Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Střed.
Tajemník
Úřadu městské části města Brna
<br> Brno-Královo Pole
Palackého tř.59,612 93,Brno
<br> vypisuje
<br> %/ WVŤVÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
<br> na obsazení funkčního místa
<br> referenta přestupkové agendy
<br> místo výkonu práce: Úřad městské části města Brna,Brno-Královo Pole <,>
Palackého tř.59,612 93 Brno
<br> požadavky: - VŠ bakalářský studijní program,vyšší odborné,popř.SŠ s maturitní zkouškou
- bezúhonnost
<br> - praktická znalost právních předpisů týkajících se přestupkové agendy
(např.zák.č.250/2016 Sb.o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich <,>
zák.č.251/2016 Sb.o některých přestupcích,zák.č.500/2004 Sb.správnf
řád ve znění pozdějších změn)
- vysoké pracovní nasazení,odolnost vůči stresu
- dobrá znalost práce na PC,MS Windows,ASPI
- praxe v oboru a veřejné správě vítána
- velmi dobré komunikační schopnosti
- dobrý písemný pro3ev
<br> charakteristika vykonávané práce: vedenf evidence došlé pošty,vedení evidence
přestupkových řízení,zakládání spisů,evidence spisů dle spisového řádu,zahajování řízení <,>
vyhotovování předvolání kjednání,odpovědi na žádosti soudů a policie,vyznačování právní
moci na rozhodnutí,vyhotovování výzev k zaplacení a exekučních návrhů,příprava spisů na
skartaci a další administrativní úkony související s prací se spisem
<br> jedná se o pracovní úvazek v rozsahu 40 hodin týdně a pracovní poměr na dobu neurěitou
<br> platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č.564/2006 sb <.>,Ve znění pozdějších předpisů <,>
9.platová třída
<br> možnost nástupu do zaměstnání: ihned po ukončení výběrového řízení,popř.dle domluvy
<br> bližší informace podá: Mgr.XXXXX XXXXXXXXXX,tel.: XXXXXXXXX,XXXXXXXXX
e-mail: florianova@krpole.brno.cz
<br> uchazeč doručí na ÚMČ písemnou přihlášku s těmito náležitostmi:
- jméno,příjmenf,titul
- datum a místo narození
<br> - státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo OP
<br> - datum a podpis
<br>
<br> k přihlášce připojí: - profesní životopis
- výpis z evidence Rejstříku trestů,ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- případnou žádost o vrácení osobních materiálů a jakou formou
(obyčejnou listovní zásilkou,doporučenou,osobně)
<br> Písemné přihlášky zasílejte do 31.10.2017 na adresu:
Úřad městské čás-ti města Brna,Brno-Královo Pole,Palackého tř.59,612 93 Brno
k rukám tajemníka
<br> Pozn.: Všechny nevyžádané os.materiály budou po skončení výběrového řízení skartovány <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje výběrové řízení kdykoliv zrušit <.>
<br> Vyvěšeno:
Sňato:
<br> 03.10.20l7
0].11.2017
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od MČ Brno - Střed | ||
---|---|---|
30. 12. 2020 | OOP - zábor pro zařízení staveniště - ul. Jaselská 11 | |
29. 12. 2020 | Výběrové řízení - úředník pro agendu související s životním prostředím - ÚMČ Brno-Bystrc | |
29. 12. 2020 | OOP - rekonstrukce kanalizace a vodovodu - ul. Solniční, Česká | |
23. 12. 2020 | Výběrové řízení na obsazení prodejních míst pro pravidelný prodej na tržišti Zelný trh v roce 2021 | |
23. 12. 2020 | OOP - změna DZ - na silnici I/42 Brno – VMO - ul. Bauerova | |
...a další |