Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Jihočeský kraj.
O D B O R Ž I V O T N Í H O P R O S T Ř E D Í,Z E M Ě D Ě L S T V Í A L E S N I C T V Í
<br> U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111
<br> e-podatelna: posta@kraj-jihocesky.cz,ID DS: kdib3rr,www.kraj-jihocesky.cz
<br> Strana 1/7
<br> *KUCBX00NFMEG*
KUCBX00NFMEG
<br> ZÁVĚR ZJIŠŤOVACÍHO ŘÍZENÍ
<br> podle § 7 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí
<br> a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí),ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále jen „zákon“)
<br> Identifikační údaje:
<br> Název:
<br> Západní obchvat Ledenic,silnice II/157
<br> Kapacita (rozsah záměru):
<br> Záměrem je vybudování obchvatu městyse Ledenice přeložením koridoru silnice II/157 a navazujících úseků silnic
<br> III/14611 a III/14613 mimo stávající trasy vedené centrem města.Délka obchvatu činí cca 4,8 km (varianta A) resp <.>
<br> 4,3 km (varianta B) 1.Silnice je navržena v kategorii S 7,5/70,návrhová i směrodatná rychlost činí 70 km/h.Šířka
<br> jízdního pruhu je 3 m,šířka vodícího proužku 0,25 m.Záměr je řešen ve dvou variantách trasy <.>
<br> Charakter záměru:
<br> Novostavba <.>
<br> Záměr je (resp.po svém dokončení se stane) součástí komunikačního systému Jihočeského kraje a městyse
<br> Ledenice.Jde o ucelený úsek komunikace,nejsou vyvolány přímé nároky na realizaci dalších komunikačních <,>
<br> infrastrukturních či jiných staveb.V dotčeném území není očekávána významná kumulace vlivů jiných záměrů
<br> s předkládaným záměrem <.>
<br> Stručný popis technického a technologického řešení záměru:
<br> Západní obchvat Ledenic je řešen ve dvou variantách trasy <.>
<br> Varianta A představuje trasování přeložky komunikace dle aktuálně platného Územního plánu městyse
<br> Ledenice,resp.je umisťována do koridoru vymezeného jako územní rezerva pro silniční dopravu.Celková délka
<br> úpravy je cca 4,8 km.Umístění obchvatu v koridoru daném územně plánovací dokumentací však neumožňuje
<br> v části trasy (křížení s místní komunikací Ledenice - Mysletín) dodržení normových požadavků na vzdálenost
<br> křižovatek (ČSN 736101).V úseku mezi cca km 0,5 - 0,6 trasy (niveleta terénu zde vyžaduje umístění vydutého
<br> oblouku) není možné bez doplňujících technických opatření odvést ze silničních příkopů dešťovou vodu,bylo by
<br> tedy nutné vybudovat novou vodoteč.Budoucí projektovou přípravu komplikuje i fakt,že stávající koridor je široký
<br> jen 60 m <.>
<br> Varianta B reaguje na problémy varianty A,tj.umožní dodržení normových požadavků (oproti variantě
<br> A s plynulejším průběhem),dešťová voda z příkopů bude odvedena do stávajícího protipovodňového zařízení <.>
<br> Ve variantě B je oproti variantě A uvažováno s etapizací záměru.I.etapa zahrnuje realizaci vlastního obchvatu
<br> silnice II/157 v jihozápadním okolí městyse Ledenice,v úseku cca km 0,0 až km 1,8.V pozdějším výhledu je
<br> předpokládáno dokončení obchvatu (II.etapa) ve směru jih-sever a propojení silnice II/157 se silnicemi III/14611
<br> a III/14613 v prostoru mimo vlastní intravilán.Navazující úsek je vymezen cca km 1,8 a 4,31 trasy obchvatu <.>
<br> Celková délka úpravy je cca 4,3 km.Tato varianta,resp.její I.etapa není v souladu s aktuálně platným Územním
<br> plánem městyse Ledenice <.>
<br> Čj.: KUJCK 82198/2017/OZZL
Sp.zn.: OZZL 57145/2017/jakubec
<br> datum: 30.6.2017 vyřizuje: Ing.XXXX XXXXXXXX telefon: XXX XXX XXX
e-mail: kubecova@kraj-jihocesky.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111
<br> e-podatelna: posta@kraj-jihocesky.cz,ID DS: kdib3rr,www.kraj-jihocesky.cz
<br>
Strana 2/7
<br>
<br> Nový obchvat propojuje v trase mimo městys tyto silnice:
<br> silnice II/157 a II/157 - úsek cca km 0,0 - 2,2 (varianta A),úsek cca km 0,0 - 1,8 (varianta B) trasy obchvatu
<br> silnice II/157 a III/14611 - úsek cca km 2,2 - 3,5 (varianta A),úsek cca km 1,8 - 3,1 (varianta B) trasy obchvatu
<br> silnice III/14611 a III/14613 - úsek cca km 3,5 - 4,8 (varianta A),úsek cca km 3,1 - 4,3 (varianta B) trasy obchvatu <.>
<br> Součástí záměru jsou následující stavební soubory:
<br> trasa obchvatu městyse Ledenice,silnice II/157 o celkové délce až cca 4,8 km
<br> přemostění místní komunikace (pouze ve variantě B)
<br> obnova hráze rybníka Kačerovec
<br> okružní a průsečné křižovatky
<br> trvalé dopravní značení
<br> veřejné osvětlení okružních křižovatek
<br> přeložky inženýrských sítí <.>
<br> Záměr je navržen v kategorii S 7,5/70 s následujícími parametry:
<br> směrodatná a návrhová rychlost 70 km/h
<br> minimální poloměr směrového oblouku R min= 375 m (dostředný sklon 4%)
<br> maximální podélný sklon 4,5%
<br> nejmenší dovolený vypuklý poloměr výškového oblouku pro zastavení Rv = 3200 m
<br> nejmenší dovolený vydutý poloměr výškového oblouku Ru = 1500 m (doporučený Ru = 2000 m) <.>
<br> Směrové řešení
<br> Silnici v místě křižovatky silnic II/157 a II/155 cca 800 m jižně od okraje Ledenic.Silnice je v úvodní čá...
Načteno
Meta
EIA Územní plánování