Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Liberec.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Náměstí Dr.E.Beneše 1,460 59 Liberec 1
<br> Statutární město Liberec
<br> vyhlašuje
podle § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků <,>
<br> výběrové řízení <,>
které je podmínkou pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jmenováním do funkce
<br> ⇒ VEDOUCÍ ODBORU STRATEGICKÉHO ROZVOJE A DOTACÍ ⇐
Magistrátu města Liberec
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce <.>
Předpoklady pro výkon funkce: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba,která je státním
občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt) <,>
dosáhla věku 18 let,je způsobilá k právním úkonům,je bezúhonná,ovládá jednací jazyk a splňuje
další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem - lustračním zákonem <.>
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu;
• praxe v oblasti získávání dotací i v oblasti přípravy a realizace strategických či rozvojových
projektů,zkušenost s podáváním dotačních žádostí,základní znalost prostředí evropských fondů;
• aktivní a podnikatelský přístup k řešení problémů,samostatnost,kreativita,dobré komunikační
schopnosti,systematičnost,samostatnost;
• připravenost pracovat nadstandardně a plně pro statutární město a jeho organizace v pružném
časovém režimu;
• dobrá orientace ve strategickém plánu a v rozpočtu statutárního města <.>
Uvítáme: zahraniční jazyk (angličtina,němčina nebo polština) - není podmínkou <.>
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno,příjmení a titul; - datum a místo narození; - státní příslušnost; - místo trvalého pobytu; - číslo
občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana).Musí
být též uvedeno datum a podpis zájemce <.>
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: - životopis,ve kterém se uvedou údaje o jeho
dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším
dosaženém vzdělání.Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie.Přihlášku i
osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese www.liberec.cz (vyhledání:
magistrát - odbory magistrátu - odbor kancelář tajemníka).Uchazeč připojí též krátký motivační
dopis,ve kterém popíše svoji osobní motivaci,proč o tuto pozici usiluje a proč je pro tuto funkci <,>
podle svého názoru,vhodným uchazečem.Dále předloží v samostatné příloze (cca 1 strana A4) svoji
stručnou představu o další strategii rozvoje města Liberce,včetně návrhu aktivit a cest k jejímu
uvedení do praxe <.>
Popis pracovní činnosti: Vedení,řízení a zajišťování rozvoje jednoho z klíčových odborů Magistrátu
města Liberec,příprava strategických rozvojových projektů,koordinace hlavních projektů statutárního
města financových z projektů EU,spolupráce na přípravě strategie,jejímž výsledkem by mělo být
město rozvíjející se podle principů udržitelného rozvoje a umisťující se na předních příčkách žebříčků
měst s nejlepšími podmínkami pro život jeho obyvatel <.>
Platové zařazení: do platové třídy 12,která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše
zařazenému vykonávanému druhu práce.Vzhledem k pracovní náplni této funkce i očekávaným
pracovním výsledkům nabízíme plat (včetně jeho pohyblivých složek na základě dosahovaných
výsledků) odpovídající náročnosti vykonávané funkce <.>
Pracovní poměr: na dobu neurčitou,nástup je možný ihned,případně dle vzájemné dohody <.>
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek je dne 31.března 2015 <.>
Způsob podání přihlášky:
•
•
<br> osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
odeslat na adresu: Statutární město Liberec,personální oddělení,náměstí Dr.XXXXXXX XXXXXX X,Liberec X <,>
PSČ XXX XX (tel.485 243 761 nebo 485 243 768-9) <.>
<br> Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály,poskytnuté k výběrovému řízení,vráceny <.>
<br> ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zpracovalo personální oddělení Magistrátu města Liberec
<br>
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Liberec | ||
---|---|---|
22. 11. 2024 | Referent agendy opatrovnictví | |
22. 11. 2024 | Opatření obecné povahy - přechodná úprava: "OC Nisa Liberec remodeling fasády" | |
21. 11. 2024 | konzultace ÚS 17 Krásná Studánka - Švestková (úřední deska): ÚS 17 Krásná Studánka - Švestková | |
21. 11. 2024 | Odpověď-Žádost o JES-TL-zast.SZ; Revitalizace CZT Liberec–GreenNet III, D10 Úprava zdroje | |
21. 11. 2024 | Odpověď-Žádost o JES-ČD; IV-12-4021051 LB-Chrastava-čp. 90, kNN+SD-nová kabel. vedení | |
...a další |