Praha 11 - Městská část Praha - Kunratice vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa "Referent/ka hospodářskosprávního odboru - Investiční referent na úseku dopravy"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 11.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

1084 17 09 07 VR dopr

Městská část Praha-Kunratice vyhlašuje výběrové řízení
na obsazení pracovního místa – Investiční referent/ka na úseku dopravy
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
<br> Městská část Praha – Kunratice - Úřad Městské části Praha-Kunratice
<br> zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha-Kunratice
<br> vyhlašuje dne 7.9.2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
<br> Referent/referentka hospodářskosprávního odboru – Investiční referent na úseku dopravy
se zařazením do Úřadu městské části Praha 4-Kunratice,s místem výkonu práce Praha-Kunratice,v platové třídě 10 dle katalogu prací NV č.222/2010 Sb <.>,v platném znění a NV č. 74/2009 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
<br> Pravděpodobný nástup: po vyhodnocení výběrového řízení dle dohody,předpoklad
k 1.11.2017
<br> Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
<br> Pracovní úvazek: 40,0 hod/týdně
<br> Sjednaný druh práce:
· Zajišťuje realizaci investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic,výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby,přebírá práce,zajišťuje přípravu,uzavírání a provádí změny smluv,prověřuje a zjišťuje úplnost investiční dokumentace a zpracovává zápisy a protokoly o předání staveb,zajišťuje odstranění nedostatků v průběhu jejich realizace.Průběžně kontroluje čerpání finančních prostředků z rozpočtu.Provádí technickoekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny
· Zajišťuje přípravu,zadávání a kontrolu veřejných zakázek malého rozsahu
· Spolupracuje a připravuje podklady pro uskutečnění výběrového řízení tak,aby byl naplněn zákon o veřejných zakázkách <.>
· Zodpovídá za věcnou a odbornou správnost vymezení předmětu zakázky,za účelné,efektivní a hospodárné vynaložení finančních prostředků za zakázku <.>
· Zabezpečuje předprojektovou a projektovou přípravu staveb
· Spolupracuje s pracovníkem fondů EU při přípravě a realizaci projektů v oblasti fondů a komunitního plánování v MČ <.>
· Vede seznam všech investičních akcí v rámci svého referátu financovaných městskou částí
· Po dokončení investičních akcí a po kolaudaci zajišťuje převod investic protokolárně do hmotného investičního majetku <.>
· Po dokončení a převzetí stavby archivuje podklady pro vzetí stavby do majetku MČ a podklady předá majetkové účetní <.>
· Koordinuje přidělování práce odsouzeným v rámci výkonu obecně prospěšných prací <.>
· Zajišťuje provoz a údržbu technického vybavení a nářadí pro údržbáře <.>
· Aktivně vyhledává užívání veřejného prostranství a nepovolené zvláštní užívání místních komunikací <.>
· Provádí terénní činnosti,provádí místní šetření v oblasti dopravy <.>
· Zajišťuje koordinaci přípravy investičních akcí liniových staveb – prováděných v místních komunikacích jinými investory na k.ú.MČ <.>
· Připravuje podklady pro silniční správní úřad,podklady pro povolování vjezdů a předkládá návrhy k dopravnímu režimu na místních komunikacích <.>
· Sleduje stavebně-technický stav komunikací ve správě MČ,zajišťuje sezónní údržbu komunikací a chodníků,osazování a obnovu dopravního značení <.>
· Vede evidenci o nákupu a spotřebě PHM za úřad,starostu a JSDH <.>
· Vede agendu spojenou se zajištěním provozuschopnosti Jednotek sboru dobrovolných hasičů <.>
· Kontroluje včasnost placení místních poplatků v rámci svého referátu <.>
· Připravuje v mezích své působnosti rozhodnutí o odvoláních,žádostech příp.mimořádných opravných prostředcích u daní a místních poplatků <.>
· Kompletně zajišťuje likvidace pojistných událostí na úseku dopravy <.>
· Řeší ve spolupráci s Městskou policií problematiku autovraků včetně zajištění fotodokumentace přestupků <.>
· Spolupracuje se starostou a zástupcem starosty na výkonu agendy MA21 <.>
· Připravuje v mezích své působnosti rozhodnutí o odvoláních,žádostech příp.mimořádných opravných prostředcích u daní a místních poplatků <.>
· Zajišťuje věcnou i finanční kontrolu předkládaných faktur dle svého referátu
· Zajišťuje styk s občany - reaguje a řeší podněty,stížnosti a petice občanů i právnických osob dotýkající se oblasti komunikací <.>
<br>
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů v platném znění:
a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let <,>
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který ovládá český jazyk <,>
c) způsobilost k právním úkonům <,>
d) bezúhonnost <.>
<br> Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání 
Další požadavky:
<br> další dovednosti,schopnosti
· komunikativnost a umění jednat s lidmi,samostatnost,zodpovědnost,rozhodnost,vysoká psychická odolnost
· znalost českého jazyka
· vítána praxe v obdobné pozici ve veřejné správě
· znalost práce na PC (Word,Excel,Internet,Outlook) podmínkou
· schopnost analyticky a koncepčně uvažovat
· ŘP skupiny B podmínkou
· vykonaná zkouška ZOZ v oboru vítána
· ochota dále se vzdělávat 
· praxe ...

Načteno

edesky.cz/d/842795


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Praha 11
30. 05. 2024
30. 05. 2024
30. 05. 2024
30. 05. 2024
30. 05. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Praha 11      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz