Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Otrokovice.
Strana 1 (celkem 3)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br>
<br>
<br>
odbor dopravně-správní
oddělení silničního hospodářství
<br>
<br>
VAŠE ZNAČKA:
ČÍSLO JEDNACÍ: DOP/42648/2017/TON
SPISOVÁ ZNAČKA: DOP/6114/2017/TON
OPRÁVNÉNÁ
ÚŘEDNÍ OSOBA:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> TELEFON: XXX XXX XXX
E-MAIL: tomanovic@muotrokovice.cz
DATUM: 27.09.2017
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
Opatření obecné povahy
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Městský úřad Otrokovice,odbor dopravně-správní,oddělení silničního hospodářství (dále XXX XXX MěÚ
Otrokovice) jako příslušný správní orgán dle ust.§ 10 a § 11 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen zák.č.500/2004 Sb.) a dle ust.§ 124 odst.1 a 6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o
provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění
pozdějších předpisů (dále jen zák.č.361/2000 Sb.),a po projednání s dotčeným orgánem Policie ČR <,>
Dopravním inspektorátem Zlín (dále jen PČR DI Zlín)
<br>
<br> I <.>
s t a n o v í
<br> v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zák.č.361/2000 Sb.přechodnou úpravu provozu na
pozemních komunikacích,a to na místní komunikaci - ul.Nádražní v obci Otrokovice,v rozsahu dopravních
značek dle přiložených situací dopravního značení,která je nedílnou přílohou tohoto stanovení,v souvislosti
s pořádáním akce: „SHUTDOWN“,z důvodu upozornění řidičů na zákaz stání silničních vozidel v den
samotné akce <.>
<br> Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích bude provedena min.7 dní dopředu před
dnem zákazu stání <.>
<br>
II <.>
s t a n o v í
<br> v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zák.č.361/2000 Sb.přechodnou úpravu provozu na
pozemních komunikacích formou opatření obecné povahy v souladu s ust.§ 171 zák.č.500/2004 Sb <.>,a to
na místních komunikacích – ul.J.Jabůrkové,Nádražní a na části stezky pro chodce a cyklisty dělené u
restaurace HARLEJ PUB v obci Otrokovice,v rozsahu dopravních značek dle přiložené situace dopravního
značení,která je nedílnou přílohou tohoto stanovení,v souvislosti s pořádáním akce: „SHUTDOWN“,jejíž
součástí bude vyjížďka motocyklistů <.>
<br> Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích bude v termínu: 07.10.2017 od 12.00 hod.do
14.00 hod.(náhradní termíny: 14.10 <.>,21.10.2017) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Strana 2 (celkem 3)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br> Přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích je nutno provést za níže uvedených
podmínek:
1.Dopravní značení bude užito,umístěno v souladu se zákonem č.361/2000 Sb <.>,vyhláškou č.294/2015
<br> Sb.a technickými podmínkami TP 66 „Zásady pro označování pracovních míst na pozemních
komunikacích“ a TP 65 „Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích“ <.>
<br> 2.Za instalaci stanoveného přechodného dopravního značení bude zodpovědný XXX XXXXX XXXX <,>
Dopravní značení Mana s.r.o <.>,IČ: 28273699,Květná 1684,769 01 Holešov,tel.: +420 608 777 491 <.>
<br> 3.Přechodné dopravní značení bude užito jen po dobu nezbytně nutnou <.>
4.Po ukončení akce bude neodkladně obnoveno stávající dopravní značení <.>
5.Dále se zajistí doplnění dopravního značení dle pokynů DOP MěÚ Otrokovice,příp.PČR DI Zlín,pokud
<br> si bezpečnost a plynulost silničního provozu vyžádá úpravu nebo doplnění dopravního značení oproti
odsouhlasené situaci <.>
<br> 6.Bude zajištěn dostatečný počet pořadatelů <.>
<br>
<br> O d ů v o d n ě n í
DOP MěÚ Otrokovice jako příslušný správní orgán stanoví přechodnou úpravu provozu na pozemních
komunikacích,a to na místních komunikacích – ul.J.Jabůrkové,Nádražní a na části stezky pro chodce a
cyklisty dělené u restaurace HARLEJ PUB v obci Otrokovice,v souvislosti s pořádáním akce:
„SHUTDOWN“,jejíž součástí bude vyjížďka motocyklistů <.>
<br> DOP MěÚ Otrokovice vycházel ze situace dopravního značení,usnesení Rady města Otrokovice č <.>
RMO/3/01/17 ze dne 25.01.2017,vyjádření PČR DI Zlín ze dne 26.09.2017 pod č.j.KRPZ-27895-9/ČJ-2017-
150506 <.>
<br> Pro upozornění řidičů se v předstihu se označí části místních komunikací,na kterých je dočasně zakázáno
stání silničních vozidel,příslušnou dopravní značkou vždy min.7 dní dopředu před dnem dočasného zákazu
stání <.>
<br> Na podkladě těchto vyjádření DOP MěÚ Otrokovice stanoví výše uvedené přechodné dopravní značení za
účelem bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích <.>
<br> Vzhledem k tomu,že správním orgánem byly shromážděny dostatečné podklady pro vydání stanovení <,>
přistoupil správní orgán k vydání stanovení ve znění,jak je uvedeno výše,neboť má za to,že tímto je
stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích plně od...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace
Další dokumenty od Město Otrokovice | ||
---|---|---|
29. 05. 2025 | 266/2025 - Návrh Závěrečného účtu města za rok 2024 | |
26. 05. 2025 | 160/2025 - Oznámení o přerušení dodávky vody e. č. O25640059757 v části ulice Objízdná, Otrokovice | |
21. 05. 2025 | 247/2025 - Zahájení zjišťovacího řízení koncepce „Aktualizace regionální surovinové politiky Zlínského kraje" | |
16. 05. 2025 | 240/2025 - Dražební vyhláška 203 Ex 09087/09 - Usnesení o provedení elektronické dražby nemovité věci | |
16. 05. 2025 | 243/2025 - Zveřejnění informací o výpočtu cen pro vodné a stočné za rok 2024 | |
...a další |