Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Turnov.
1 Zápis Rady města Turnova 25.05.2017
<br>
<br>
<br> Zápis z 11.jednání Rady města Turnov
<br> ze dne 25.5.2017
<br>
Pozn.Zveřejněna je upravená verze dokumentu z důvodu dodržení přiměřenosti rozsahu zveřejňovaných osobních údajů
<br> podle zákona č.101/200 Sb <.>,o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů
<br>
<br>
<br> Přítomni: Ing.XXXXX XXXXX,Mgr.XXXXX XXXXXXXX,XXXXX XXXXXXX,Ing.Jaroslav
<br> Knížek,XXX XXXXXXX,Ing.XXXXXX XXXX,PhDr.XXXX XXXXXXXX,Mgr.Jana
<br> Svobodová,XXXXXXXXX XXXXXX
<br>
<br> Nepřítomni:
<br> Hosté:
<br>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXX (tajemník)
<br>
<br> POZVÁNKA a PROGRAM
<br> NA JEDNÁNÍ RADY MĚSTA TURNOV
<br> které se uskuteční dne 25.5.2017 v 13:00 hodin
<br> v č.215
<br> (11.schůze v roce)
<br> Záležitosti finančního odboru
<br> 1.Nabídka integrace platebních karet pro platební
automat a pokladny
<br> Ing.XXXXX XXXXX XX:XX – XX:XX
<br> X.Škodní a likvidační komise - vyřazení majetku
<br> Záležitosti odboru správy majetku
<br> 3.Směna pozemků na Výšince,Turnov XXXXXXX XXXXXXXXX XX:XX – XX:XX
<br> X.Smlouva o právu provést stavbu,parkoviště
Havlíčkovo náměstí II,Smrkovská,Smrkovský,Richtr
<br>
<br> 5.Smlouva o právu provést stavbu,VHS Turnov <,>
Pekařova ulice
<br>
<br> 6.Smlouva o právu provést stavbu výpustě srážkových
vod z areálu připravované výstavby a rekonstrukce ZŠ
<br> Mašov
<br>
<br>
<br> 2 Zápis Rady města Turnova 25.05.2017
<br>
7.Smlouva o dílo,bytová zóna Hruštice,projektová
dokumentace pro provedení stavby
<br>
<br> 8.Smlouva o dílo,Technické služby Turnov,Prouskova
ulice
<br>
<br> 9.Výběr nejvhodnější nabídky " Regenerace panelového
sídliště U nádraží,Turnov - 5.etapa"
<br> Ing.XXXXX XXXXX
<br> XX.Vypsání výběrového řízení a určení hodnotící komise
pro akci „DD Pohoda – rekonstrukce komunikačního
<br> systému
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX
<br> XX.Předzahrádka a parkovací stání v ul.Jiráskova,Turnov
pro Hotel Korunní princ
<br>
<br> 12.Vypsání výběrového řízení a určení hodnotící komise
pro akci: ZŠ Žižkova - výměna povrchu ve dvou
<br> tělocvičnách
<br>
<br> 13.Schválení dodatku č.3 na akci: Hrad Valdštejn,kaple
sv.Jana Nepomuckého – obnova střešní krytiny
<br>
<br> 14.Předzahrádka pro cukrárnu Dorty z ráje
<br> Ostatní
<br> 15.Kritéria hodnocení jednatele Turnovských odpadových
služeb za rok 2017
<br> Mgr.XXXX XXXXXXXXX XX:XX – XX:XX
<br> XX.Dětské hřiště v Dolánkách - žádost o dotaci
<br> 17.Smlouva o právu provést stavbu,Liberecký kraj <,>
rekonstrukce komunikace II/610
<br> XXXXXXX XXXXXXXXX
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Ing.XXXXX XXXXX
<br> starosta
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3 Zápis Rady města Turnova 25.05.2017
<br>
1.Nabídka integrace platebních karet pro platební automat a pokladny
<br>
Rozprava:
<br> Předkládáme Vám k projednání materiál o možnosti integrace platebních karet na Městském úřadě
Turnov – pro platební automat v budově čp.72 a 3 pokladny – FO,OSM,OVV podatelna <.>
<br>
<br> Celkem jednorázové náklady při pořízení platebních karet pro pokladnu platební automat a 3 ks pokladen
<br> na radnici jsou ve výši 127.880 Kč,roční poplatky celkem jsou ve výši 3.630 Kč/rok <.>
<br> Náklady za bankovní provizi bance - nabídnutá výše provize od ČSOB je v průměrné výši 0,96% pro
<br> pokladny a 0,65% pro platební automat = při obratu 13.078 tis.Kč u všech 4 pokladen a předpokladu,že
<br> by 50% občanů platilo kartou,je provize bance ve výši 59.404 Kč <.>
<br> Termín dodání – do dvanácti týdnů od data objednání <.>
<br> Rada města vidí přínosnější instalaci více terminálů napojených na jednu pokladnu na jednotlivých
<br> odborech <.>
<br>
<br>
usnesení RM č.329/2017
<br> RM bere na vědomí
<br> materiál možnost používání platebních karet v pokladnách Městského úřadu Turnov a přiklání se k řešení
<br> platebních terminálů s vyloučením platby kartou u platebního automatu (vysoká cena za implementaci) a
<br> pověřuje finanční odbor opětovným předložením materiálu na RM <.>
<br>
Hlasování (Pro/Proti/Zdrželi se) – [9/0/0]
<br>
<br>
2.Škodní a likvidační komise - vyřazení majetku
<br>
Rozprava:
<br> 1) Vyřazení majetku na základě fyzické inventury veškerých odborů MÚ
Jednotlivé odbory žádají o vyřazení drobného majetku,důvody k vyřazení jsou v návrzích od odborů <,>
<br> fyzická likvidace majetku bude provedena odvozem do sběrného XXXXX v TS Turnov.Celkem XX XXX Kč <.>
<br>
<br> 2) Vyřazení kancelářských židlí a křesel
<br> Odbor VV předkládá návrh na vyřazení kancelářských židlí a křesel,které jsou poškozené a
<br> neopravitelné <.>
<br> Po fyzické inventuře veškerých kanceláří,odbor VV provedl ještě jednou kontrolu stavu židlí,a to i na
<br> chodbách,skladech a různých odkládacích prostorech a prověřil funkčnost všech židlí a křesel.Celkem
<br> 163 757 Kč <.>
<br> Začátkem roku 2017 byly do obřadní síně zakoupeny nové židle a křesla.Původní židle v počtu 20 ks
<br> byly odvezeny do SUPŠ a 5 ks židlí do Městské knihovny.Židle budou prodány za Kč 50,-/1 ks.Celkem
<br> 120 775 Kč <.>
<br>
3) Ostatní majetek Odbor správy ...
Načteno
Meta
Prodej Stavby Jednání zastupitelstva Pronájem Rozpočet