Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 3.srpna 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> referent školství / referentka školství
<br> v odboru školství a mládeže Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0212)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: referent školství / referentka školství,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 10
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Konzultační a poradenská činnost v oblasti obecního školství – škol a předškolních zařízení <,>
<br> středního a vyššího odborného školství,soukromého a církevního školství a základních
<br> uměleckých škol,zejména
<br> koordinace vzájemné spolupráce škol a školských zařízení v hlavním městě Praze <,>
<br> zabezpečování konkurzních řízení pro určené typy a druhy škol <,>
<br> příprava podkladů pro zpracování Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje výchovně
vzdělávací soustavy hlavního města Prahy <,>
<br> příprava podkladů pro zpracování výročních zpráv za určené typy škol a školských
zařízení <,>
<br> zpracování podkladů pro změny zřizovacích listin <,>
<br> zpracování stanovisek zařazování,změnám v zařazení a vyřazení škol a školských
zařízení zřizovaných hlavním městem Prahou i jinými zřizovateli ve školském rejstříku <,>
<br> navrhování případných změn ve struktuře oborů vzdělání <,>
<br> zpracování podkladů pro stanovení nenárokových složek platu ředitelů určených typů a
druhů škol <,>
<br> příprava podkladů pro jmenování předsedů komisí pro maturitní zkoušky,závěrečné
zkoušky a absolutoria <,>
<br> přezkoumání a zpracování podkladů pro vydání rozhodnutí při přezkumu maturitních a
závěrečných zkoušek a výsledků absolutorií <,>
<br> dílčí odborné agendy v oblasti základního uměleckého školství <,>
<br> příprava podkladů pro kontrolní činnost odboru,spolupráce při těchto kontrolách <.>
Zajišťování předložení žádostí o dotace / zvýšení dotace pro soukromé školy.Příprava smluv o
<br> dotaci / zvýšení dotace <.>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> znalost školské legislativy,zejména znalost zákona č.561/2004 Sb <.>,o předškolním <,>
základním,středním,vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon),zákona č <.>
<br> 563/2004 Sb <.>,o pedagogických pracovnících,vše v platném znění
<br> znalost zákona č.131/2000 Sb <.>,o hlavním městě Praze,v platném znění
<br> znalosti a zkušenosti v oblasti školství
<br> znalost práce na PC (MS Word,MS Excel,MS Office,Internet)
<br>
<br> Osobnostní předpoklady
<br> dobré komunikační dovednosti a schopnosti,včetně dobrého vyjadřování v mluveném i
písemném projevu
<br> organizační schopnosti
<br>
Vítány
<br> úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č.512/2002 Sb <.>,o zvláštní odborné způsobilosti
úředníků územních samosprávných celků,v platném znění,pro výkon správní činnosti
<br> na úseku školství (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
<br> praxe v samosprávě či státní správě
<br>
Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpi...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 3477/289 k.ú. Břevnov dle přílohy | |
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 523/214, 799 k.ú. Horní Měcholupy dle přílohy | |
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 731 k.ú. Holešovice dle přílohy | |
17. 09. 2025 | Svěření pravomocí | |
17. 09. 2025 | správce/správkyně oblasti informačního systému v odboru informatických činností | |
...a další |