW Lhůta pro podání nabídek byla stanovena na 13.9.2017 do 10:00 hodin.Dne 13.9.2017 proběhlo otevírání nabídek doručených v elektronické podobě.Doručena byla 1 nabídka s touto nabídkovou cenou: 1.Hewlett-Packard,s.r.o.- 18.950.000,- Kč bez DPH Dne 4.10.2017 proběhlo jednání hodnoticí komise.Komise posoudila nabídku a vypracovala Protokol z jednání hodnoticí komise.Hodnoticí komise doporučila uzavřít smlouvu s účastníkem Hewlett-Packard,s.r.o.s nabídkovou cenou 18.950.000,- Kč bez DPH.Příloha č.2 k usnesení Rady HMP č.2683 ze dne 7.11.2017 SMLOUVA o zajištění služeb databázového prostředí Oracle uzavřená níže uvedeného dne,měsíce a roku dle ustanovení § 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,v platném a účinném znění (dále také jako „Občanský zákoník”),mezi níže uvedenými stranami (dále jen „Smlouva”) Hlavní město Praha Sídlo: Mariánské náměstí 2/2,110 01 Praha 1 Osoba zastupující: Zadavatele: Ing.XXXXXX XXXXXX,MBA,ředitel odboru informatiky Magistrátu hl.m.Prahy IČO: 00064581 DIČ: CZ00064581 Bankovní spojení: ***** Číslo účtu: ***** Kontaktní osoba: Ing.XXXX XXXXXXXXXX (dále jen „Objednatel”) na straně jedné a HEWLETT-PACKARD s.r.o.Sídlo: Za Brumlovkou 1559/5,Michle,140 00 Praha 4 Zastoupená/jednající: Ing.Lukášem Najmanem Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,oddíl C,vložka 1974 IČO: 17048851 DIČ: CZ17048851 Bankovní spojení: ****** Číslo účtu: ****** ID datové schránky: 3djcexf (dále jen „Poskytovatel”) na straně druhé P R A P A P R A P R A H A GU E GA G (Objednatel a Poskytovatel dále také společně označování jako „Smluvní strany” nebo jednotlivě jako „Smluvní strana”) Preambule 1.Tato Smlouva se uzavírá za účelem zajistit zpřístupnění licencí Oracle Objednateli a zajistit poskytnutí dalších souvisejících služeb databázového prostřední Oracle včetně poskytnutní podpory daného prostředí.2.Poskytovatel prohlašuje,že je držitelem certifikátu,osvědčení či jiného obdobného dokladu výrobce o XXX,že je oprávněným distributorem software nabídnutého k plnění dle této Smlouvy pro území České republiky.Touto certifikací či jiným dokladem je Poskytovatel povinen disponovat po celou dobu poskytování plnění dle této Smlouvy.I.Předmět Smlouvy 1.Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele zpřístupnit Objednateli licence Oracle a zajistit poskytování další souvisejících služeb databázového prostřední Oracle o rozsahu 20 CPU Oracle Enterprise Database včetně poskytnutní podpory daného prostředí na dobu 36 měsíců,přičemž v rámci podpory prostředí budou poskytovány následující služby: a) Správa databáze b) Funkční podpora databáze c) Asistence s funkčními upgrady prostředí Oracle d) Správa uživatelského přístupu e) Řízení technických eskalací prostředí f) A volitelně příprava plánů obnovy po havárii (dále jen...
Načteno
Meta
Rozpočet Veřejná zakázka