Mag.hl.m. Praha - Revize výzvy č. 6 ZS ITI - budování infrastruktury pro cyklistickou dopravu PRI-1268/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Revize výzvy č. 6 ZS ITI - budování infrastruktury pro cyklistickou dopravu PRI-1268/2017

Strana 1 z 17
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
vyhlašuje
<br>
6.výzvu k předkládání žádostí o podporu
z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU
VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
<br> UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.8
<br> BUDOVÁNÍ INFRASTRUKTURY PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Přehled změn k datu 4.8.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Věcná
<br> způsobilost
<br> Změna textace na: „Žadatel se řídí do
vydání právního aktu Obecnými a
Specifickými pravidly pro žadatele a
příjemce integrovaných projektů pro
výzvu č.50 IROP ve znění platném ke
<br> dni vyhlášení výzvy,tj.Obecnými
pravidly (verze 1.9,platnost od 2.6 <.>
2017),Specifickými pravidly (verze 1.1 <,>
platnost od 25.11.2016).V době
realizace,tj.od data vydání právního
aktu,se příjemce řídí vždy aktuální verzí
výše uvedených Pravidel.“
<br> Upřesnění pro žadatele,která verze
Obecných a Specifických pravidel pro
žadatele a příjemce ve vazbě na výzvu
ŘO IROP je platná k datu vyhlášení
výzvy ZS ITI <.>
<br>
<br>
<br>
Strana 2 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 8
<br> Číslo výzvy ZS ITI 6
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.4.1: Budování infrastruktury pro cyklistickou
dopravu
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 19.6.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 1.7.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 29.9.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 31.10.2017,16:00
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoveno nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br>
<br>
<br> Strana 3 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.8.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 127 500 000,- Kč
Státní rozpočet – max.7 500 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
kraji,organizace zřizované obcemi,organizace zřizované
dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 5 %
Organizace zakládané kraji,organizace zakládané obcemi <,>
organizace zakládané dobrovolnými svazky obcí
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 0 %
Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů: 500 000,- Kč
Maximální výše celkových způsobilých výdajů 30 000 000,- Kč
<br> Podmínky veřejné podpory
Nezakládá veřejnou podporu ve smyslu článku 107 odst.1
Smlouvy o fungování Evropské unie <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Rekonstrukce,modernizace a výstavba komunikací pro cyklisty
a liniových opatření pro cyklisty v hlavním dopravním prostoru
pozemních komunikací
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy) <,>
tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX <,>
Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou <,>
Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br>
V odůvodněných případech je možný přesah realizace projektu
za hranice aglomerace vymezené ve strategii ITI,např <.>
pokračování výstavby,rekonstrukce či modernizace úseku
komunikace pro pěší nebo cyklisty za hranicí aglomerace <.>
Výdaje spojené s realizací projektu za hranicí aglomerace jsou
vždy nezpůsobilé <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 17
<br>
<br>
<br>
<br> Oprávnění žadatelé
<br> Kraje,obce,dobrovolné svazky obcí,organizace zřizované
nebo zakládané kraji,organizace zřizované nebo zakládané
obcemi,organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými
svazky obcí
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami <,>
uživatelé veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br>  Rekonstrukce,modernizace a výstavba samostatných
stezek pro cyklisty nebo stezek pro cyklisty a chodce
se společným nebo odděleným provozem s
dopravním značením C8a,b,C9a,b nebo C10a,b <,>
sloužících k dopravě do zaměstnání,škol a za
služb...

Načteno

edesky.cz/d/812117

Meta

Rozpočet   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz