Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.
Dodatečná informace k zadávacím podmínkám c.1 Název zakázky: Bezpečnostní služba pro město Kuřim Evidenční číslo zakázky: IV—KÚ-2017-001 Zadavatel Město Kuřim Adresa: Jungmannova 988í75,664 34 Kuřim lČ: 00281964 Statutární orgán: Mgr.ing.XXXXX XXXXXXXXXX (starosta) Zajištující odbor: Odbor kancelář úřadu (KÚ) Vedoucí zajišťujícího odboru: lng.XXXXX XXXX,CSc.Osoby oprávněné kjednání: Mgr.XXXXX XXXXX,DiS <.>,Bc.XXXXX XXXXXX TEL.: ?XX XXX XXX,?T? XXX XXX FAX: 541 230 633 Veřejná zakázka Bezpečnostní služba pro město Kuřim V souladu s bodem č.12 zadávací dokumentace této veřejné zakázky malého rozsahu zveřejněné dne 01.06.2017,podává zadavatel dodatečnou informace č.1 k zadávacím podmínkám.E-maíiovv dotaz uchazeče ze dne 09.06.2017: Dobrý den,na základě Vaší výzvy Vás žádám o doplňující informace (upřesnění) k zadávací dokumentaci na výběrové řízení „Bezpečnostní služba pro město Kuřim" 1.V bodu 3) Nabídková cena je požadavek,aby tato byla stanovena jako nejvýše přípustná se započtením všech nákladů a rizik.<.>.<.> V tomto případě to ale není možně.Ceny v oboru bezpečnostních služeb jsou více jak z 90% závislé na aktuášní výši minimální mzdy,od níž se odvíjí mzdy,příplatky a odvody.O výší minimální mzdy rozhoduje vláda ČR pouze svým nařízením a bez věšteckých schopností nešze odhadnout,jakou výši minimální mzdy a od kdy vláda stanovi,XXX v horizontu dalších X měsíců,natož X let.„še proto nezbytně,mít možnost takove zvýšení minimální mzdy,pokud k němu v průběhu plnění veřejně zakázky dojde,zohlednit v ceně za služby.Nelze po dodavateli požadovat plnění pod zákonné náklady.Toto lze bud' upravit v návrhu smlouvy,aby to bylo pro všechny uchazeče stejné nebo soutěžit nejen dle vnitřní směrnice města,ale i v režimu zákona o veřejných zakázkách (ač se jedná o zakázku malého rozsahu,můžete tuto podmínku deklarovat a dodržet — opět rovně pro všechny uchazeče).V takovém případě se nabídková cena stanoví na základě dnešní výše minimální mzdy.Dalším důvodem,proč postupovat dle zákona o veřejných zakázkách je skutečnost.že v takovém případě je dle nového zákona přímo povinnost (nikoliv jen možnost) zadavatele vyloučit uchazeče,kde je zřejmé,že jeho nízká nabídková XXXX XXXX vést k porušování píatné legislativy ČR,např.zákoníku práce.V témže odstavci je i požadavek,že ceny budou zahrnovat i napojení objektů na PPC.Zde je potřeba po uchazeči vyžadovat pouze součinnost,nic jineho.Napojení musí provest montážní a servisní firma,která pro město Kuřim zabezpečení instalovala,nikoliv uchazeč.A v tomto případě musí případně náklady na práci této firmy jít za zadavatelem,nikoliv za uchazečem,protože tyto ceny nezná a nemůže je nijak ovlivnit.Odpověď zadavateie : Zadavatel vypsal výzvu kpodáni nabídky malého rozsahu dle vnitřní směrnice Rady města Kuřimi 82/2015/RM o veřejných zakázkách Města Kuřimi a nesoutěží tedy v režimu zákona o veřejných zakázkách č.134/2016 Sb.<.> a má za to,že v bodě 3 výzvy,kde cituji: „Nabídková XXXX XXXX stanovena pro danou dobu plnění XXXX XXXX nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů,rizik,zisku a finančních vlivů (např.inflace) po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy a zadávací dokumentaci" Je jednoznačně zadáno,že nabídková cena započítává i rizika dodavatele.kde jedním ztěchto rizik muže být i změna výše minimální mzdy.Stejně jako navýšení minimální mzdy.zadavatel nedokáže odhadnout např.ani vývoj cen PHM,který je pro zpracování nabídky jedním zdalších vstupních parametrů.Všechny vstupní parametry pro tvorbu nabídkové ceny jsou rizikem vždy jen toho,kdo nabídku podává.Při napojeni střežených objektů na PPC bude po uchazeči požadována pouze spolupráce.Samotne napojení těchto objektů provede servisní společnost zadavatele,vznikle náklady bude hradit zadavatel.um mnm.íungmannova 968/25 „.a m 34 |< “7" [5] v Kuřimi 14.6.2017 % Č Mar: lng.Drago.íavšíšý','šíá'r6'sía
Příloha č.2
<br> Návrh smlouvy o bezpečnostních službách č.XX / 2017
uzavřená dle § 2079 a násl.Zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
I <.>
Smluvní strany
<.>.(doplňte prosím hodnotu).<.>.<.>.se sídlem:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
jednající:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
Zapsána v.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
IČ:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
DIČ:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
Bankovní spojení:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
Číslo účtu:.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.> <.>
/dále jen dodavatel/
a
<br> objednatel : Město KUŘIM
se sídlem : Jungmanova 968/75 PSČ : 664 34
<br> Zastoupený ve věcech smluvních : Mgr.Ing.Dragem Sukalovským
Zastoupený ve věcech provozu : Ing.Karlem Tornem,CSc <.>
IČ : 00281964
<br> DIČ : CZ00281964
Bankovní spojení : Komerční banka a.s.pobočka Kuřim
<br> Číslo účtu : 22824641/0100
<br> /dále jen objednatel/
I <.>
<br> Předmět smlouvy
1.1.Dodavatel se zavazuje za podmínek touto smlouvou sjednaných,řádně a včas poskytovat pro objednatele bezpečnostní služby k ochraně majetku objednatele,spočívající zejména v provádění fyzické ostrahy objektu Wellness Kuřim na ul.Blanenská 1082/1 včetně venkovních prostor,dále v revírní služba spočívající v kontrole vybraných objektů města autohlídkou a dále v provádění elektronické ostrahy určených objektů <.>
<br> 1.2.Ostraha bude zajišťována bezpečnostními pracovníky dodavatele,řádně vyškolenými a ustrojenými.Po dohodě se svým zaměstnavatelem budou plnit i další dodatečné požadavky objednatele.Pracovní doba je stanovena takto:
<br> Fyzická ostraha objektu Wellness Kuřim :
1 pracovník ostrahy denně v době od 22:00 hod.Do 06.00 hod <.>
<br> Fyzická ostraha venkovního areálu Wellness Kuřim na pozemku p.č.2980/1 k.ú.Kuřim v letní sezóně ( červenec a srpen) :
1 pracovník ostrahy denně v době od 22:00 hod.Do 06.00 hod <.>
<br> Revírní služba – kontrola vybraných objektů města autohlídkou cca 20 objektů o víkendech (pátek,sobota 2 x za noc
<br> Elektronická ostraha objektů ……………………………………,případně dalších objektů města připojené na PCO se zajištěním výjezdů k poplachovým signálům <.>
<br> Seznam napojených objektů na PCO,bude v příloze č.1,která bude nedílnou součástí k této smlouvě <.>
<br> Seznam objektu,určených ke kontrole revírní službou,bude v příloze č.2,která bude nedílnou součástí k této smlouvě <.>
1.3.Povinností dodavatele je:
<br> a) zabránit neoprávněnému vniknutí cizích osob do objektu a areálu objednavatele;
b) kontrola uzamčení dveří,uzavření oken,neporušení jejich zámků,mříží;
c) pravidelné obchůzky se zápisem do knihy služeb; kontrola fasády a vnějšího
<br> vybavení budovy <,>
d) kontrola neporušenosti oplocení,pro revírní ostrahu objektů bude pracovník
<br> výjezdové skupiny vybaven zařízením se záznamem,záznam bude uchován u
<br> dodavatele po dobu min.10-dní <,>
<br> e) vést Strážní knihu,za účelem evidence skutečností,které mohou nastat během
<br> služby <,>
f) pochůzková kontrola bude konána dle dodavatelem stanovených,ale současně
<br> měněných intervalů.Tyto budou dokumentovány v strážní knize <,>
g) v případě zjištění narušení objektu provede opatření k zadržení narušitele,zajistí
<br> místo činu a kriminalistických stop pro potřebu Policie ČR.O této události
<br> informuje,operátora poplachového a přijímacího centra (PPC),Policii ČR a
<br> majitele objektu <,>
h) k výkonu služby využívat vlastní zásahové vozidlo <,>
ch) plnění dalších úkolů dle zadání dodavatele <.>
1.4.Povinnosti objednavatele:
<br> a) zabezpečit pracovníkům dodavatele podmínky pro řádný výkon služby (místnost
pro strážné + přístup do místností WC.) <,>
b) zachovávat mlčenlivost o skutečnostech,vyplývajících z této smlouvy,a to,i po
jejím ukončení <,>
c) zabezpečit proškolení vedoucích zaměstnanců dodavatele při nástupu a případně
další periodická školení z platných vnitřních předpisů týkající se výkonu služby
<br> ostrahy,BOZP a PO v rozsahu vyplývající z jejich činnosti ve střeženém areálu <,>
d) doplňování dokumentace,jejíž vedení odběratel požaduje <,>
e) dodat plán areálu s uvedením odpovědných osob za jednotlivé části areálu <,>
f) dodat seznam všech osob,které mají oprávnění zdržovat se v areálu <,>
g) seznámit ostatní uživatele nebo nájemníky areálu se změnou subjektu ostrahy a
<br> se způsobem výkonu služby ostrahy <,>
h) dodat seznam kontrolovaných objektů autohlídkou se specifickými a potřebnými
<br> údaji či pokyny <.>
1.5.Objednatel se zavazuje za tyto služby platit dodavateli částku dle čl.II <.>,této smlouvy <.>
II <.>
<br> XXXX a platební podmínky
X.X.Smluvní strany se dohodly,že cena předmětu smlouvy v rozsahu čl.I <.>
Fyzická ostraha objektu.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> (doplňte prosím hodnotu).<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Kč/ 1 měsíc
Fyzická ostraha venkovní za měsíc červenec a srpen.<.> (doplňte hodnotu).Kč/ 1 měsíc
Revírní služba.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.(doplňte prosím hodnotu).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.Kč/ 1 měsíc
Elektronická ost...
Příloha č.1
<br> Krycí list nabídky
<br> Pro veřejnou zakázku zadávanou ve výběrovém řízení malého rozsahu
<br> Bezpečnostní služba pro město Kuřim
<br> Základní identifikační údaje o uchazeči
<br> Název (obchodní firma):
<br>
Právní forma:
<br>
Adresa sídla/ místa podnikání:
<br>
IČ:
<br>
DIČ:
<br>
Bankovní spojení:
<br>
Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
Kontaktní osoba (pro komunikaci v průběhu výběrového řízení)
<br> Titul,jméno,příjmení:
<br>
Funkce:
<br>
Telefon:
<br>
E-mail:
<br>
<br>
<br> Nabídková cena:
<br> Fyzická ostraha objektu bez DPH / 1 měsíc
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Fyzická ostraha objektu s DPH / 1 měsíc
<br>
<br>
Fyzická ostraha objektu bez DPH / 1 měsíc
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Fyzická ostraha objektu s DPH / 1 měsíc
<br>
<br>
Fyzická ostraha venkovní bez DPH za měsíc červenec a srpen
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Fyzická ostraha venkovní s DPH za měsíc červenec a srpen
<br>
<br>
Revírní služba bez DPH / 1 měsíc
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Revírní služba s DPH / 1 měsíc
<br>
<br>
Elektronická ostraha bez DPH / 1 měsíc
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Elektronická ostraha s DPH / 1 měsíc
<br>
<br>
Celková cena za zakázku na 24 měsíců bez DPH
<br>
Hodnota DPH:
<br>
Celková cena za zakázku na 24 měsíců s DPH
<br>
<br>
<br> Osoba oprávněná jednat jménem a za uchazeče:
<br> Titul,jméno,příjmení:
<br>
Funkce:
<br>
Datum a místo:
<br>
Razítko a podpis oprávněné osoby:
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY na zakázku Města Kuřimi Název zakázky: Bezpečnostní služba pro město Kuřim Evidenční číslo zakázky: lV-KÚ-201T-001 Zadavatel Město Kuřim Adresa: Jungmannova 985.075,864 34 Kuřim íČ: 00281964 Statutární orgán: Mgr.Ing,XXXXX XXXXXXXXXX (starosta) Zajištující odbor: Odbor kancelář úřadu (KU) Vedouci zajišťujícího odboru: Ing.XXXXX XXXX.CSc.Osoby oprávněné kjednání: Mgr.XXXXX XXXXX.DiS,Bc.Radek Jízdnýr TEL.: 725111 395.777 254 338 FAX: 541 230 633 E-MAIL: novakíóčkurimcz.jizdnv©kur|m cz Datum výzvy: 01-05-2017 Předpokládaná hodnota zakázky: 800 000,- Kč včetně DPH 1) Předmět plnění zakázky Předmětem plnění zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je výběr dodavatele bezpečnostních služeb pro město Kuřím.Rozsah zakázky: Objekt Wellness Kuřim,Blanenská 1082l1 — fyzická ostraha 1 pracovník denně v době od 22.00 h do 6:00 h (8 hodiní'den = cca 245híměsíc).Objekt Wellness Kuřim,Blanenská 1082í1 — fyzická ostraha venkovních prostor vletní sezoně (červenec a srpen).1 pracovník denně v době od 22:00 do 6:00 h (8 hodinlden = cca 245 híměsícj.Revírní služba — kontrola vybraných objektů města autohlídkou (cca 20 objektů) vždy v pátek a v sobotu 2x za noc,Elektronická ostraha B objektů (případné dalších objektů města) připojením na PPC se zajištěním výjezdů k poplachovým signálům.2) Doba a místo plnění zakázky Předpoklad zahájení zakázky je 01.GT.2017.Dokončení plnění zakázky 01.07.2019.Místem plnění zakázky je katastrální území města Kuřimi.3) Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky Nabídková XXXX XXXX stanovena pro danou dobu plnění XXXX XXXX nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů,rizik,zisku a finančních vlivů (např.inflace) po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy a zadávací dokumentaci,Požadavky na jednotný způsob doložení nabídkové ceny:.Celková cena zakázky v Kč bez DPH,vyčíslení DPH a celková cena zakázky včetně DPH.o XXXX za fyzickou ostrahu ( X měsíc).Cena za revírní službu (1 měsíc).Cena za elektronickou ostrahu (1 měsíc) Nabídkové ceny budou zahrnovat veškeré práce,dodávky a činností vyplývající ze zadávacích podkladů.(např.napojení střežených objektů na PPC apod.) 4) Místo a doba pro podání nabídky,otevírání obálek s nabídkami Nabídku uchazeč předloží na podatelnu MěÚ Kuřim,podlaží 0.přízemí -> chodba vpravo -> dveře prosklené č.106 v pracovní době nebo zašle na adresu Město Kuřim,Jungmannova 968í75,664 34 Kuřim.Lhůta pro podání nabídek končí 19.06.2017 do 10:00 hodin.Nabídky,které budou předloženy nebo doručeny po uplynutí této lhůty,zadavatel nezařadí do výběrového řízení a vrátí je zpět v neporušené obálce.Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 19.06.2017 v 10:05 hodin v budově MěU Kuřim na adrese Jungmannova 968l75,Kuřim,místnosti č.403,4.N.P.a může být přítomno po jednom zástupci firmy,která předložila nabídku.5) Označení a způsob podání nabídky Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce opatřené v místě uzavřeni obálky (obalu) razítkem s podpisem oprávněného zástupce uchazeče.Obálka bude označena nápisem „Neotvírat,zakázka města - „Bezpečnostní služba pro město Kuřim“.Dále musí být na obálce uvedena adresa,na níž je možné nabídku v případě vyřazení vrátit.6) Informace o výsledku výběrového řízení Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informování písemně nebo zasláním datové zprávy v termínu do 28.6.2017,po tuto dobu budou uchazeči vázáni svou nabídkou.?) Prohlídka místa plnění zakázky Uchazeč má možnost se seznámit se stavem a podmínkami místa realizace veřejné zakázky před podáním nabídky samostatné,případně po domluvě společně s osobami oprávněnými k jednání.8) Kvalifikační předpoklady pro plnění zakázky.Uchazeč předloží kopii příslušného oprávnění podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky,zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci a to: — koncesovaná živnost — Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob,— koncesovaná živnost — Ostraha majetku a osob.<.> Originály nebo ověřené kopie výše uvedených dokladů ne starší tří měsíců budou doloženy až k podpisu smlouvy,<.> Kvaliňkační standardy pracovníka provádění ochrany a ostrahy majetku a osob: — nutný bezvadný zdravotní a psychický stav pracovníků,—— vynikajici znalost obsluhování technických bezpečnostních systémů (EZS,PZTS,CCTV),-— uplatňování zásad součinnosti se složkami integrovaného záchranného systému,zejména Policií CR a vymezenými osobami,— zvládnutí a řešení mimořádných situací.<.> Vlastní PPC (nikoli subdodávka),<.> Pro revírni ostrahu objektů bude pracovník výjezdové skupiny vybaven zařízením se záznamem,záznam bude uchován po dobu min.10-dní,Minimálně dvě zásahová vozidla (nikoli subdodávka),jedno v dojezdu ke střeženým objektům do 15minut,Přehled min.2 zakázek obdobného charakteru uskutečněných uchazečem v posledních třech letech,s uvedením objednatele,místa a doby plnění,Doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání s minimálním limitem pojistného pln...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Kuřim | ||
---|---|---|
30. 09. 2022 | Vokolo Príglu 2022 PÚP | |
30. 09. 2022 | Zveřejnění seznamu nedostatečně určitě zapsaných osob v katastru nemovitostí dle § 64-65 z.č.256/2013Sb. | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Kuřim Blanenská Protlak Optická síť PÚP | |
...a další |