Mag.hl.m. Praha - Revize výzvy č. 6 ZS ITI - budování infrastruktury pro cyklistickou dopravu - k 21.8.2017 PRI-1579/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Revize výzvy č. 6 ZS ITI - budování infrastruktury pro cyklistickou dopravu - k 21.8.2017 PRI-1579/2017

Strana 1 z 17
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
vyhlašuje
<br>
změny 6.výzvy k předkládání žádostí o podporu
z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU
VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
<br> UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.8
<br> BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Přehled změn k datu 21.8.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Datum a čas
zahájení příjmu
žádostí o
podporu
v MS2014+
<br> Změna data příjmu žádostí o podporu
na 9.10.2017
<br>
<br> Zpožděný proces administrace
projektových záměrů na straně nositele
ITI a vydání povinné přílohy k žádosti o
podporu – Vyjádření Řídícího výboru ITI
o souladu/nesouladu projektového
záměru s integrovanou strategií
<br>
<br>
<br> Strana 2 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 8
<br> Číslo výzvy ZS ITI 6
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.4.1: Budování infrastruktury pro cyklistickou
dopravu
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 19.6.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 1.7.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 9.10.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 31.10.2017,16:00
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoveno nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br>
<br>
<br> Strana 3 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.8.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 127 500 000,- Kč
Státní rozpočet – max.7 500 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
kraji,organizace zřizované obcemi,organizace zřizované
dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 5 %
Organizace zakládané kraji,organizace zakládané obcemi <,>
organizace zakládané dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 0 %
Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů: 500 000,- Kč
Maximální výše celkových způsobilých výdajů 30 000 000,- Kč
<br> Podmínky veřejné podpory
Nezakládá veřejnou podporu ve smyslu článku 107 odst.1
Smlouvy o fungování Evropské unie <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Rekonstrukce,modernizace a výstavba komunikací pro cyklisty
a liniových opatření pro cyklisty v hlavním dopravním prostoru
pozemních komunikací
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy) <,>
tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX <,>
Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou <,>
Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br> V odůvodněných případech je možný přesah realizace projektu
za hranice aglomerace vymezené ve strategii ITI,např <.>
pokračování výstavby,rekonstrukce či modernizace úseku
komunikace pro pěší nebo cyklisty za hranicí aglomerace <.>
Výdaje spojené s realizací projektu za hranicí aglomerace jsou
vždy nezpůsobilé <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Oprávnění žadatelé
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
nebo zakládané kraji,organizace zřizované nebo zakládané
obcemi,organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými
svazky obcí
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami <,>
uživatelé veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba samostatných
stezek pro cyklisty nebo stezek pro cyklisty a chodce
se společným nebo odděleným provozem s
dopravním značením C8a,b,C9a,b nebo C10a,b <,>
sloužících k dopravě do zaměstnání,škol a za
službami
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba jízdních pruhů
pro cyklisty nebo společných pásů pro cyklisty a
chodce v přidruženém prostoru silnic a místních
komunikací s dopravním značením C8a,b,C9a,b nebo
C10a,b,sloužících k dopravě do zaměstnání,škol a za
službami
<br>  Úprava a real...

Načteno

edesky.cz/d/826543

Meta

Rozpočet   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz