Mag.hl.m. Praha - Revize výzvy č. 7 ZS ITI - Modernizace vozového parku ve veřejné dopravě PRI-1269/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Revize výzvy č. 7 ZS ITI - Modernizace vozového parku ve veřejné dopravě PRI-1269/2017

Strana 1 z 16
<br>
<br>
Hlavní město Praha jako zprostředkující subjekt integrované
<br> strategie ITI Pražské metropolitní oblasti
<br>
vyhlašuje
<br>
7.výzvu k předkládání žádostí o podporu
z Integrovaného regionálního operačního programu
<br> MODERNIZACE VOZOVÉHO PARKU VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ
VAZBA NA 50.VÝZVU ŘO IROP
<br> UDRŽITELNÁ DOPRAVA – INTEGROVANÉ PROJEKTY ITI
<br> VAZBA NA VÝZVU NOSITELE ITI Č.9
<br> MODERNIZACE VOZOVÉHO PARKU VE VEŘEJNÉ DOPRAVĚ
<br>
<br>
<br>
<br> Přehled změn k datu 4.8.2017
<br> Položka Popis změny Zdůvodnění změny
<br> Věcná
<br> způsobilost
<br> Změna textace na: „Žadatel se řídí do
vydání právního aktu Obecnými a
Specifickými pravidly pro žadatele a
příjemce integrovaných projektů pro
výzvu č.50 IROP ve znění platném ke dni
<br> vyhlášení výzvy,tj.Obecnými pravidly
(verze 1.9,platnost od 2.6.2017) <,>
Specifickými pravidly (verze 1.1 <,>
platnost od 25.11.2016).V době
realizace,tj.od data vydání právního
aktu,se příjemce řídí vždy aktuální verzí
výše uvedených Pravidel.“
<br> Upřesnění pro žadatele,která verze
Obecných a Specifických pravidel pro
žadatele a příjemce ve vazbě na výzvu
ŘO IROP je platná k datu vyhlášení výzvy
ZS ITI <.>
<br>
<br>
<br>
Strana 2 z 16
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Identifikace výzvy
<br> Operační program Integrovaný regionální operační program
<br> Specifický cíl IROP SC 1.2: Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
<br> Číslo výzvy ŘO IROP 50
<br> Číslo výzvy nositele ITI 9
<br> Číslo výzvy ZS ITI 7
<br> Opatření integrované strategie
Opatření 1.4.2: Modernizace vozového parku ve veřejné
dopravě
<br> Podopatření integrované
strategie
<br> nerelevantní
<br> Druh výzvy kolová
<br> Termíny
<br> Datum a čas vyhlášení výzvy ZS
ITI
<br> 19.6.2017,16:00
<br> Datum a čas zpřístupnění
formuláře žádosti o podporu
v MS2014+
<br> 1.7.2017,16:00
<br> Datum a čas zahájení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 29.9.2017,16:00
<br> Datum a čas ukončení příjmu
žádostí o podporu v MS2014+
<br> 31.10.2017,16:00
<br>
<br>
<br> Strana 3 z 16
<br>
<br>
<br>
<br> Datum zahájení realizace
projektu
<br> Datem zahájení realizace projektu se rozumí datum prvního
právního úkonu týkajícího se aktivit projektu,na které jsou
vynaloženy způsobilé výdaje.Datum zahájení realizace
projektu může být stanoven nejdříve na 1.1.2014,a to i v
případě,že první právní úkon byl učiněn před tímto datem <.>
<br> Datum ukončení realizace
projektu
<br> Do 31.8.2019
Realizace projektu nesmí být ukončena před podáním žádosti
o podporu v MS2014+ <.>
<br> Podpora
<br> Celková částka dotace
z Evropského fondu pro
regionální rozvoj a státního
rozpočtu pro výzvu
<br> Evropský fond pro regionální rozvoj – 85 000 000,- Kč
Státní rozpočet – max.5 000 000,- Kč
<br> Míra podpory z Evropského
fondu pro regionální rozvoj a
státního rozpočtu pro projekt
<br> Kraje a obce,pokud poskytují veřejné služby v přepravě
cestujících samy
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 5 %
Dopravci ve veřejné dopravě na základě smlouvy o veřejných
službách v přepravě cestujících
<br>  EFRR 85 %
<br>  státní rozpočet 0 %
Minimální a maximální výše
celkových způsobilých výdajů
projektu
<br> Minimální výše celkových způsobilých výdajů není stanovena <.>
Maximální výše celkových způsobilých výdajů není stanovena
<br> Podmínky veřejné podpory
<br> Budou podpořeni žadatelé vykonávající činnost v souladu s
nařízením č.1370/2007 ze dne 23.října 2007 o veřejných
službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o
zrušení nařízení Rady č.1191/69 a č.1107/70 <.>
<br> Forma podpory Dotace – ex-post financování
<br> Zacílení podpory
<br> Typy podporovaných projektů
Pořízení nízkoemisních a bezemisních vozidel pro veřejnou
dopravu
<br> Území realizace
<br> Pražská metropolitní oblast (mimo území hl.města Prahy) <,>
tedy SO ORP Černošice,Brandýs nad Labem – XXXXX XXXXXXXX <,>
Říčany,Kladno,Beroun,Neratovice,Kralupy nad Vltavou <,>
Český Brod,Lysá nad Labem,Slaný,Mělník,Benešov,Dobříš <.>
Rozhodující není sídlo žadatele,ale místo realizace projektu <.>
<br> Území Pražské metropolitní oblasti (vyjma hl.města Prahy)
musí mít z realizace projektu prokazatelně úplný nebo
převažující prospěch <.>
<br>
<br>
<br> Strana 4 z 16
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Oprávnění žadatelé
Kraje a obce,pokud poskytují veřejné služby v přepravě
cestujících samy,dopravci ve veřejné dopravě na základě
smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících
<br> Cílová skupina
Obyvatelé,návštěvníci,dojíždějící za prací a službami <,>
uživatelé veřejné dopravy
<br> Věcné zaměření
<br> Podporované aktivity
<br>  Nákup silničních nízkoemisních vozidel pro zajištění
dopravní obslužnosti jako veřejné služby v přepravě
cestujících,využívajících alternativní palivo CNG nebo
LNG a splňujících normu EURO 6
<br>  Nákup silničních bezemisních vozidel pro zajištění
dopravní obslužnosti jako veřejné služby v přepravě
cestujících,využívajících alternativní palivo elektřinu
nebo vodík
<br> Indikátory
<br> 7 48 01 – Počet nově pořízených vozidel pro veřejnou
dopravu
7 51 10 – Počet...

Načteno

edesky.cz/d/812116

Meta

EIA   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz