Středočeský kraj - Revize 9. výzvy zprostředkujícího subjektu ITI PMO - Terminály veřejné dopravy a P+R

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Středočeský kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č.1

Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br> oznamuje
<br> změny 9.výzvě k předkládání žádostí o podporu
z Integrovaného regionálního operačního programu
VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
A
VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.12
VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
<br> Přehled změn k 170.10.2017
<br> Položka
Popis změny
Zdůvodnění změny
<br> Věcné zaměřeníPříloha výzvy č.1 – Hodnotící kritéria
Úprava způsobilosti aktivit – dopravní systémy P+GÚprava v hodnocení kritéria:
<br> „Parkovací systém je navržen v přímé vazbě na železniční zastávku/stanici a přispěje tak k podpoře železniční dopravy na území Pražské metropolitní oblasti.“
· Podporované aktivity XXXX do souladu s aktivitami podporovanými dle Strategie ITI Pražské metropolitní oblastiZnění kritéria je dáno do souladu se zněním schváleným dne 8.6.2017 Monitorovacím výborem IROP
<br>
<br> Identifikace výzvy
<br> Operační program
Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP
SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP
50
<br> Číslo výzvy nositele ITI
12
<br> Číslo výzvy ZS ITI
9
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.1.1: Výstavba a modernizace terminálů veřejné dopravy a systémů pro přestup na veřejnou dopravu v zázemí Prahy
<br> Podopatření integrované strategie
nerelevantní
<br> Druh výzvy
kolová
<br>
<br>
Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS ITI
5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění formuláře žádosti o podporu v MS2014+
5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu žádostí o podporu v MS2014+
4.12.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+
29.12.2017,16:00
<br> Datum zahájení realizace projektu
Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace projektu může být stanoven nejdříve na 1.1.2014,a to i v případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br> Činnosti uvedené ve sloupci „Činnosti,které není možné zahájit před podáním žádosti o podporu“ tabulky v příloze č.6 Specifických pravidel 50.výzvy k předkládání žádostí o podporu z Integrovaného regionálního operačního programu není možné zahájit před podáním žádosti o podporu
<br> Datum ukončení realizace projektu
Do 31.12.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti o podporu v MS2014+ <.>
<br>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace z Evropského fondu pro regionální rozvoj a státního rozpočtu pro výzvu
Evropský fond pro regionální rozvoj – 212 500 000,- Kč
Státní rozpočet – max.12 500 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského fondu pro regionální rozvoj a státního rozpočtu pro projekt
Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované kraji,organizace zřizované obcemi,organizace zřizované dobrovolnými svazky obcí
· EFRR 85 %
· státní rozpočet 5 %
Organizace zakládané kraji,organizace zakládané obcemi,organizace zakládané dobrovolnými svazky obcí,dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících
· EFRR 85 %
· státní rozpočet 0 %
<br> Minimální a maximální výše celkových způsobilých výdajů projektu
Minimální výše celkových způsobilých výdajů: není stanovena Maximální výše podpory (EFRR + SR) na jeden projekt je 100 mil.Kč
<br> Podmínky veřejné podpory
Podpořeny budou projekty v souladu s nařízením Evropské komise č.651/2014 ze dne 17.června 2014,kterým se v souladu s články 107 a 108 Smlouvy prohlašují určité kategorie podpory za slučitelné s vnitřním trhem.Na aktivitu se vztahuje motivační účinek <.>
<br> Forma podpory
Dotace – ex-post financování
<br>
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Výstavba a modernizace přestupních terminálů a samostatných parkovacích systémů <.>
<br> Území realizace
Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy),tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou,Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br> Oprávnění žadatelé
Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované nebo zakládané kraji,organizace zřizované nebo zakládané obcemi,organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí,dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami,uživatelé veřejné dopravy
<br>
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
· Rekonstrukce,modernizace a výstavba terminálů jako významných přestupních uzlů veřejné dopravy,jejichž parametry odpovídají zařazení do odpovídající kategorie přestupního uzlu dle ČSN 73 6425-2
· Rekonstrukce...

Příloha č.2

Strana 1 z 20
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
oznamuje
<br>
změny 9.výzvě k předkládání žádostí o podporu
<br> z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A
SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
<br> VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> A
VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.12
<br> VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A
SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
<br>
<br> Přehled změn k 17.10.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Příloha výzvy č <.>
1 – Hodnotící
kritéria
<br> Úprava v hodnocení kritéria:
<br> „Parkovací systém je navržen v přímé
vazbě na železniční zastávku/stanici a
přispěje tak k podpoře železniční
dopravy na území Pražské
metropolitní oblasti.“
<br>  Znění kritéria je dáno do
souladu se zněním
schváleným dne 8.6.2017
Monitorovacím výborem IROP
<br>
<br>
<br> Strana 2 z 20
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 12
<br> Číslo výzvy ZS ITI 9
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.1.1: Výstavba a modernizace terminálů veřejné
dopravy a systémů pro přestup na veřejnou dopravu v zázemí
Prahy
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 4.12.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 29.12.2017,16:00
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
<br>
<br>
<br> Strana 3 z 20
<br>
<br>
<br>
<br> projektu může být stanoven nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br> Činnosti uvedené ve sloupci „Činnosti,které není možné
zahájit před podáním žádosti o podporu“ tabulky v příloze č <.>
6 Specifických pravidel 50.výzvy k předkládání žádostí o
podporu z Integrovaného regionálního operačního programu
není možné zahájit před podáním žádosti o podporu
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.12.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 212 500 000,- Kč
Státní rozpočet – max.12 500 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
kraji,organizace zřizované obcemi,organizace zřizované
dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 5 %
Organizace zakládané kraji,organizace zakládané obcemi <,>
organizace zakládané dobrovolnými svazky obcí,dopravci ve
veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných službách v
přepravě cestujících
<br>  EFRR 85 %
 státní rozpočet 0 %
<br> Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů: není stanovena
Maximální výše podpory (EFRR + SR) na jeden projekt je 100
mil.Kč
<br> Podmínky veřejné podpory
<br> Podpořeny budou projekty v souladu s nařízením Evropské
komise č.651/2014 ze dne 17.června 2014,kterým se v
souladu s články 107 a 108 Smlouvy prohlašují určité
kategorie podpory za slučitelné s vnitřním trhem.Na aktivitu
se vztahuje motivační účinek <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Výstavba a modernizace přestupních terminálů a samostatných
parkovacích systémů <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 20
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy),tedy
SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,Říčany <,>
Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou,Český Brod <,>
Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br> Oprávnění žadatelé
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované nebo
zakládané kraji,organizace zřizované nebo zakládané obcemi <,>
organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí <,>
dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných
službách v přepravě cestujících
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami,uživatelé
veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba terminálů jako
významných přestupních uzlů ...

Načteno

edesky.cz/d/890733

Meta

Rozpočet   EIA   Rozpočet   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Středočeský kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz