Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Hlavní město Praha
<br>
RADA HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
U S N E S E N Í
Rady hlavního města Prahy
<br>
číslo 2619
<br> ze dne 31.10.2017
<br> k návrhu na rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele na veřejnou zakázku "Bezpečné a
efektivní tiskové prostředí"
<br>
Rada hlavního města Prahy
<br> I.b e r e n a v ě d o m í
informaci o veřejné zakázce "Bezpečné a efektivní tiskové prostředí" zadávané v
dynamickém nákupním systému podle ustanovení § 141 zákona č.134/2016 Sb <.>,o
zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů,uvedené v důvodové zprávě
a jejích přílohách
<br> I I.k o n s t a t u j e,ž e
příloha č.7 k důvodové zprávě - Nabídka vybraného uchazeče - není určena ke
zveřejnění
<br> I I I.s c h v a l u j e
1.závěry hodnoticí komise a pořadí účastníků v souladu s přílohou č.1 tohoto
<br> usnesení
<br> 2.úpravu rozpočtu v rámci kapitálových výdajů v kap.0940 - INF MHMP dle přílohy č <.>
3 tohoto usnesení
<br> I V.r o z h o d u j e
o výběru dodavatele TOTAL SERVICE,s.r.o <.>,IČO: 25618067,se sídlem U Uranie 18 <,>
Praha 7,PSČ 170 00,k veřejné zakázce s názvem "Bezpečné a efektivní tiskové
prostředí” s nabídkovou cenou 89.791.594 Kč bez DPH
<br>
<br> V.u k l á d á
1.MHMP - INF MHMP
<br> 1.oznámit rozhodnutí o výběru dodavatele všem dotčeným účastníkům
Termín: 6.11.2017
<br> 2.učinit právní kroky související s rozhodnutím o přidělení veřejné zakázky dle
bodu IV.tohoto usnesení
<br> Termín: 10.11.2017
<br> 3.uzavřít smlouvu s vybraným dodavatelem dle bodu IV.tohoto usnesení a v
souladu s návrhem uvedeným v příloze č.2 tohoto usnesení
<br> Termín: 10.11.2017
<br> 2.MHMP - XXX MHMP
X.realizovat rozpočtové opatření dle bodu III.2.tohoto usnesení
<br> Termín: 10.11.2017
<br>
<br> XXXXXXX XXXXXXXX v.r <.>
primátorka hl.m.Prahy
<br>
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXX v.r <.>
náměstek primátorky hl.m.Prahy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Předkladatel: primátorka hl.m.Prahy
Tisk: R-27354
Provede: MHMP - INF MHMP,MHMP - XXX MHMP
Na vědomí: odborům MHMP
<br>
<br>
<br> Příloha č.1 k usnesení Rady HMP č.2619 ze dne 31.10.2017
<br> Závěry komise
<br>
<br> Dne 14.9.2017 byl usnesením ZHMP č.29/61 schválen záměr na veřejnou zakázku
„Bezpečné a efektivní tiskové prostředí“ <.>
<br> Dne 18.9.2017 zadavatel ve smyslu § 141 odst.1 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání
veřejných zakázek prostřednictvím elektronického nástroje Tender Arena vyzval k podání
nabídek všechny dodavatele zařazené do zavedeného dynamického nákupního systému –
kategorie 1 - Dodávky HW zařízení a standardního SW <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek byla stanovena na 2.10.2017 do 12:00 hod <.>
<br> Doručena byla pouze 1 nabídka – TOTAL SERVICE,s.r.o <.>
<br> Dne 2.10.2017 se komise sešla na svém prvním jednání a proběhlo otevírání nabídky
doručené v elektronické podobě <.>
<br> Nabídka účastníka: TOTAL SERVICE,s.r.o <.>,IČO: 25618067,se sídlem U Uranie 18,Praha 7 <,>
PSČ 170 00
Nabídková cena: 89.791.594 Kč bez DPH <.>
<br> Dne 4.10.2017 se komise sešla na svém druhém jednání a proběhlo posouzení nabídky <.>
<br> Komise v souladu s § 122 odst.2 neprováděla hodnocení,jelikož byla podána pouze jedna
nabídka.Z tohoto důvodu komise nevyhotovovala ani Zprávu o hodnocení nabídek <.>
<br> Komise konstatovala,že nabídka dodavatele TOTAL SERVICE,s.r.o <.>,jehož nabídka byla
podána jako jediná,vyhověla všem zákonným požadavkům a požadavkům zadavatele
uvedených ve výzvě a zadávací dokumentaci <.>
<br> Na základě jednání hodnoticí komise doporučila uzavření smlouvy s účastníkem TOTAL
SERVICE,s.r.o.s nabídkovou cenou 89.791.594 Kč bez DPH <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> <.>
<br>
<br> Příloha č.2 k usnesení Rady HMP č.2619 ze dne 31.10.2017
<br> S ML O U VA O D O D Á V C E TIS K O V Ý C H ZA Ř ÍZE N Í
A P O S K Y TO VA N Í S E RV IS N Í A MATE R IÁ L O V É
<br> P O D P O RY
<br> Smluvní strany:
<br>
Hlavní město Praha
<br> se sídlem: Mariánské nám.2,Praha 1,PSČ: 110 01
<br> IČO: 00064581
DIČ: CZ00064581
<br> bankovní spojení: PPF banka,a.s <.>,č.účtu: 27-0005157998/6000
<br> zastoupené: Ing.Robertem Fialkou,MBA,ředitelem odboru informatiky
Číslo smlouvy Objednatele: [●]
<br> (dále jen „Objednatel“)
<br> a
<br>
TOTAL SERVICE s.r.o
<br> se sídlem: U Uranie 18,17000 Praha 7
IČO: 25618067,DIČ: CZ25618067
<br> společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze
<br> oddíl C,vložka 55236
bank.spojení: *****
<br> zastoupená: Václavem Novákem,MBA,jednatelem společnosti
<br> Číslo smlouvy Poskytovatele: TS_MHMP_2017-10-3
<br>
(dále jen „Poskytovatel“)
<br>
<br> dnešního dne uzavřely tuto smlouvu v souladu s ustanovením § 1746 zákona č.89/2012 Sb.<,>
občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) (dále jen
<br> „Smlouva“)
<br>
<br>
<br> Strana 2
<br>
Smluvní strany,vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být
touto Smlouvou vázány,dohodly se na následujícím znění Smlouvy:
<br> 1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.Objednatel prohlašuje,že:
<br> a) je veřejnoprávní korporací;
b) splňuje veškeré podmínky...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Vyvěšení na EUD 15.09.2025 | |
18. 09. 2025 | Rozhodnutí o společném povolení pro stavbu „Úprava SSZ 4.447 Chilská - Líbalova“ | |
18. 09. 2025 | EIA - zahájení zjišťovacího řízení - Recyklační dvůr Špička | |
18. 09. 2025 | Ministerstvo dopravy č. j. MD-44218/2025-940/5, OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY - přechodné úpravy provozu na dálnicích D0, D10 a D11 v souvislosti s akcí "II/101 Jirny, most ev. č. 101-075a", etapami 4 a 5 | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška - Usnesení - Č. J.: DESU/211/014766/25 - "V415/495 - zaústění vedení" | |
...a další |