Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zábřeh.
vyhlašuje personální výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
<br>
referent Odboru technické správy
<br> Městského úřadu Zábřeh
<br>
<br> Předpoklady pro podání přihlášky:
<br> - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního či technického
směru <,>
<br> - občanská a morální bezúhonnost <.>
<br> Požadavky pro podání přihlášky:
<br> - orientace ve veřejné správě – znalost zákona o obcích,zákona o zadávání veřejných zakázek,občanského
<br> zákoníku <,>
- praxe v oblasti správy nemovitostí a stavebních prací výhodou <,>
<br> - orientace ve stavební dokumentaci,smluvních vztazích ve stavebnictví,rozpočtování a problematice DPH <,>
- výborná uživatelská znalost práce s PC <,>
<br> - velmi dobrá čeština a stylistické dovednosti <,>
<br> - dobré komunikační a vyjednávací dovednosti,asertivita,časová flexibilita,pečlivost,spolehlivost <,>
samostatnost při řešení pracovních úkolů <,>
<br> - řidičský průkaz skupiny „B“ <.>
<br> Náležitosti přihlášky:
<br> - jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu <,>
číslo občanského průkazu,číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka) <,>
<br> telefonní spojení,e-mail,datum a podpis <.>
<br> K přihlášce doložte:
<br> - strukturovaný životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech <,>
<br> - výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce) <,>
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br> Hlavní zaměření činnosti:
<br> - správa majetku města Zábřehu – menší investice,opravy,údržba a provoz bytového a nebytového fondu
<br> města,správních budov MěÚ,plynových kotelen,městského mobiliáře,motorových vozidel,parkovacích
automatů,dětských hřišť a sportovišť <,>
<br> - administrativní práce v rámci činnosti Odboru technické správy MěÚ Zábřeh <.>
<br>
Místo výkonu práce: Městský úřad Zábřeh
<br>
<br>
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou,9.platová třída dle nařízení vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových
poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,v platném znění,a nařízení vlády
<br> č.222/2010 Sb <.>,kterým se stanoví katalog prací,v platném znění <.>
<br> Nástup od 02.01.2018 případně dle dohody <.>
<br> MĚSTO ZÁBŘEH
<br>
<br> Písemné přihlášky včetně všech požadovaných dokladů zasílejte písemně na personální oddělení MěÚ
<br> Zábřeh,Masarykovo nám.510/6,789 01 Zábřeh,nejpozději do 30.09.2017 <.>
<br> Informace o pracovní pozici podá vedoucí Odboru technické správy Ing.XXXX XXXXXX,telefon č.XXX XXX XXX <,>
XXX 505 167,email: petr.kostal@muzabreh.cz <,>
<br>
Město Zábřeh si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit <.>
<br>
<br> Ve smyslu § 5 odst.2 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,ve znění pozdějších
předpisů,uchazeč podáním přihlášky souhlasí se zpracováním jeho osobních údajů městem
<br> Zábřeh pro účely provedení personálního výběrového řízení,do něhož uchazeč přihlášku
podává <.>
<br>
<br> V Zábřehu dne 10.8.2017
<br>
<br>
<br>
Ing.XXXX XXXXXXXXX,v.r <.>
<br> Tajemnice MěÚ
<br> Městský úřad Zábřeh
<br>
<br>
<br>
<br>
Vyvěšeno: 10.8.2017
<br> Sejmuto:
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Město Zábřeh | ||
---|---|---|
24. 02. 2025 | Oznámení o zveřejnění - I. rozpočtová změna pro rok 2025 | |
22. 01. 2025 | Oznámení o zveřejnění – XIII. rozpočtová změna pro rok 2024 | |
17. 12. 2024 | Příspěvkové organizace zřizované městem Zábřeh - oznámení o schválení rozpočtů na rok 2025 a střednědobých výhledů rozpočtů na roky 2026 - 2027 | |
12. 12. 2024 | Oznámení o zveřejnění - XII. rozpočtová změna pro rok 2024 | |
12. 12. 2024 | Oznámení o zveřejnění – schválený rozpočet města Zábřeh na rok 2025 a schválený střednědobý výhled rozpočtu na roky 2026 – 2027 | |
...a další |