Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Šumperk.
_ © * & QQ hĚ'Li © © SkvwdnEÁ H ' ' D'qu „.g % 5 © © % %,© N ' v %.*; © __ % 394“ © _.© ©“ \ až ©.!99 © i © „© & 3; „ae ŠUMPERK * " “5“,“ © 5 1' » / " ? <.>,f' ?; -.Ýt'ě Š %,-$;' ;? !) “* © „.„Iwo—Šý Š smeru »? Unícnvqg © a",7/ „.<.> %" /./ („,/lil ©; Na Wm m
<br> <,>
<br>.__ % Nádraží ČD _ “"
<br> Dopravní značení B28+E13+E8 bude
<br> '““—
<br> Vypracoval: Datum: umístěno 7 dní ředem.„,p Ing.J|r| Bluma 16.6.2017
<br> 5 E KN E
<br> “ ' ' SEKNE,spol.s r.o.UI; JesgnIlea,Šumper£(' Hamerslgá 12,772 00 Olomouc
<br> Qrednadraznl grostor ch: C262363701 tel./fax: 585 311 867 Přechodné dopravní značení
1|3
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna
č.ú.: 1905609309/0800
IČ: 00303461
<br> www.sumperk.cz
posta@sumperk.cz
ID datové schránky: 8bqb4gk
<br>
Městský úřad Šumperk
nám.Míru 1,787 01 Šumperk
<br>
<br> Pracoviště: Jesenická 31
Odbor: dopravy
Oddělení: silniční dopravy,SH a dopravních přestupků
Tel.: (+420) 583 388 111
Fax.: (+420) 583 213 587
<br> Váš dopis čj.:
Ze dne:
Naše čj.: MUSP 66046/2017
Naše sp.zn.: 62608/2017 DOP/JAPO
<br> Vyřizuje: Mgr.XXX XXXXXXXX
Tel.: (+XXX) XXX XXX XXX
E-mail: jan.pospisil@sumperk.cz
Datum: 30.6.2017
<br>
<br>
<br> *MUSPX01RO1D0 *
<br>
<br>
V EŘE J N Á V Y H L Á Š K A
<br>
O P A TŘE N Í O B E C N É P O V A H Y
<br>
Výrok:
<br> Odbor dopravy Městského úřadu Šumperk,jako příslušný správní orgán dle § 124 odst.6 zákona
č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o provozu na pozemních komunikacích“),obdržel dne
21.6.2017 žádost od
<br> České dráhy,a.s <.>,IČO: 70994226,Nábřeží L.Svobody 1222,11015 Praha 1,kt.zast.SEKNE <,>
spol.s.r.o <.>,IČO: 62363701,Hamerská 12,772 00 Olomouc
<br> (dále jen „žadatel“) o stanovení přechodné úpravy provozu na veřejně přístupné účelové
komunikaci v Šumperku (p.č.2110/4,k.ú.Šumperk),z důvodu vyhrazení stanoviště náhradní
autobusové dopravy při výlukách železniční dopravy,v termínu od 1.8.2017 - do 14.8.2017 <.>
<br> Správní orgán po předchozím projednání návrhu přechodné úpravy provozu s dotčeným orgánem <,>
Policií ČR – DI Šumperk,ve smyslu § 77 odst.3 zákona o provozu na pozemních komunikacích <,>
a souhlasném stanovisku ze dne 26.6.2017 č.j.KRPM-82687-1/ČJ-2017-140906 <,>
<br> v souladu s § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„správní řád“) a § 77 odst.5 zákona o provozu na pozemních komunikacích oznamuje vydání
opatření obecné povahy,kterým podle ustanovení § 77 odst.1 písm.c) zákona o provozu
na pozemních komunikacích
<br> s t a n o v í
<br>
přechodnou úpravu provozu na pozemní komunikaci
<br>
místo úpravy: veřejně přístupné účelové komunikaci v Šumperku
(p.č.2110/4,k.ú.Šumperk)
<br>
důvod úpravy: vyhrazení stanoviště náhradní autobusové dopravy
<br> při výlukách železniční dopravy
<br> doba úpravy: od 1.8.2017 - do 14.8.2017
<br>
<br>
2|3
<br> instalace dopravního značení proběhne bezprostředně
před skutečným zahájením akce s ohledem na dobu
potřebnou k instalaci; bezprostředně po skončení akce
bude dopravní značení odstraněno;
<br>
odpovědná osoba: České dráhy,a.s <.>,Nábřeží L.Svobody 1222 <,>
110 15 Praha 1; Mgr.XXXXX XXXXX,tel.: XXX XXX XXX
<br>
povinností odpovědné osoby je kontrolovat soulad užití
dopravních značek,světelných signálů a dopravních
zařízení dle schválené situace,umístění dopravního
značení,a dále zabezpečit údržbu dopravního značení
po celé období přechodné úpravy provozu na pozemních
komunikacích;
<br>
způsob vyznačení: dopravní značení je stanoveno dle odsouhlasené situace <,>
<br> která je přílohou tohoto stanovení;
<br> DZ č.B 28 + E13 + E8 bude umístěno 7 dní předem;
<br> dopravní značení bude umisťovat odborně způsobilá firma
(kapitola 6 TP 65),dopravní značení dodá firma,která má
platná oprávnění pro provádění těchto prací a prokáže
způsobilost pro zajištění jakosti při provádění,osazování
a umisťování dopravního značení;
<br>
dodržet: 1.vyhlášku č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla
<br> provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení
provozu na pozemních komunikacích;
2.TP 66 „Zásady pro označování pracovních míst
na pozemních komunikacích“;
3.ČSN EN 12899-1 <.>
<br>
<br>
O d ů v o d n ě n í
<br> Správní orgán obdržel dne 21.6.2017 od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu
na veřejně přístupné účelové komunikaci v Šumperku (p.č.2110/4,k.ú.Šumperk),z důvodu
vyhrazení stanoviště náhradní autobusové dopravy při výlukách železniční dopravy,v termínu
od 1.8.2017 - do 14.8.2017,a po předchozím projednání návrhu přechodné úpravy provozu
s dotčeným orgánem,Policií ČR - DI Šumperk,ve smyslu § 77 odst.3 zákona o provozu
na pozemních komunikacích,a souhlasném stanovisku ze d dne 26.6.2017 č.j.KRPM-82687-
1/ČJ-2017-140906,v souladu s § 171 správního řádu a § 77 odst.5 zákona o provozu
na pozemních komunikacích oznámil vydání opatření obecné povahy,kterým podle ustanovení
§ 77 odst.1 písm.c) zákona o provozu na pozemních komunikacích stanovil přechodnou úpravu
provozu <.>
<br>
<br> P o u č e n í o o d v o l á n í
<br> Dle § 77 odst.5 zákona o provozu na pozemních komunikacích toto opatření obecné povahy
nabývá účinnosti pátým dnem po vyvěšení.Dle § 173 odst.2 správního řádu nelze proti opatření
obecné povahy podat opravný prostředek.Dle § 174 odst.2 správního řádu soulad opatření
obecné povahy s právními předpisy lze posoudit v přezkumném řízení <.>
<br>
<br> 3|3
<br> Příloha:
<br> 1x situace dopravního značení
<br>
<br>
<br>
„otisk úředního razítka“
<br> Mgr.XXX XXXXXXXX
referent oddělení silniční dopravy <,>
SH a dopravních přestupků
<br>
<br>
Toto opatření obe...
Načteno
Meta
Dopravní informace
Další dokumenty od Město Šumperk | ||
---|---|---|
01. 06. 2022 | Zatoulaní psi | |
01. 06. 2022 | Zahájení společného řízení | |
01. 06. 2022 | Návrh závěrečného účtu města za rok 2021 | |
01. 06. 2022 | Zahájení řízení | |
31. 05. 2022 | Opatření obecné povahy | |
...a další |