Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Mag.hl.m. Praha.
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
<br> zastoupené ředitelkou Magistrátu hlavního města Prahy
<br>
<br> v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje dne 13.června 2017 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice
<br>
<br> samostatný účetní / samostatná účetní
<br> v odboru účetnictví Magistrátu hlavního města Prahy
<br> (kód 0101)
<br>
<br> Sjednaný druh práce: samostatný účetní / samostatná účetní,s místem výkonu práce Praha <,>
<br> v platové třídě 1) 9
<br>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou
<br> Plný pracovní úvazek <.>
<br> Termín nástupu dle dohody <.>
<br>
Pracovní místo je vhodné i pro absolventa / absolventku <.>
<br>
<br>
<br> Náplň práce
<br> Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky,vedení účetních knih,zejména
<br> vedení účetní knihy došlých faktur <,>
<br> přezkušování faktur a ostatních dokladů daných k proplacení a zaúčtování <,>
<br> kontrola podpisů podle podpisových vzorů <,>
<br> přezkoušení a zaúčtování cestovních dokladů <,>
<br> dohledávání plateb s nepřesnou identifikací ve spolupráci s externími subjekty a
odvětvovými odbory Magistrátu hl.města Prahy <,>
<br> ověřování výše pohledávek či závazků v účetnictví na žádost externích auditorských
firem <.>
<br> Zajišťování agendy spojené se sběrem informací pro monitorování a řízení veřejných financí
<br> (PAP),zejména
<br> zajišťování statistického šetření pro účetní doklady včetně zajišťování požadavků na
účtování těchto údajů <.>
<br> Spolupráce při řešení uživatelských problémů programového vybavení používaného pro
<br> zpracování účetnictví <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
<br> MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
<br> úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let
<br> b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,který
<br> ovládá český jazyk
<br> c) způsobilost k právním úkonům
<br> d) bezúhonnost2) <.>
<br>
<br> Požadované vzdělání
<br>
<br> vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
<br> ekonomického zaměření výhodou
<br>
<br> Požadované znalosti a dovednosti
<br>
<br> základní znalosti v oblasti účetnictví a znalost souvisejících předpisů (zejména znalost
zákona č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví,v platném znění)
<br> znalost práce na PC (MS Office,Internet)
<br>
Osobnostní předpoklady
<br> komunikační dovednosti,dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném
projevu
<br> pečlivost a zodpovědnost
<br> samostatný přístup ke svěřeným činnostem
<br>
<br>
Vítány
<br> znalost nebo zkušenosti s účtováním v oblasti faktur
<br> znalost nebo zkušenosti se zpracováním cestovních příkazů
<br> orientační znalost PAP (informace pro monitorování a řízení veřejných financí)
<br> Nabízíme
<br> stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
<br> pružnou pracovní dobu
<br> podporu profesního růstu
<br> program mentoringu
<br> 5 týdnů dovolené,dny zdravotního volna
<br> příspěvek na stravování formou stravenek
<br> širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
<br>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3) k výběrovému řízení,jejíž náležitosti podle § 7
<br> odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,jsou:
<br> jméno,příjmení,titul <,>
<br> datum a místo narození <,>
<br> státní příslušnost <,>
<br> místo trvalého pobytu <,>
<br> číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního
občana) <,>
<br> datum a podpis <.>
Formulář přihlášky naleznete níže <.>
<br>
<br> K přihlášce je podle § 7 odst.5 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních
<br> samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,nutno
<br> připojit:
<br> životopis,ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních <,>
odborných znalostech a dovednostech,včetně znalostí týkajících se správního řízení <,>
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená
kopie),u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný
<br> domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se
<br> bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie) <.>
<br>
<br>
<br>
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak,aby ji
<br> vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28.června 2017 v podatelně Magistrátu hlavního
<br> města Prahy,Jungmannova 35/29,111 21 Praha 1 <.>...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Mag.hl.m. Praha | ||
---|---|---|
21. 09. 2025 | Korunní, Slezská | |
21. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29736/2024 k odstranění vozidla (Škoda, RZ: 9AL0873) z pozemní komunikace (Praha 6), ID 18425, ALLAN KHEIL, 130 00 Praha 3 | |
21. 09. 2025 | Dražba povinná Táborská movitý majetek | |
21. 09. 2025 | Správa služeb HMP - Výzva č. j. SSHMP 29731/2024 k odstranění vozidla (Volvo, RZ: 5SN1727) z pozemní komunikace (Praha 13), ID 18379, Michaela Věcovská, 272 01 Kladno | |
21. 09. 2025 | Slánská_oprava zastávky BUS Reinerova | |
...a další |