Mag.hl.m. Praha - Na Slupi - rekonstrukce vozovky ODA-2656/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Na Slupi - rekonstrukce vozovky ODA-2656/2017

IJ4a
<br> B28
<br> E13
„datum
<br> od - do
<br> M
IM
<br> O BUS M
HD”
<br> škrtnout
<br> IJ4a
<br> B
28 E
13
<br> „d
at
<br> um
od
<br> - d
o
<br> M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D

<br> IJ
4a
<br> 5 <,>
5
<br> m
5 <,>
<br> 5
m
<br> 5 <,>
5
<br> m
<br> 5 <,>
5
<br> m
5 <,>
<br> 5
m
<br> 5 <,>
5
<br> m
5 <,>
<br> 5
m
<br> 5 <,>
5
<br> m
5 <,>
<br> 5
m
<br> zakrýt
<br> zakrýt
<br> 7 <,>
0
<br> m
7 <,>
<br> 0
m
<br> zak
rýt
<br> zakrýt
<br> zak
rýt
<br> A9
<br> A9
<br> zakrýt
<br> zak
rýt
<br> A9
<br> A9
<br> B1
Z2
<br> Přechodné DZ pro akci DP: „RTT Albertov - Otakarova” <,>
které je již osazeno a schváleno OD MHMP
<br> Trvalá DZ
<br> Přechodné DZ pro akci TSK,doplňuje DZ DP
<br> Zábor DP
<br> Zábor TSK
<br> Praha 2
<br> - ul.Na Slupi -
Oprava vozovky a přeložky inženýrských sítí
<br> 12/10/2007
<br> XXXXXX XXXXXXX
<br> VYPRACOVAL: REGION:
<br> OBVOD:
<br> OBJEDNATEL
DIO:
<br> DATUM: STUPEŇ:
<br> ZAKÁZKA Č.:AKCE:
<br> OBJEKT:
<br> Praha
<br> Dopravní značení a opatření
<br> DIR
<br> XXXXX XXXX
<br> PROZNAK Praha s.r.o <.>
<br> dopravní opatření
Pikovická 244/17,Praha 4,147 00
tel + fax : 2 444 66 444
www.proznak.cz
e-mail: projekt@proznak.cz
projekce: parizek@proznak.cz
<br> SCHVÁLIL:
<br> 170625
<br> 2.ETAPA
<br> INVESTOR:
TSK hl.m.Prahy,Řásnovka 770/8,110 00 Praha 1
<br> ČÁST:
<br> TSK hl.m.Prahy,Řásnovka 770/8,110 00 Praha 1
<br> Osobní automobil (4,74 m)
cca 7,0 m
<br> B
30
<br> Z
2
<br> B
30 Z
<br> 2
<br> CH
OD
<br> NÍ
K
<br> PO
1
<br> 00
m
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> E
13
<br> „C
H
<br> O
D
<br> N
ÍK
<br> P
O
<br> 1
00
<br> m
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N

<br> Z2
<br> Z2
<br> Koridor pro pěší o XXX.š.X,X m
bude posunován dle potřeb stavbyB
<br> 28
E
<br> 8b
<br> P
8
<br> 7 <,>
5
<br> m
7 <,>
<br> 5
m
<br> 1
<br> datum od - do
<br> MIMO BUS
<br> MHD
<br> škrtnou
t
<br> MIMO BUS MHD
STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
AREZIDENTŮ
<br> B
1
<br> E
13
<br> „M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D
S
<br> TA
V
<br> B
Y
<br> ZÁ
S
<br> O
B
<br>.LÍD
L
<br> A
R
<br> E
ZID
<br> E
N
<br> TŮ

<br> MIMO
BUS MHD
A
<br> STAVBY
<br> B
1
<br> E
13
<br> „M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D
A
<br> S
TA
<br> V
B
<br> Y

<br> MI
MO
<br> BU
S
<br> MH
D
<br> A
ST
<br> AV
BY
<br> B
1
<br> E
13
<br> „M
IM
<br> O
<br> B
U
<br> S
M
<br> H
D
<br> A
S
<br> TA
V
<br> B
Y
<br> ”
<br> MIMO
<br> BUS MHD
<br> ASTAVBY
<br> C2c
<br> E13
„M
<br> IM
O
<br> BUS
M
<br> HD
<br> A
STAVBY”
<br> C
2cE13
<br> „M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D
STAVB
<br> Y
<br> ZÁ
SO
<br> B
<.> LÍD
<br> L
<br> A
R
<br> EZID
EN
<br> TŮ

<br> MIMO BUS MHD
<br> STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
<br> A REZIDENTŮ
<br> MIMO BUS MHD
STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
AREZIDENTŮ
<br> B
1
<br> E
13
<br> „M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D
S
<br> TA
V
<br> B
Y
<br> ZÁ
S
<br> O
B
<br>.LÍD
L
<br> A
R
<br> E
ZID
<br> E
N
<br> TŮ

<br> MIMO VOZIDEL
STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
AREZIDENTŮ
<br> 230 m
<br> 30
<br> P
7 B
20
<br> A
10
<br> IP
12 E
13
<br> „0
8-
<br> 06
h
<br> S
P
<br> L
A
<br> T
N
<br> Ý
M
<br> PA
R
<br> K
O
<br> VA
C
<br> ÍM
O
<br> P
R
<br> Á
V
<br> N
Ě
<br> N
ÍM
<br> 06
-
<br> 08
h
<br> B
E
<br> Z
O
<br> M
E
<br> Z
E
<br> N
Í
<br> O
B
<br> L
A
<br> S
T
<br> 2"
08-
<br> 06
h
<br> S P
LA
<br> TN
ÝM
<br> PA
RK
<br> OV
AC
<br> ÍM
<br> OP

<br> VN
ĚN
<br> ÍM
<br> 06-
08
<br> h
<br> BE
Z O
<br> ME
ZE
<br> NÍ
<br> OB
LA
<br> ST
2
<br> R
E
<br> S
E
<br> R
V
<br> E
<br> PŘ
EC
<br> HO
D
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘECHOD
UZAVŘEN
<br> C4a Z4b
<br> Z
4b
<br> ZMĚNA
DOPRAVNÍHO
<br> REŽIMU
<br> MIMO BUS MHD
STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
AREZIDENTŮ
<br> ZMĚNA
<br> DOPRAVNÍHO
<br> REŽIMU
<br> PROVOZ TRAM + IAD
<br> PROVOZ NAD X7MIMO BUS MHD
STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
AREZIDENTŮ
<br> IP6
<br> C
2b
<br> E
13
<br> „M
IM
<br> O
B
<br> U
S
<br> M
H
<br> D
S
<br> TA
V
<br> B
Y
<br> ZÁ
S
<br> O
B
<br>.LÍD
L
<br> A
R
<br> E
ZID
<br> E
N
<br> TŮ

<br> MIMO BUS MHD
<br> STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
<br> A REZIDENTŮ
IS11a
<br> MIMO BUS MHD
<br> STAVBY
<br> ZÁSOB.LÍDL
<br> A REZIDENTŮ
<br> B1E13
„M
<br> IM
O
<br> BUS
<br> M
HD STAVBY
<br> ZÁSO
B.LÍDL
<br> A
REZIDENTŮ
<br> ”
<br> da
tum
<br> od
- d
<br> o
<br> MI
MO
<br> B
US
<br> MH
D
<br> šk
rt
<br> n
o
<br> u
t
<br> IP
12 E
22
<br> c
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> MI
MO
<br> BU
S M
<br> HD
<br> ST
AV
<br> BY
<br> ZÁ
SO
<br> B <.>
LÍD
<br> L
<br> AR
EZ
<br> IDE
NT
<br> ŮB
1 E
13
<br> „M
IM
<br> O
<br> V
O
<br> Z
ID
<br> E
L
<br> S
TA
<br> V
B
<br> Y

<br> VÝŘEZ A
VÝŘEZ B
<br> MIM
O
<br> BU
S M
<br> HD
<br> AS
TAV
<br> BY
<br> C2
c E1
<br> 3
„M
<br> IM
O
<br> BU
S
<br> M
HD
<br> A
ST
<br> AV
BY
<br> ”
<br> škrtno
u C4c
<br> 1
<br> 1
<br> C4b
S7
Z4a
<br> B28
<br> C4b
S7
Z4a
<br> 12,0 m
<br> Nástupiště
BUS MHD
(panel)
<br> VÝŘEZ B
<br> MIM
O BU
<br> S M
HD
<br> AS
TAV
<br> BY
<br> MIM
O VO
<br> ZID
EL
<br> AS
TAV
<br> BY
<br> MIM
O BU
S M
<br> HD
<br> AS
TAV
<br> BY
<br> B1
<br> E1
3
<br> „M
IM
<br> O
<br> BU
S
<br> M
HD
<br> A
ST
<br> AV
BY
<br> ”
<br> TRASA
NAD
<br> SM
ĚR VÝTO
<br> Ň
<br> TRASA NAD
SMĚR VÝTOŇ
<br> TRASA NAD
SMĚR NUSLE
DO 30.10.2017
<br> TRASA NAD
SMĚR NUSLE
DO ...

Načteno

edesky.cz/d/892004

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz