Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 8.srpna 2017 výběrové řízení pro jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení správy a provozu HW infrastruktury
<br> v odboru informatiky Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2172)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení správy a provozu HW infrastruktury,s místem výkonu
<br> práce Praha,v platové třídě 1) 12
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Předpokládaný nástup: dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů,programového vybavení
<br> nebo informačních služeb,které jsou nezávislé na jiných informačních systémech nebo mají na
<br> ně omezené vazby,případně jsou kombinované s dalším externím nákupem a zavedením
<br> informačního systému nebo rozvojem jejich provozu a údržby včetně zpracovávání plánů <,>
<br> norem a postupů změn provozu a údržby,testování,přípravy a realizace modifikací a zajišťování
<br> jejich integrity a poskytování podpory uživatelům <.>
<br> Správa a provoz koncových zařízení,a reprografických technologií <.>
<br> Údržba (multi) licencí SW (OS,Office apod.) <.>
<br> Zajištění dodávek drobného HW a SW <.>
<br> Zajištění výdeje a správy přístupových/ podpisových certifikátů a mobilních zařízení <.>
<br> Poskytování služeb podpory pro koncové uživatele,Poskytování technické asistence
<br> významným uživatelům <.>
<br> Návrh,rozvoj,dohled nových technologií v rámci nasazování nových technologií <.>
<br> Příprava a sledování rozpočtu oddělení <.>
<br> Zajištění koordinace a řízení provozu a správy sdílené infrastruktury,tj.datového centra a
<br> datové sítě <.>
<br> Rozvoj poskytovaných služeb sdílené infrastruktury a rozvoj nových technologií pro jejich
<br> zajišťování v souladu s koncepcí IS/ICT HMP <.>
<br> Údržba a aktualizace metodik a patřičné legislativní dokumentace spadající do jeho působnosti
<br> (včetně návrhu modifikací a změn) <.>
<br> Tvorba koncepce IS/ICT v oblasti sdílené infrastruktury a součinnost při tvorbě celkových
<br> strategických a architektonických návrhů pro IS/ICT HMP <.>
<br> Zajišťování aktualizace webového portálu hl.m.Prahy týkající se činnosti oddělení <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a
<br> 20 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon
<br> některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní
<br> Republiky,České a Slovenské Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační
<br> osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby
<br> narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání
v bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti
<br>
<br> orientace v problematice informačních systémů veřejné správy
<br> znalost zákona č.365/2000 Sb <.>,o informačních systémech veřejné správy a o změně
některých dalších zákonů,v platném znění
<br> znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hl.m.Praze,v platném znění
<br> znalost anglického jazyka (nejméně na úrovni A2)
<br> pokročilá uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> velmi dobré komunikační schopnosti
<br> velmi dobré dobré organizační schopnosti
<br> manažerské schopnosti
<br> schopnost týmové práce
<br>
Výhodou
<br> praxe ve veřejné správě
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li ...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Oznámení o ukončení poskytování zdravotních služeb - MUDr. Eva Mužíková | |
16. 09. 2025 | Poskytnutí grantu 017/2013 | |
16. 09. 2025 | Svěření pravomocí | |
16. 09. 2025 | Chlumecká | |
16. 09. 2025 | Chlumecká | |
...a další |