Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 10.října 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> specialista / specialistka Integrovaného záchranného systému
<br> v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3033)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka Integrovaného záchranného systému,s místem
<br> výkonu práce Praha,v platové třídě 1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Koordinace a metodické usměrňování opatření pro mimořádné události a krizové stavy hlavního
<br> města Prahy (IZS HMP).Zpracovávání samostatných částí krizového plánu:
<br> zabezpečování součinnosti a koordinace všech složek IZS HMP <,>
<br> komplexní příprava podkladů pro Krizový štáb hlavního města Prahy k činnosti IZS
HMP <,>
<br> příprava podkladů pro rozhodování orgánů hlavního města Prahy ve věci materiálního
a finančního zabezpečení složek IZS HMP <,>
<br> provádění rozborové činnosti <,>
<br> koordinace činností složek IZS HMP a organizací při zpracovávání a aktualizaci
Krizového a havarijního plánu hlavního města Prahy <,>
<br> zabezpečování souladu jednotlivých částí havarijního plánu hlavního města Prahy
s jednotlivými složkami IZS HMP <,>
<br> aktualizace plánů a dokumentů v návaznosti na nově přijaté zákony,posuzování
a připomínkování legislativních návrhů <,>
<br> zajišťování součinnosti mezi oddělením krizového managementu s Hasičským
záchranným sborem hlavního města Prahy,Krajským ředitelstvím policie hlavního
<br> města Prahy,Zdravotnickou záchrannou službou hlavního města Prahy a Městskou
<br> policií hlavního města Prahy <,>
<br> zpracování materiálů pro jednání Rady a Zastupitelstva hlavního města Prahy <.>
Příprava,zadávání a kontrola veřejných zakázek v oblasti integrovaného záchranného systému <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br> znalosti v oblasti krizového řízení a integrovaného záchranného systému
<br> znalost související legislativy,zejména zákona č.240/2000 Sb <.>,o krizovém řízení (krizový
zákon),a zákona č,239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému,vše v platném
<br> znění
<br> znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,v platném znění
<br> dobrá znalost práce s PC (MS Office,Internet)
<br> Osobnostní předpoklady
<br> organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
<br> dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
<br> systematický přístup a analytické schopnosti (zkušenosti s analytickou prací)
<br>
Výhodou
<br> zkušenosti a praxe na úseku krizového řízení,ochrany obyvatelstva a fungování
integrovaného záchranného systému
<br>
<br> Vítána
<br>
<br> úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti
úředníků územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti při zajištění ochrany
<br> obyvatel a krizovém řízení (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního
<br> poměru)
<br>
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkaj...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | Korunní, Slezská | |
17. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Nad Vinným potokem, Nissan,RZ 2AP7188,ROBIN ADAM FINESILVER | |
17. 09. 2025 | Myslíkova | |
17. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29781/2024 k odstranění vozidla (Škoda, RZ: 5E58884) z pozemní komunikace (Praha 12), ID 18373, Tibor Beliáni, 143 00 Praha 12 | |
17. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29736/2024 k odstranění vozidla (Škoda, RZ: 9AL0873) z pozemní komunikace (Praha 6), ID 18425, ALLAN KHEIL, 130 00 Praha 3 | |
...a další |