Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Liberec.
S T A T U T Á R N Í M Ě S T O L I B E R E C
Náměst í Dr.E.Beneše 1,460 59 Liberec 1
<br>
<br> Statutární město Liberec
v y h l a š u j e
<br> podle § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků <,>
výběrové řízení <,>
<br> které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
⇒ VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA ⇐
<br> Magistrátu města Liberec
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce <.>
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním
občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) <,>
dosáhla věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje
další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem - lustračním zákonem <.>
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (uvítáme právní
<br> zaměření studia);
• velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,aktivní přístup k řešení problémů,schopnost
<br> systematické a koncepční práce,odolnost vůči stresu;
• orientace v právních předpisech týkajících se výkonu přenesené působnosti zejména na úseku
<br> všeobecné správy (zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích,zákon č <.>
312/2002 Sb <.>,o úřednících územně samosprávných celků,zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce a
zákon č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím);
<br> • přehled o organizační struktuře Magistrátu města Liberec a kompetencích jednotlivých orgánů
statutárního města Liberec <,>
<br> • uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office,Codexis,Internet) <.>
Vítána je praxe ve veřejné správě nebo ve vedoucí pracovní pozici <.>
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno,příjmení a titul; - datum a místo narození; - státní příslušnost; - místo trvalého pobytu; - číslo
občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana).Musí
být též uvedeno datum a podpis zájemce <.>
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: - životopis,ve kterém se uvedou údaje o jeho
dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším
dosaženém vzdělání.Uvítáme přiložení motivačního listu,vyplněného osobního dotazníku a
fotografie.Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese
http://www.liberec.cz/okt/ <.>
Základní informace o pracovní pozici: odpovídá za řízení chodu odboru Kancelář tajemníka,podílí se na
plnění úkolů uložených tajemníkovi magistrátu radou a zastupitelstvem města.Koordinuje zejména vyřizování
stížností,podnětů a petic,navrhuje a připravuje pro tajemníka magistrátu a volené orgány města organizační
změny a kompetenční vymezení mezi jednotlivými útvary.Zabezpečuje koordinaci řešení složitějších otázek
výkonu přenesené působnosti napříč jednotlivými útvary úřadu,podílí se na zpracování a vydávání vnitřních
právních předpisů.Vykonává metodickou,konzultační a poradenskou činnost vůči Magistrátu města Liberec a
Městskému obvodu Vratislavice nad Nisou.Zastupuje tajemníka magistrátu v době jeho nepřítomnosti v úřadu <.>
Platové zařazení: do platové třídy 11,která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše
zařazenému vykonávanému druhu práce.Vzhledem k pracovní náplni této funkce i očekávaným
pracovním výsledkům nabízíme plat vedoucího úředníka (včetně jeho dalších pohyblivých složek
v rámci pravidel stanovených pro veřejnou správu) odpovídající náročnosti vykonávané funkce <.>
Pracovní poměr: na dobu neurčitou,nástup je možný ihned,případně podle dohody <.>
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 16.listopadu 2017 <.>
Způsob podání přihlášky:
• osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
• odeslat na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC,personální oddělení,náměstí Dr.XXXXXXX XXXXXX X <,>
<br> Liberec X,PSČ XXX XX (tel.485 243 761 nebo 485 243 768-9) <.>
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče <.>
Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály,poskytnuté k výběrovému řízení,vráceny <.>
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Zpracovalo personální oddělení Magistrátu města Liberec
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Zákon 106/1999