Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zábřeh.
„f,—51; „_ „a?-_ Kancelář starosty a tajemníka <.>
<br> nám.J.M.Marků 12 Lanškroun - Vnitřní Město 563 16 Lanškroun www.lanskroun.eu
<br> Vyřizuje: Brandejs
<br> Telefon: +420 465 385 224
<br> E-mail: jaroslav.brandejs©lanskroun.eu Čj.: MULA 30275/2017
<br> Počet listů dokumentu: 3
<br> Počet příloh: 0
<br> Počet listů příloh: O
<br> Spisový znak: 118.11
<br> V Lanškrouně 2.října 2017
<br> Výběrové řízení- referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
<br> Tajemník Městského úřadu Lanškroun,podle 5 7 odst.3 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dálejen „zákon"),vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru zaměstnance města Lanškroun,zařazeného do městského úřadu na níže uvedenou pracovní pozici (dále též „úředník"):
<br> NÁZEV PRACOVNÍ POZICE:
<br> Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
<br> DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU:
<br> Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
<br> Lanškroun
<br> PŘEDPOKLADY PRO VZNIK PRACOVNÍHO POMĚRU:
<br> Úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,dosáhla věku 18 let,je svéprávná,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem <.>
<br> ODBORNÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:
<br> Požadované vzdělání: vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
<br> Zaměření: dle 5 110 odst.4 zákona č.Pož.délka praxe 0 let 108/2006 Sb <.>,o sociálních službách v oboru (roky):
<br> Město Lanškroun Tel.: 465 385 111,Fax: 465 385 244 lČO: 00279102,č.účtu: 19-2725611/0100
<br> yč/Ú/Í047Z
<br> Specifické odborné orientace v zákonech z oblasti sociálně—právní ochrany dětí,v občanském znalosti a dovednosti: zákoníku (zejména rodinné problematice),v mezinárodněprávních normách ochrany dítěte a rodiny,znalost úmluvy o právech dítěte,správního řádu
<br> DALŠÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY:
<br> Jazyková vybavenost: není nutná
<br> Požadované certifikáty či nejsou nutné,zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou (sociálně— jiná osvědčení: právní ochrana dětí)
<br> Řidičské oprávnění: skupina B,aktivní řízenívozidla podmínkou
<br> Počítačové dovednosti: MS Office,|nternet,Outlook
<br> POŽADOVANÉ KOMEPETENCE:
<br> P
<br> Schopnost spolupráce Schopnost komunikace Odbornost/seberozvoj Aktivní a zodpovědný přístup k úkolům a jejich zpracování Orientace na výkon Odpovědné chování OŽADOVANÉ ZNALOSTI:
<br> znalosti právních předpisů z oblasti veřejné správy,obecných zásad organizace a činnosti veřejné správy a obecných právních předpisů,zejména:
<br> o zákon č.359/1999 Sb <.>,o sociálně-právní ochraně dětí;
<br> 0 zákon č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách;
<br> o zákon č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků;
<br> 0 Zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích;
<br> o zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád;
<br> o zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník (v části věnované rodinné problematice);
<br> o mezinárodněprávní normy o ochraně dítěte a rodiny;
<br> o znalost úmluvy o právech dítěte <.>
<br> Město Lanškroun
<br> T
<br> el.: 465 385 111,Fax: 465 385 244
<br> IČO: 00279102,Č.účtu: 19-2725611/0100
<br> L/ýý/ýí 0/2
<br> CHARAKTERISTIKA POVOLÁNÍ:
<br> zajišťování výkonu státní správy na úseku sociálně—právní ochrany,poskytování preventivní a poradenské činností v rámci sociálně-právní ochrany,zastupování nezletilých v postavení kolizního opatrovníka,vyhledávání ohrožených dětí
<br> provádění sociálních šetřenív rodině a bydlišti dítěte,škole,pracovišti dítěte,ve zdravotnickém a školském zařízení,získávání informací o dítěti a jeho rodině,vyhodnocovánísituaci dítěte a jeho rodiny zprostředkovávání pomoci odborných,poradenských,zdravotnických a jiných pracovišť,podávání návrhu soudu na předběžné opatření upravující poměry dítěte
<br> podávání podnětů nebo návrhů na zahájení soudního řízení ve věcech péče,výživy a styku s dítětem,na výchovná opatření a na zbavení,omezení či pozastavení rodičovské odpovědnosti
<br> podávání podnětů na zahájenítrestního stíhání rodičů (osob odpovědných za výchovou dítěte) při podezření na spáchánítrestného činu proti nezletilému dítěti <,>
<br> vykonávánífunkce poručníka,sledovánívývoje ústavní a ochranné výchovy
<br> působení na zlepšení podmínek v rodinách s cílem umožnit dítěti XXXXXX do rodiny
<br> poskytovánísoučinnosti při realizaci výkonu rozhodnutí
<br> sledovánívývoje dětí svěřených do výchovy jiných fyzických osob než rodičů,spolupráce se státními orgány,orgány obcí,školskými a zdravotnickými zařízeními,pověřenými osobami,s občanskými sdruženími,církvemi,charitativními a jinými organizacemi
<br> zajišťování agendy náhradní rodinné péče
<br> zajišťování dosažitelnosti sociálních pracovníků mimo pracovní dobu,zastupování pracovníků oddělení sociálně-právní ochrany dětí po dobu jej...
Načteno
Meta
Územní plánování Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Město Zábřeh | ||
---|---|---|
24. 02. 2025 | Oznámení o zveřejnění - I. rozpočtová změna pro rok 2025 | |
22. 01. 2025 | Oznámení o zveřejnění – XIII. rozpočtová změna pro rok 2024 | |
17. 12. 2024 | Příspěvkové organizace zřizované městem Zábřeh - oznámení o schválení rozpočtů na rok 2025 a střednědobých výhledů rozpočtů na roky 2026 - 2027 | |
12. 12. 2024 | Oznámení o zveřejnění - XII. rozpočtová změna pro rok 2024 | |
12. 12. 2024 | Oznámení o zveřejnění – schválený rozpočet města Zábřeh na rok 2025 a schválený střednědobý výhled rozpočtu na roky 2026 – 2027 | |
...a další |