Mag.hl.m. Praha - Výzva č. 9 Zprostředkujícího subjektu ITI - Výstavba a modernizace terminálů veřejné dopravy a systémů pro přestup na veřejnou dopravu v zázemí prahy PRI-2371/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva č. 9 Zprostředkujícího subjektu ITI - Výstavba a modernizace terminálů veřejné dopravy a systémů pro přestup na veřejnou dopravu v zázemí prahy PRI-2371/2017

Strana 1 z 20
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
vyhlašuje
<br>
9.výzvu k předkládání žádostí o podporu
<br> z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A
SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
<br> VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> A
VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.12
<br> VÝSTAVBA A MODERNIZACE TERMINÁLŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY A
SYSTÉMŮ PRO PŘESTUP NA VEŘEJNOU DOPRAVU V ZÁZEMÍ PRAHY
<br>
<br>
<br> Strana 2 z 20
<br>
<br>
<br>
<br> Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 12
<br> Číslo výzvy ZS ITI 9
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.1.1: Výstavba a modernizace terminálů veřejné
dopravy a systémů pro přestup na veřejnou dopravu v zázemí
Prahy
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 5.10.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 4.12.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 29.12.2017,16:00
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoven nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br>
<br>
<br>
Strana 3 z 20
<br>
<br>
<br>
<br> Činnosti uvedené ve sloupci „Činnosti,které není možné
zahájit před podáním žádosti o podporu“ tabulky v příloze č <.>
6 Specifických pravidel 50.výzvy k předkládání žádostí o
podporu z Integrovaného regionálního operačního programu
není možné zahájit před podáním žádosti o podporu
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.12.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 212 500 000,- Kč
Státní rozpočet – max.12 500 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
kraji,organizace zřizované obcemi,organizace zřizované
dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 5 %
Organizace zakládané kraji,organizace zakládané obcemi <,>
organizace zakládané dobrovolnými svazky obcí,dopravci ve
veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných službách v
přepravě cestujících
<br>  EFRR 85 %
 státní rozpočet 0 %
<br> Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů: není stanovena
Maximální výše podpory (EFRR + SR) na jeden projekt je 100
mil.Kč
<br> Podmínky veřejné podpory
<br> Podpořeny budou projekty v souladu s nařízením Evropské
komise č.651/2014 ze dne 17.června 2014,kterým se v
souladu s články 107 a 108 Smlouvy prohlašují určité
kategorie podpory za slučitelné s vnitřním trhem.Na aktivitu
se vztahuje motivační účinek <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Výstavba a modernizace přestupních terminálů a samostatných
parkovacích systémů <.>
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy),tedy
SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX,Říčany <,>
Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou,Český Brod <,>
Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 20
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Oprávnění žadatelé
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované nebo
zakládané kraji,organizace zřizované nebo zakládané obcemi <,>
organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí <,>
dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných
službách v přepravě cestujících
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami,uživatelé
veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba terminálů jako
významných přestupních uzlů veřejné dopravy,jejichž
parametry odpovídají zařazení do odpovídající
kategorie přestupního uzlu dle ČSN 73 6425-2
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba samostatných
parkovacích systémů P+R,K+R,B+R jako prvků
podporujících multimodalitu
<br> Indikátory
<br> 7 52 01 – Počet nových nebo rekonstruovaných přestupních
terminálů ve veřejné dopravě
7 40 01 – Počet vytvořených parkovacích míst
7 64 01 – Počet parkovacích míst pro jízdní ko...

Načteno

edesky.cz/d/871903

Meta

Rozpočet   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz