Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“),vyhlašuje dne
<br> 21.července 2017 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> samostatný účetní / samostatná účetní
<br> v odboru účetnictví Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0106)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: samostatný účetní / samostatná účetní,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br>
Náplň práce
<br> Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky,vedení účetních knih,jejich otvírání a uzavírání
<br> a sestavování účetního rozvrhu,zejména
<br> samostatné vedení účetnictví odborům pořizujících a spravujících majetek hlavního
města Prahy včetně provádění účetních odpisů <,>
<br> zpracování přijatých a vydaných faktur,smluv o výkupech k demolici,smluv o převodu
majetku uživatelům <,>
<br> vedení evidence o stavu a pohybech majetku a evidence podrozvahových účtů <,>
<br> podíl na sestavování účetní závěrky za účetní jednotku <,>
<br> odpovědnost za správné zaúčtování nemovitého majetku předávaného městským částem
a příspěvkovým organizacím <,>
<br> spolupráce s dílčími inventarizačními komisemi <.>
<br> Zajišťování agendy spojené se sběrem informací pro monitorování a řízení veřejných financí
<br> (PAP),zejména
<br> zajišťování statistického šetření pro účetní doklady včetně zajišťování požadavků na
účtování těchto údajů <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o
<br> úřednících:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> ekonomického zaměření výhodou
<br>
<br>
Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> praxe v účetnictví
<br> zkušenosti s účtováním v oblasti pořizování a evidence a odpisování majetku
<br> znalost zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění,a souvisejících
prováděcích předpisů a vyhlášek
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném
projevu
<br> pečlivost a zodpovědnost
<br> samostatný přístup ke svěřeným činnostem
<br>
<br>
Vítána
<br> orientační znalost PAP (informace pro monitorování a řízení veřejných financí)
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona o úřednících,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona o úřednících,nutno připojit:
<br> 1.životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou
kopii),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
<br> bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji
<br> vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 7.srpna 2017 v podatelně Magistrátu hlavního města
<br> Prahy,Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>
<br>
<br> Na obálku prosím uveďte:
<br> „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení
<br> samostatný účetní / samostatná účetní/UCT/0106 /VR147/17-3“
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> odbor personální
<br> oddělení sekretariátu a výběrových řízení zaměstnanců
<br> Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1
<br>
<br>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zru...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 3477/289 k.ú. Břevnov dle přílohy | |
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 523/214, 799 k.ú. Horní Měcholupy dle přílohy | |
17. 09. 2025 | pronájem části komunikace parc. č. 731 k.ú. Holešovice dle přílohy | |
17. 09. 2025 | Svěření pravomocí | |
17. 09. 2025 | správce/správkyně oblasti informačního systému v odboru informatických činností | |
...a další |