Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 1.listopadu 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> archivář / archivářka
<br> v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0367)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: archivář / archivářka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu: dle dohody <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Komplexní zajišťování odborné správy a ochrany archivních fondů nejvyšší kategorie <.>
<br> Zpracovávání složitých archivních rešerší <.>
<br> Příprava a zpracovávání vědeckých edic archivních dokumentů <.>
<br> Samostatné pořádání,inventarizace a katalogizace složitých paleografických a jazykově náročných
<br> archivních fondů a sbírek <.>
<br> Odborná správa a ochrana archivních fondů novodobé městské správy (po r.1945) a sbírek a
<br> předarchivní péče <.>
<br> Zajišťování státního odborného dohledu nad spisovou službou a vyřazováním archiválií ve
<br> spisovnách Magistrátu hlavního města Prahy a úřadech městských částí <.>
<br> Podíl na přípravě skartačního řízení ve svěřených spisovnách,schvalování skartačních protokolů a
<br> vydávání příslušných skartačních povolení <.>
<br> Samostatné pořádání a inventarizace nově převzatých archivních fondů dle stanovené metodiky <.>
<br> Zajišťování úkolů archivní výpůjční služby včetně odborných konzultací pro badatele <.>
<br> Plnění zadaných badatelských úkolů.Samostatná publikační činnost.Podíl na vědeckovýzkumné a
<br> publikační činnosti odboru <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br> v oboru archivnictví,případně v oboru historie (české dějiny)
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br> praxe v oboru
<br> zkušenosti se skartačním řízením a novodobými fondy
<br> znalost právních předpisů v oblasti archivnictví a spisové služby,zejména znalost zákona č <.>
499/2004 Sb <.>,o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,v platném znění <,>
<br> a prováděcích předpisů
<br> znalost zákona č,106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,v platném znění
<br> znalost zákonaq č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů <,>
v platném znění
<br> znalost anglického nebo německého jazyka
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet))
<br>
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
<br> schopnost samostatné práce
<br>
<br>
<br>
Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> pružnou pracovní dobu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
<br> pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovat...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Zákon 106/1999
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Informace o vydaném správním aktu-změna povolení provozu plynové kotelny a polygrafie, U Stavoservisu 646/1a, Praha 10 | |
18. 09. 2025 | : schválení kanalizačního řádu kanalizace pro veřejnou potřebu včetně ČOV, ul. Za Svodnicí, Praha 22 | |
18. 09. 2025 | Informace o zahájení správního řízení-změna povolení provozu kompostárny Slivenec, při ul. K Austisu, Praha 5 | |
18. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 4079/1 k.ú. Vinohrady dle přílohy | |
18. 09. 2025 | výpůjčka části komunikace parc. č. 148 k.ú. Smíchov dle přílohy | |
...a další |