Mag.hl.m. Praha - specialista / specialistka stížností v odboru školství a mládeže PER-2709/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

specialista / specialistka stížností v odboru školství a mládeže PER-2709/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 24.října 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> specialista / specialistka stížností
<br> v odboru školství a mládeže Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0199)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka stížností,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Metodická,poradenská a konzultační činnost v oboru samosprávy v oblasti školství <.>
<br> Poskytování konzultací jednotlivým školám a školským zařízením v působnosti odboru <.>
<br> Kontrolní činnost a šetření skutečností ve školství u škol a školských zařízení zřizovaných
<br> hlavním městem Prahou <.>
<br> Podíl na přípravě a zpracovávání návrhů obecně závazných vyhlášek hlavního města Prahy za
<br> odvětví školství,vypracování připomínek k návrhům obecně závazných vyhlášek hlavního
<br> města Prahy a připomínek k vyhláškám a zákonům v rámci mezirezortních připomínkových
<br> řízení <.>
<br> Spolupracuje při šetření právních záležitostí <.>
<br> Vyřizování závažných stížností a navrhování opatření k nápravě,zejména:
<br>  vyřizování stížností na postup ředitelů škol a školských zařízení <,>
<br>  provádění šetření k obsahu stížností <,>
<br>  spolupráce s Českou školní inspekcí a MŠMT <,>
<br>  vyřizování peticí <,>
<br>  vyhodnocování jednotlivých šetření včetně přijímání odpovídajících opatření <,>
<br>  sledování realizace opatření uložených k nápravě zjištěných nedostatků ve školách a
školských zařízeních <.>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br>  znalost zákona č.561/2004 Sb <.>,o předškolním,základním,středním,vyšším odborném a
jiném vzdělávání,v platném znění
<br>  znalost zákona č.262/2006 sb <.>,zákoník práce,v platném znění
<br>  znalost zákona č.85/1990 Sb <.>,o právu petičním,v platném znění
<br>  znalost zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.městě Praze,v platném znění
<br>  dobrá znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br>  organizační schopnosti
<br>  samostatnost a zodpovědný přístup
<br>
Výhodou
<br>  zkušenosti s vyřizováním stížností a petic / znalost procesní (formální) stránky vyřizování
stížností
<br>  znalost zákona č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých
zákonů (zákon o finanční kontrole),v platném znění
<br>  znalost zákona č.563/2004 Sb <.>,o pedagogických pracovnících,v platném znění
<br>  praxe v samosprávě či státní správě
<br>
Vítána
<br>  úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti
<br> úředníků územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti na úseku školství
<br> (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení...

Načteno

edesky.cz/d/895962

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz