Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje
<br> dne 22.srpna 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
specialista / specialistka v oblasti památkové péče
<br> v odboru památkové péče Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3030)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: specialista / specialistka v oblasti památkové péče,s místem výkonu práce
<br> Praha,v platové třídě 1) 11
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zajišťování koncepčních,metodických,koordinačních a dalších odborných činností v oblasti
<br> památkové péče <.>
<br> Koncepční a koordinační činnost v rozsahu zákona o státní památkové péči,ve znění pozdějších
<br> předpisů <.>
<br> Připravování a koordinování koncepčních,prezentačních a propagačních projektů a akcí <,>
<br> vyhledávání a spravování monitoringu tisku <.>
<br> Spolupracování na koncepčních projektech odboru <.>
<br> Organizační a technické zajišťování jednání věcně příslušných poradních sborů a komisí Rady
<br> hlavního města Prahy <.>
<br> Komplexní zajišťování informačních vztahů k veřejnosti a v oblasti činnosti a působnosti odboru
<br> památkové péče včetně webových stránek odboru <.>
<br> Připravování dokumentů pro jednání Rady světové památky a orgánů hlavního města Prahy <.>
<br> Sledování a koordinování plnění úkolů z usnesení Rady hlavního města Prahy <.>
<br> Koncepční a koordinační činnosti v rozsahu zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,ve
<br> znění pozdějších předpisů <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VR 166/17-2
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br> znalost problematiky památkové péče
<br> znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,v platném znění
<br> znalost zákona č.20/1987 Sb <.>,o státní památkové péči,v platném znění
<br> znalost práce na PC (MS Word,Excel,PowerPoint,Internet)
<br> znalost německého jazyka (bude ověřena písemným překladem odborného textu)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> výborné komunikační schopnosti,včetně vyjadřování v písemném i mluveném projevu
<br> organizační schopnosti
<br> samostatnost a zodpovědnost
<br>
Výhodou
<br> praxe ve státní správě či územní samosprávě
<br> Vítána
<br> znalost programu GINIS a XXX
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br> VR 166/17-2
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),u
cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
<br> pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji vyhlašovatel
<br> obdržel nejpozději dne 6.září 2017 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy,Jungmannova
<br> 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> specialista / specialistka v oblasti památkové péče/OPP/3030/VR166/17-2“
<br> Hlav...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Jednotné environemtální stanovisko k záměru - Sklad nových a zánovních vozů, k.ú. Hrdlořezy, Malešice, Žižkov | |
16. 09. 2025 | SSZ 0335 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Vaníčkova, ŠKODA, RZ 5A95385, JIŘÍ HERMACH, LADA MARKOVIĆOVÁ | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Poljanovova, Mercedes, RZ LTA6202, MARTIN KOŽERA,162 00 P-6 | |
16. 09. 2025 | Výzva k odstranění vozidla z komunikace Lužná, Nissan, RZ 1SB0240, DANUŠE KOLÁŘÍKOVÁ, 267 01 Trubín | |
...a další |