Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
Hlavní město Praha
<br>
RADA HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
U S N E S E N Í
Rady hlavního města Prahy
<br>
číslo 1576
<br> ze dne 27.6.2017
<br> k návrhu na schválení zavedení Multikanálového odbavovacího systému
<br>
Rada hlavního města Prahy
<br> I.b e r e n a v ě d o m í
1.informace obsažené v důvodové zprávě
<br> 2.smlouvu o poskytování služeb Multikanálového odbavovacího systému,která je
přílohou č.1 důvodové zprávy
<br> I I.s c h v a l u j e
zavedení Multikanálového odbavovacího systému na základě zpracovaného
prováděcího projektu dle principů popsaných v manažerském shrnutí,které je přílohou č <.>
1 tohoto usnesení,na území hlavního města Prahy a dále na území pokrytém systémem
společného IDS Prahy a Středočeského kraje
<br> I I I.ž á d á
1.Operátora ICT,a.s <.>
<br> 1.pokračovat v realizaci projektu Multikanálového odbavovacího systému v
souladu s prováděcím projektem a manažerským shrnutím dle bodu II.tohoto
usnesení
<br> Kontrolní termín: 29.9.2017
<br> 2.předsedu představenstva Operátor ICT,a.s <.>
1.uzavřít smlouvu o poskytování služeb Multikanálového odbavovacího systému s
<br> ROPID
Termín: 30.6.2017
<br> 3.představenstvo Dopravního podniku hl.m.Prahy,akciová společnost
1.uzavřít dodatek ke smlouvě o službách s ROPID ve vazbě na náklady související
<br> s provozováním Multikanálového odbavovacího systému
Termín: 31.12.2017
<br>
<br> I V.u k l á d á
1.řediteli ROPID
<br> 1.uzavřít smlouvu o poskytování služeb Multikanálového odbavovacího systému
se společností Operátor ICT,a.s <.>
<br> Termín: 30.6.2017
2.pokračovat v kooperaci s odborem dopravy Středočeského kraje a Integrovanou
<br> dopravou Středočeského kraje,příspěvkovou organizací ve věci realizace
Multikanálového odbavovacího systému
<br> Termín: 29.9.2017
<br> 3.uzavřít s dopravci a Dopravním podnikem hl.m.Prahy,a.s.smlouvy o službách <,>
případně dodatky ke stávajícím smlouvám,ve vazbě na náklady související s
provozováním Multikanálového odbavovacího systému
<br> Termín: 31.12.2017
4.v kooperaci s odborem dopravy Středočeského kraje a Integrovanou dopravou
<br> Středočeského kraje,příspěvkovou organizací prioritně řešit otevřené otázky
dopravní integrace Prahy a Středočeského kraje,které ovlivňují realizaci projektu
Multikanálového odbavovacího systému
<br> Termín: 31.1.2018
<br> 5.v kooperaci s Dopravním podnikem hl.m.Prahy,akciová společnost,s odborem
dopravy Středočeského kraje a s Integrovanou dopravou Středočeského kraje <,>
příspěvkovou organizací,řešit postup a zajištění procesu dělby tržeb z
elektronického jízdného mezi dopravce,nastavení odpovědnosti za vzájemnou
fakturaci,toky dokladů,časové rozlišení,účetní postupy,EET
<br> Termín: 31.12.2017
<br> 2.náměstkovi primátorky Dolínkovi
1.zapracovat náklady na provoz Multikanálového odbavovacího systému do
<br> rozpočtu na rok 2018 v kapitole 03 Doprava – běžné výdaje ORJ 0329 ve výši
50.000 tis.Kč s výhledem na dobu trvání smlouvy
<br> Termín: 31.7.2017
<br>
<br>
XXXXXXX XXXXXXXX v.r <.>
primátorka hl.m.Prahy
<br>
<br>
<br>
<br> XXXX XXXXXXX v.r <.>
náměstek primátorky hl.m.Prahy
<br>
<br>
<br>
<br> Předkladatel: primátorka hl.m.Prahy
Tisk: R-26245
Provede: ředitel ROPID,náměstek primátorky Dolínek
Na vědomí: odborům MHMP
<br>
<br>
<br>
<br> Příloha č.1 k usnesení Rady HMP č.1576 ze dne 27.6.2017
<br> Manažerské shrnutí k projektu Multikanálového odbavovacího systému
<br>
<br> 1.PROČ NOVÝ ODBAVOVACÍ SYSTÉM? (= cíle zavedení MOS)
<br> Návrh nového odbavovacího systému pro hl.m.Prahu a Středočeský kraj řeší současnou situaci v odbavení na
společném území obou krajů.Aby stávající Pražská integrovaná doprava (PID) vyhověla požadavkům
dojíždějících,rozšiřuje se postupně na území Středočeského kraje (SčK).Zároveň však v SčK zůstává částečně
zavedená Středočeská integrovaná doprava (SID) a oblasti,kde integrace veřejné dopravy není provedena
vůbec.Rozšíření integrovaného dopravního systému na další území SčK aktuálně naráží na systémové i tarifní
problémy.Tarifní zóny současného PID přestávají vyhovovat rozšiřujícím se pásmům,hlavním problémem jsou
však l icenční a systémová omezení odbavovacích systémů,která neumožňují rozšíření k novým dopravcům <.>
<br> Oba organizátoři (ROPID,IDSK,dále také Organizátor) pracují na sjednocení roztříštěných dopravních systémů
do jednoho metropolitního integrovaného celku,který si vyžaduje jednotné elektronické odbavení <.>
<br>
<br>
<br> Výsledkem stávajícího projektu má být mj.:
<br> • Nové jednotné elektronické odbavení cestujících podporující společnou integraci
• Zavedení sjednocených pravidel odbavení na území Prahy a Středočeského kraje
• E-shop pro nákup a správu jízdních dokladů bez nutnosti návštěvy kontaktního místa
• Mobilní aplikace pro nákup jednotlivých jízdenek
• Využití dalších nosičů jízdenek (platební karty,mobilní aplikace,InKarta)
<br> Operátor ICT (OICT) zaháji l v roce 2016 konzultace,které vyústily v doporučení zpracovat Prováděcí projekt
(PP) Multikanálového odbavovacího systému (MOS),který by navrhl zásady elektronického odbave...
Načteno
Meta
Rozpočet Veřejná zakázka Pronájem Prodej