Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 19.října 2017 výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst úředníka / úřednice
<br>
<br>
<br> ekonom rozpočtář / ekonomka rozpočtářka
<br> v odboru rozpočtu Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kódy 0224,0230)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: ekonom rozpočtář / ekonomka rozpočtářka,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Sestavování rozpočtů jednotlivých organizačních celků podle kalkulací,norem a potřeb včetně
<br> jejich rozpisů a zajišťování jejich plnění <.>
<br> Zajišťování realizace rozpočtových změn <.>
<br> Zejména:
<br> zpracování stanovisek v rámci z hlediska financování škol a školských zařízení <,>
<br> zabezpečování veškerých technických prací při sestavování rozpočtu <,>
<br> zpracování podkladů pro rozbor hospodaření <,>
<br> zpracování podkladů pro návrh rozpočtu na příslušný kalendářní rok <,>
<br> projednávání požadavků na úpravu rozpočtu se školami a školskými zařízeními <,>
<br> účast při projednávání schváleného i upraveného rozpočtu při rozpočtovém řízení <,>
<br> sledování správnosti čerpání rozpočtových prostředků <,>
<br> přijímání opatření k zabezpečení závazných ukazatelů rozpočtu <,>
<br> kontrola plnění čtvrtletních,pololetních a ročních ukazatelů rozpočtu <,>
<br> podíl na metodické pomoci organizacím na úseku rozpočtu <,>
<br> zpracování upraveného rozpočtu včetně zabezpečování technického zpracovávání
změn rozpočtu <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> všeobecná znalost předpisů týkajících se financování územních samosprávných celků
<br> velmi dobrá znalost práce na PC (Word,Excel)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> pečlivost a přesnost
<br> samostatnost a zodpovědnost
<br>
Vítané
<br> obecná znalost problematiky financování škol a školských zařízení
<br> praxe v oblasti hospodaření příspěvkových organizací ve školství
<br> zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti úředníků
územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti ve školství (povinnost složit
<br> zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br>
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
<br> bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji
<br> vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 13.listopadu 2017 v podatelně Magistrátu hlavního
<br> města Prahy,Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> ekonom/ka rozpočtář/ka/ROZ /0224_0230 /VR20...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Vyvěšení na EUD 15.09.2025 | |
18. 09. 2025 | Rozhodnutí o společném povolení pro stavbu „Úprava SSZ 4.447 Chilská - Líbalova“ | |
18. 09. 2025 | EIA - zahájení zjišťovacího řízení - Recyklační dvůr Špička | |
18. 09. 2025 | Ministerstvo dopravy č. j. MD-44218/2025-940/5, OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY - přechodné úpravy provozu na dálnicích D0, D10 a D11 v souvislosti s akcí "II/101 Jirny, most ev. č. 101-075a", etapami 4 a 5 | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška - Usnesení - Č. J.: DESU/211/014766/25 - "V415/495 - zaústění vedení" | |
...a další |