Mag.hl.m. Praha - referent / referentka odvolacích agend v odboru daní, poplatků a cen PER-1212/2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

referent / referentka odvolacích agend v odboru daní, poplatků a cen PER-1212/2017

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 4.srpna 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent / referentka odvolacích agend
<br> v odboru daní,poplatků a cen Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 3028)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent / referentka odvolacích agend,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Zajišťování obnovy správního řízení a nového rozhodování v oblasti veřejných sbírek a loterií
<br> a jiných podobných her <.>
<br> Zajišťování výkonu státní správy v přenesené působnosti v oblasti veřejných sbírek a úkonů ve
<br> správním řízení zejména:
<br>  vydávání osvědčení a rozhodnutí <,>
<br>  správní řízení o uložení pokuty v případě konání sbírky v rozporu se zákonem nebo
vydaným osvědčením/rozhodnutím <,>
<br>  kontrola a dozor nad konáním veřejných sbírek <,>
<br>  kontrola dílčích a konečných vyúčtování veřejné sbírky <.>
Komplexní zpracování rozhodnutí v ojedinělých a zvlášť složitých případech správního řízení
<br> na úseku veřejných sbírek <.>
<br> Konzultační a poradenská činnost v oblasti provozování výherních hracích přístrojů na území
<br> hlavního města Prahy <.>
<br> Zajišťování výkonu státní správy a samosprávy na úseku místních poplatků <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole
<br> v České republice nebo vysokoškolské vzdělání nejméně v bakalářském studijním programu
<br> v jiné oblasti za podmínky následného prokázání odborné způsobilosti vykonáním zkoušky
<br> u Ministerstva vnitra ČR po přijetí do pracovního poměru 3)
<br>  nebo vyšší odborné vzdělání při splnění podmínek ustanovení § 112 odst.9 zákona č <.>
<br> 250/2016 Sb <.>,o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich 4) <.>
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>  znalost souvisejících právních norem,zejména znalost
<br>  zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,v platném znění
<br>  zákona č.280/2009 Sb <.>,daňový řád,v platném znění
<br>  zákona č.255/2012 Sb <.>,o kontrole (kontrolní řád),v platném znění
<br>  znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br>  znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br>  komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br>  pečlivost,zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
<br>
Výhodou
<br>  znalost zákona č.565/1990 Sb <.>,o místním poplatcích,a obecně závazné vyhlášky hlavního
města Prahy upravující jednotlivé místní poplatky,zákona č.186/2016 Sb <.>,o hazardních
<br> hrách,zákona č.117/2001 Sb <.>,o veřejných sbírkách,vše v platném znění
<br>
<br> Vítaná
<br>  zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti úředníků
<br> územních samosprávných celků,pro výkon správní činnosti při správě daní a poplatků
<br> (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br> Nabízíme
<br>  stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br>  pružnou pracovní dobu
<br>  podporu profesního růstu
<br>  program mentoringu
<br>  5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br>  příspěvek na stravování formou stravenek
<br>  širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku5) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4
<br> zákona o úřednících,jsou:
<br>  jméno,příjmení,titul <,>
<br>  datum a místo narození <,>
<br>  státní příslušnost <,>
<br>  místo trvalého pobytu <,>
<br>  číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br>  datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ově...

Načteno

edesky.cz/d/810473

Meta

Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
16. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Mag.hl.m. Praha      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz