Mag.hl.m. Praha - rozpočtář / rozpočtářka v odboru "Kancelář ředitele Magistrátu" PER-2101/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

rozpočtář / rozpočtářka v odboru "Kancelář ředitele Magistrátu" PER-2101/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 18.září 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka / úřednice
<br>
<br>
<br> rozpočtář / rozpočtářka
<br> v odboru „Kancelář ředitele Magistrátu“ Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kódy 2506)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: rozpočtář / rozpočtářka,s místem výkonu práce Praha,v platové třídě1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou <.>
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Sestavování rozpočtu krizového managementu podle kalkulací,norem a potřeb včetně jejich
<br> rozpisu a zajišťování jejich plnění <.>
<br> Prověřování a zajišťování účetní správnosti vykazování rozpočtových prostředků <.>
<br> Zajišťování realizace rozpočtových změn <.>
<br> Zajišťování ekonomických a rozpočtových prací,zejména:
<br>  provádění ekonomických rozborů výsledků hospodaření
<br>  zpracování požadavků na přidělení finančních prostředků
<br>  rozpis ukazatelů rozpočtu,sledování a analýza čerpání rozpočtu a plnění závazných
ukazatelů
<br>  evidence a kontrola čerpání rozpočtu
<br>  likvidace faktur,zodpovědnost za oběh a zpracování došlých faktur
<br>  příprava podkladů pro roční uzávěrku hospodaření
<br>  zodpovědnost za čerpání rozpočtu projektů financovaných z fondů EU <.>
Zajištění administrativní podpory oddělení <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br>  vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br>  nejméně 2 dva roky praxe s podvojným účetnictvím
<br>  znalosti v oblasti ekonomiky a účetnictví
<br>  znalost zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění <,>
<br>  znalost daňových a rozpočtových předpisů a související právní úpravy
<br>  velmi dobrá znalost práce na PC (Word,Excel)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  pečlivost a přesnost
<br>  samostatnost a zodpovědnost
<br>
Výhodou
<br>  znalost práce s IS GINIS
<br>
Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
<br> bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji
<br> vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 4.října 2017 v podatelně Magistrátu hlavního města
<br> Prahy,Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> rozpočtář / rozpočtářka/RED /2506 /VR188/17-2“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
<br>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v
<br> jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče <.>
<br>
<br>
<br>
<br> JUDr.XXXXXXX XXXXXXXX,MPA
<br> ředitelka Magistrátu hlavního města Prahy
<br...

Načteno

edesky.cz/d/852111

Meta

Nabídka zaměstnání   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz