Mag.hl.m. Praha - rozpočtář / rozpočtářka v odboru "Kancelář ředitele Magistrátu" PER-2101/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

rozpočtář / rozpočtářka v odboru "Kancelář ředitele Magistrátu" PER-2101/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 18.září 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka / úřednice
<br>
<br>
<br> rozpočtář / rozpočtářka
<br> v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kódy 2506)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: rozpočtář / rozpočtářka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Sestavování rozpočtu krizového managementu podle kalkulací,norem a potřeb včetně jejich
<br> rozpisu a zajišťování jejich plnění <.>
<br> Prověřování a zajišťování účetní správnosti vykazování rozpočtových prostředků <.>
<br> Zajišťování realizace rozpočtových změn <.>
<br> Zajišťování ekonomických a rozpočtových prací,zejména:
<br>  provádění ekonomických rozborů výsledků hospodaření
<br>  zpracování požadavků na přidělení finančních prostředků
<br>  rozpis ukazatelů rozpočtu,sledování a analýza čerpání rozpočtu a plnění závazných
ukazatelů
<br>  evidence a kontrola čerpání rozpočtu
<br>  likvidace faktur,zodpovědnost za oběh a zpracování došlých faktur
<br>  příprava podkladů pro roční uzávěrku hospodaření
<br>  zodpovědnost za čerpání rozpočtu projektů financovaných z fondů EU <.>
Zajištění administrativní podpory oddělení <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br>  vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br>  nejméně 2 dva roky praxe s podvojným účetnictvím
<br>  znalosti v oblasti ekonomiky a účetnictví
<br>  znalost zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění <,>
<br>  znalost daňových a rozpočtových předpisů a související právní úpravy
<br>  velmi dobrá znalost práce na PC (Word,Excel)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  pečlivost a přesnost
<br>  samostatnost a zodpovědnost
<br>
Výhodou
<br>  znalost práce s IS GINIS
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
<br> bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji
<br> vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 4.října 2017 v podatelně Magistrátu hlavního města
<br> Prahy,Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> rozpočtář / rozpočtářka/RED /2506 /VR188/17-2“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
<br>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v
<br> jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
<br> ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br...

Načteno

edesky.cz/d/852111

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
21. 11. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz