Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Otrokovice.
Strana 1 (celkem 3)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br>
<br>
<br>
odbor dopravně-správní
oddělení silničního hospodářství
<br>
<br>
VAŠE ZNAČKA:
ČÍSLO JEDNACÍ: DOP/32599/2017/TON
SPISOVÁ ZNAČKA: DOP/5057/2017/TON
OPRÁVNÉNÁ
ÚŘEDNÍ OSOBA:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> TELEFON: XXX XXX XXX
E-MAIL: tomanovic@muotrokovice.cz
DATUM: 04.08.2017
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
Opatření obecné povahy
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Městský úřad Otrokovice,odbor dopravně-správní,oddělení silničního hospodářství (dále XXX XXX MěÚ
Otrokovice) jako příslušný správní orgán dle ust.§ 10 a § 11 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen zák.č.500/2004 Sb.) a dle ust.§ 124 odst.1 a 6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o
<br> provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále jen zák.č.361/2000 Sb.) posoudil žádost paní Moniky Paštěkové,trvalý pobyt
Nádražní 1399,765 02 Otrokovice (dále jen žadatelka) zastoupená na základě plné moci právnickou osobou
VÝDOZ s.r.o <.>,IČ: 25549260,se sídlem Parková 488,768 21 Kvasice (dále jen zástupce),a po projednání
s dotčeným orgánem Policie ČR,Dopravním inspektorátem Zlín (dále jen PČR DI Zlín)
<br> I <.>
s t a n o v í
<br> v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zák.č.361/2000 Sb.přechodnou úpravu provozu na
pozemních komunikacích,a to na místní komunikaci – ul.Nádražní v obci Otrokovice,v rozsahu dopravních
značek dle přiložené situace,která je nedílnou přílohou tohoto stanovení,z důvodu zajištění parkování
svatebních hostů <.>
<br> Přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci bude provedena min.7 dní dopředu před dnem
zákazu stání <.>
<br>
<br>
II <.>
s t a n o v í
<br> v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zák.č.361/2000 Sb.přechodnou úpravu provozu na
pozemních komunikacích formou opatření obecné povahy v souladu s ust.§ 171 zák.č.500/2004 Sb <.>,a to
na místní komunikaci – ul.Nádražní v obci Otrokovice,v rozsahu dopravních značek dle přiložené situace
dopravního značení,která je nedílnou přílohou tohoto stanovení,z důvodu zajištění parkování pro vozidla
svatebních hostů v den svatby <.>
<br> Přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci bude v termínu: 19.08.2017 (od 9:00 do 12:00
hod.) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Strana 2 (celkem 3)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br> Přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích je nutno provést za níže uvedených
podmínek:
1.Dopravní značení bude užito,umístěno v souladu se zákonem č.361/2000 Sb <.>,vyhláškou č.294/2015
<br> Sb.a technickými podmínkami (TP) 66 „Zásady pro označování pracovních míst na pozemních
komunikacích“ a TP 65 „Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích“ <.>
<br> 2.Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích bude provedena na náklady žadatelky
dopravními značkami dle přiložené situace dopravního značení,která je nedílnou přílohou tohoto
stanovení <.>
<br> 3.Po ukončení akce bude neodkladně obnoveno stávající dopravní značení <.>
4.Za zajištění bezpečnosti silničního provozu a za stav dopravního značení po celou dobu akce <,>
<br> bude zodpovědný zástupce <.>
5.Dále zástupce zajistí doplnění dopravního značení dle pokynů DOP MěÚ Otrokovice,příp.PČR DI Zlín <,>
<br> pokud si bezpečnost a plynulost silničního provozu vyžádá úpravu nebo doplnění dopravního značení
oproti odsouhlasené dokumentaci <.>
<br>
<br> O d ů v o d n ě n í
<br>
DOP MěÚ Otrokovice obdržel dne 19.07.2017 pod č.j.DOP/32559/2017 žádost paní Moniky Paštěkové
zastoupené na základě plné moci právnickou osobou VÝDOZ s.r.o.o stanovení přechodné úpravy provozu
na pozemních komunikacích,a to na místní komunikaci – ul.Nádražní v obci Otrokovice,z důvodu zajištění
parkování svatebních hostů v den svatby,v termínu: 19.08.2017 (od 9:00 do 12:00 hod.) <.>
<br> K žádosti bylo doloženo písemné vyjádření dotčeného orgánu PČR DI Zlín ze dne 13.07.2017 pod č.j <.>
KRPZ-72325-1/ČJ-2017-150506,plná moc ze dne 07.06.2017 a situace dopravního značení <.>
<br> Pro upozornění řidičů se v předstihu se označí části místních komunikací,na kterých je dočasně zakázáno
stáni silničních vozidel,příslušnou dopravní značkou vždy min.7 dní dopředu před dnem dočasného zákazu
stání <.>
<br> Na podkladě těchto vyjádření DOP MěÚ Otrokovice stanoví výše uvedené přechodné dopravní značení za
účelem zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu <.>
<br> Vzhledem k tomu,že správním orgánem byly shromážděny dostatečné podklady pro vydání stanovení <,>
přistoupil správní orgán k vydání stanovení ve znění,jak je uvedeno výše,neboť má za to,že tímto je
stanovení přechodné úpravy ...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace