Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 3.
Sp.zn.: S-MHMP 1268664/2017/ZDR
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br> odbor správních činností ve zdravotnictví a sociální péči
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
v y h l a š u j e
<br>
dle ust.§ 47 odst.1 zákona č.48/1997 Sb <.>,o veřejném zdravotním pojištění a o změně
<br> a doplnění některých souvisejících zákonů,ve znění pozdějších předpisů
<br>
<br> v ý b ě r o v é ř í z e n í
<br>
na uzavření smlouvy se zdravotními pojišťovnami o poskytování a úhradě hrazených služeb
<br> v oboru dermatovenerologie pro území hlavního města Prahy <.>
<br>
<br> Lhůta,v níž by uchazeč měl být schopen splnit předpoklady pro poskytování zdravotních
<br> služeb,jež jsou předmětem výběrového řízení: 03.01.2018
<br>
<br> Uchazeči,jehož přihláška má formální nedostatky,které uchazeč neodstraní ve lhůtě
<br> stanovené vyhlašovatelem,vrátí vyhlašovatel přihlášku s uvedením důvodů (§ 50 odst.2 cit <.>
<br> zákona) <.>
<br>
<br> Písemné přihlášky* uchazeče je nutno podat do 03.10.2017 odboru správních činností ve
<br> zdravotnictví a sociální péči MHMP,podatelna Jungmannova 35/29,Praha 1 <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Mgr.XXXXX XXXXX,v.r <.>
<br> ředitel odboru správních činností
<br> ve zdravotnictví a sociální péči
<br> Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> * Přihlášky včetně požadovaných příloh je nutné dodat v kopiích pro všechny
<br> zdravotní pojišťovny,se kterými bude požadováno uzavření smlouvy o poskytování
<br> a úhradě hrazených služeb,pro zástupce příslušné profesní organizace a odborníka
<br> pro druh zdravotní péče,která má být uchazečem poskytována <.>
<br>
<br>
V Praze dne 14.08.2017
<br>
<br> Vyvěšeno: 18.08.2017
<br> Sejmuto: 03.10.2017
<br>
Vyřizuje: XXXX XXXXXXXXX
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
| Další dokumenty od Praha 3 | ||
|---|---|---|
| 10. 11. 2025 | oznámení o konání dražby - MČ Praha 3 | |
| 10. 11. 2025 | Dražební řád a dražební vyhláška | |
| 10. 11. 2025 | Usnesení SE - nařízení dražebního jednání (dražební vyhláška) + žádost o uveřejnění na ÚD | |
| 10. 11. 2025 | VŘ Klánovice referent/ka rozpočtu,ekonomiky a majetku,pracovník údržby zeleně, komunikací a budov | |
| 10. 11. 2025 | Oznámení o přerušení dodávky elektřiny - ul. Prvního pluku č.p. 81 dne 27.11.2025 | |
| ...a další | ||