Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
VR 124/17
<br>
<br> OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 26.června 2017 výběrové řízení pro
<br> jmenování do funkce vedoucího úředníka / vedoucí úřednice
<br>
<br> vedoucí oddělení řízení bezpečnosti IS/ICT
<br> v odboru bezpečnosti Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 2652)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: vedoucí oddělení řízení bezpečnosti IS/ICT,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě1) 12
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Stanovování požadavků na zabezpečení informačních a komunikačních technologií <.>
<br> Zpracování bezpečnostních standardů,řešení bezpečnostních incidentů a provádění auditů
<br> informačních bezpečnostních řídicích systémů <.>
<br> Zpracování návrhů a zajištění činností spojených s přijetím a realizací bezpečnostní vize a strategie v
<br> oblasti bezpečnosti informací spravovaných v informačních systémech a její aktualizací <.>
<br> Zpracování návrhů na určení významných informačních systémů v rámci úřadu <.>
<br> Odpovědnost za nastavení systému řízení bezpečnosti informací spravovaných v informačních
<br> systémech a systému řízení rizik <.>
<br> Zajištění metodické a kontrolní činnosti vůči odboru informatiky při realizaci požadavků vyplývajících
<br> z právní úpravy kybernetické bezpečnosti <.>
<br> Podíl na zpracování rozpočtu a finančního krytí opatření v oblasti bezpečnosti informací <.>
<br>
<br> Předpoklady pro jmenování vedoucí úřednice/vedoucího úředníka podle § 4 zákona č.312/2002
<br> Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který ovládá
<br> český jazyk
c) způsobilost k právním úkonům
d) bezúhonnost2)
e) na funkci vedoucí úřednice / vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2,4 a 20
<br> zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí
<br> ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České a Slovenské
<br> Republiky,ve znění pozdějších předpisů,tj.lustrační osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady
<br> podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br> HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> výborná znalost zákona č.181/2014 Sb <.>,o kybernetické bezpečnosti,v platném znění
<br> znalost „best practices“ a řady norem ISO/IEC 27000
<br> znalost anglického jazyka
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Další požadavky
<br> Z důvodu přístupu k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené vznikne uchazeči/uchazečce
<br> v případě přijetí do pracovního poměru povinnost předložit podkladové materiály pro ověření přístupu
<br> k utajovaným informacím stupně utajení Vyhrazené v souladu se zákonem č.412/2005 Sb <.>,o ochraně
<br> utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti,ve znění pozdějších předpisů,případně povinnost
<br> předložit platné osvědčení fyzické osoby vydané Národním bezpečnostním úřadem,pokud je jeho
<br> držitelem/držitelkou <.>
<br>
<br> Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
<br> řídící schopnosti
<br> samostatnost a zodpovědnost
<br>
Výhodou
<br> zkušenosti s výkonem role Architekta kybernetické bezpečnosti
<br> Vítána
<br> praxe v řídící pozici
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7 odst.4 zákona
<br> č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 z...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
15. 09. 2025 | Opatření obecné povahy - Definitivní dopravní značení BD Hodkovická, v ul. Mariánská a Hodkovická | |
15. 09. 2025 | Opatření obecné povahy - Definitivní dopravní značení BD Hodkovická, v ul. Mariánská a Hodkovická | |
15. 09. 2025 | Strakonická | |
15. 09. 2025 | Radlická | |
15. 09. 2025 | Výzva k odstranění odstaveného vozidla BMW, šedé barvy, křižovatka ul. Frančíkova a K Lochkovu, Praha 5 | |
...a další |