Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Liberec.
S T A T U T Á R N Í M Ě S T O L I B E R E C
Náměst í Dr.E.Beneše 1,460 59 Liberec 1
<br>
<br>
Tajemník Magistrátu města Liberec
<br> vyhlašuje výběrové řízení <,>
které je podmínkou pro vznik pracovního poměru zaměstnance zařazeného do funkce
<br> REFERENT (asistent) ODBORU PRÁVNÍHO A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Magistrátu města Liberec
<br> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Podmínky výběrového řízení:
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce <.>
Předpoklady pro výkon funkce: státní občanství České republiky (případně i cizí státní občanství
s trvalým pobytem v České republice),dosažení věku 18 let,způsobilost k právním úkonům <,>
bezúhonnost,ovládání jednacího jazyka <.>
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
<br> • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou;
• práce na PC (Microsoft Office,uvítáme zkušenost s aplikací ekonomického systému GINIS);
• základní orientace v oblasti rozpočtů,účetnictví a proplácení faktur;
• osobnostní předpoklady,pečlivost a důslednost <.>
<br> Vítána je též základní orientace v předpisech platných pro veřejnou správu (není podmínkou) <.>
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením splňující uvedené požadavky <.>
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno,příjmení a titul; - datum a místo narození; - státní příslušnost; - místo trvalého pobytu; - číslo
občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana).Musí
být též uvedeno datum a podpis zájemce <.>
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis,ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a
dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3
měsíce; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <.>
Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie.Přihlášku i osobní dotazník lze
stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/ <.>
Popis práce: referent zajišťuje chod sekretariátu odboru právního a veřejných zakázek,vyřizuje
korespondenci odboru a vede evidenci soudních a správních případů a rozhodnutí,v nichž je statutární
město účastníkem,vede evidenci o stavu rozpočtu odboru (správce rozpočtové položky),vyhotovuje
objednávky,zajišťuje proplácení faktur,zakládá a eviduje smlouvy,předepisuje k úhradě soudní
poplatky,zajišťuje nákup kolků,vede evidenci soudních případů,zakládá spisy,připravuje plné moci <,>
zpracovává materiály do rady a zastupitelstva města <.>
Platové zařazení: do platové třídy 8,která podle katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému
vykonávanému druhu práce.Ostatní zaměstnanecké výhody jsou garantovány platnou kolektivní
smlouvou úřadu <.>
Pracovní poměr: na dobu určitou 1 rok,poté lze změnit pracovní poměr na dobu neurčitou.Nástup
do pracovního poměru je možný ihned,případně dle dohody <.>
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 25.května 2017 <.>
Termín konání výběrového řízení: 29.května 2017 <.>
Způsob podání přihlášky:
• osobně na personálním oddělení nebo v podatelně Magistrátu města Liberec;
• odeslat na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC,personální oddělení,náměstí Dr.Edvarda
<br> Beneše 1,Liberec 1,PSČ 460 59 (tel.485 243 761 nebo 485 243 768-9) <.>
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče <.>
Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály,poskytnuté k výběrovému řízení,vráceny <.>
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<br> Zpracovalo personální oddělení Magistrátu města Liberec
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání Rozpočet
Další dokumenty od Město Liberec | ||
---|---|---|
04. 07. 2025 | Opatření obecné povahy - přechodná úprava: "IV-12-4021159, LB- Dolní Suchá, čp. 125, nový TR, RNN, k | |
04. 07. 2025 | Opatření obecné povahy - přechodná úprava: Žádost o povolení uzavírky | |
04. 07. 2025 | Vývěsní deska hřbitov Horní Růžodol | |
04. 07. 2025 | 081 EX 00188/17-1642 Dražba nemovitosti k. ú. Březová u Všelibic | |
04. 07. 2025 | vyrozumění o zahájení řízení - stanoviska: 2024-01 - VO_Stráž n.N.-Majerova | |
...a další |