Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Strana 1 z 16
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
vyhlašuje
<br>
7.výzvu k předkládání žádostí o podporu
z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> MODERNIZACE VOZOVÉHO PARKU VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ
VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
<br> UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.9
<br> MODERNIZACE VOZOVÉHO PARKU VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ
<br>
<br>
<br>
<br> Přehled změn k datu 4.8.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Věcná
<br> způsobilost
<br> Změna textace na: „Žadatel se řídí do
vydání právního aktu Obecnými a
Specifickými pravidly pro žadatele a
příjemce integrovaných projektů pro
výzvu č.50 IROP ve znění platném ke dni
<br> vyhlášení výzvy,tj.Obecnými pravidly
(verze 1.9,platnost od 2.6.2017) <,>
Specifickými pravidly (verze 1.1 <,>
platnost od 25.11.2016).V době
realizace,tj.od data vydání právního
aktu,se příjemce řídí vždy aktuální verzí
výše uvedených Pravidel.“
<br> Upřesnění pro žadatele,která verze
Obecných a Specifických pravidel pro
žadatele a příjemce ve vazbě na výzvu
ŘO IROP je platná k datu vyhlášení výzvy
ZS ITI <.>
<br>
<br>
<br>
Strana 2 z 16
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 9
<br> Číslo výzvy ZS ITI 7
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.4.2: Modernizace vozového parku ve veřejné
dopravě
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 19.6.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 1.7.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 29.9.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 31.10.2017,16:00
<br>
<br>
<br> Strana 3 z 16
<br>
<br>
<br>
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoven nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.8.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 85 000 000,- Kč
Státní rozpočet – max.5 000 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje a obce,pokud poskytují veřejné služby v přepravě
cestujících samy
<br> EFRR 85 %
<br> státní rozpočet 5 %
Dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných
službách v přepravě cestujících
<br> EFRR 85 %
<br> státní rozpočet 0 %
Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů není stanovena <.>
Maximální výše celkových způsobilých výdajů není stanovena
<br> Podmínky veřejné podpory
<br> Budou podpořeni žadatelé vykonávající činnost v souladu s
nařízením č.1370/2007 ze dne 23.října 2007 o veřejných
službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o
zrušení nařízení Rady č.1191/69 a č.1107/70 <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Pořízení nízkoemisních a bezemisních vozidel pro veřejnou
dopravu
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy) <,>
tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX <,>
Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou <,>
Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br> Území Pražské metropolitní oblasti (vyjma hl.města Prahy)
musí mít z realizace projektu prokazatelně úplný nebo
převažující prospěch <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 16
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Oprávnění žadatelé
Kraje a obce,pokud poskytují veřejné služby v přepravě
cestujících samy,dopravci ve veřejné dopravě na základě
smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami <,>
uživatelé veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br> Nákup silničních nízkoemisních vozidel pro zajištění
dopravní obslužnosti jako veřejné služby v přepravě
cestujících,využívajících alternativní palivo CNG nebo
LNG a splňujících normu EURO 6
<br> Nákup silničních bezemisních vozidel pro zajištění
dopravní obslužnosti jako veřejné služby v přepravě
cestujících,využívajících alternativní palivo elektřinu
nebo vodík
<br> Indikátory
<br> 7 48 01 – Počet nově pořízených vozidel pro veřejnou
dopravu
7 51 10 – Počet...
Načteno
Meta
EIA Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Oznámení o ukončení poskytování zdravotních služeb - MUDr. Eva Mužíková | |
16. 09. 2025 | Poskytnutí grantu 017/2013 | |
16. 09. 2025 | Svěření pravomocí | |
16. 09. 2025 | Chlumecká | |
16. 09. 2025 | Chlumecká | |
...a další |