Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Otrokovice.
Strana 1 (celkem 5)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br>
<br>
<br>
odbor dopravně-správní
oddělení silničního hospodářství
<br>
<br>
VAŠE ZNAČKA:
<br>
<br>
ČÍSLO JEDNACÍ: DOP/20146/2017/TON
SPISOVÁ ZNAČKA: DOP/2030/2017/TON
OPRÁVNÉNÁ
ÚŘEDNÍ OSOBA:
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> TELEFON: XXX XXX XXX
E-MAIL: tomanovic@muotrokovice.cz
DATUM: 12.05.2017
<br>
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br>
DORUČUJE SE VEŘEJNOU VYHLÁŠKOU
<br>
Místní úprava provozu na pozemních komunikacích – stanovení dopravního značení
<br> na místní komunikaci – ul.J.Žižky a na veřejně přístupné účelové komunikaci
v obci Otrokovice
<br>
Městský úřad Otrokovice,odbor dopravně-správní,oddělení silničního hospodářství (dále XXX XXX MěÚ
Otrokovice) jako příslušný správní orgán dle ust.§ 124 odst.1 a 6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších
předpisů (dále jen zák.č.361/2000 Sb.),a po předchozím projednání s dotčeným orgánem Policie ČR <,>
Dopravním inspektorátem Zlín (dále jen PČR DI Zlín)
<br>
v y h o v u j e ž á d o s t i
<br> právnické osoby RIVERENZA a.s <.>,IČ: 27756963,se sídlem XXXXXX XXXXXXX Sládka XX,XXX XX Frýdek-
Místek zastoupené na základě plné moci paní Ludmilou Peřinovou Oškerovou,nar.19.09.1951,trvalý pobyt
Svobodova 1314,765 02 Otrokovice (dále jen žadatel),ve věci stanovení změny místní úpravy provozu na
pozemních komunikacích – na místní komunikaci – ul.J.Žižky a na veřejně přístupné účelové komunikaci
v obci Otrokovice,v rámci stavby: „Polyfunkční dům Modrá Husa“,v souladu s ust.§ 171 a násl.zákona č <.>
500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád)
<br>
vydává opatření obecné povahy <,>
<br>
kterým v souladu s ust.§ 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zák.č.361/2000 Sb <.>
<br>
STANOVÍ
<br> změnu místní úpravy provozu na pozemních komunikacích – na místní komunikaci – ul.J.Žižky a na veřejně
přístupné účelové komunikaci v obci Otrokovice,v rozsahu dopravních značek dle přiložené situace,která je
nedílnou přílohou tohoto opatření obecné povahy,v rámci stavby: „Polyfunkční dům Modrá Husa“ <.>
<br> Místní úpravu provozu na pozemních komunikacích je nutno provést v termínu do 30-dnů ode dne
nabytí účinnosti tohoto opatření obecné povahy <.>
<br>
Místní úpravu provozu na pozemní komunikaci je nutno provést za níže uvedených podmínek:
1.Dopravní značení může provádět zhotovitel,tj.právnická nebo fyzická osoba,která má platná
<br> oprávnění pro provádění těchto prací <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Strana 2 (celkem 5)
<br>
<br> Městský úřad Otrokovice e-mail: radnice@muotrokovice.cz web: www.otrokovice.cz
nám.3.května 1340 ústředna: 577 680 111 IČ: 00284301
765 23 OTROKOVICE fax: 577 933 369 ID datové schránky: jfrb7zs
<br>
<br> 2.Dopravní značení bude užito a umístěno v souladu se zák.č.361/2000 Sb <.>,vyhláškou č.294/2015 Sb <.>
a technickými podmínkami TP 65 „Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích“ a TP 133
„Zásady pro vodorovné dopravní značení na pozemních komunikacích“ <.>
<br> 3.Za instalaci stanoveného dopravního značení na veřejně přístupné účelové komunikaci bude
zodpovědný žadatel <.>
<br> 4.Za instalaci a odstranění stanoveného dopravního značení na místní komunikaci budou zodpovědné
Technické služby Otrokovice s.r.o <.>
<br> 5.Majitel,příp.správce veřejně přístupné účelové komunikace i na místní komunikaci je povinen udržovat
dopravní značení v nezávadném stavu po celou dobu jeho platnosti <.>
<br>
O d ů v o d n ě n í opatření obecné povahy
<br> DOP MěÚ Otrokovice obdržel dne 15.03.2017 pod č.j.DOP/12783/2017 žádost žadatele o stanovení změny
místní úpravy provozu na pozemních komunikacích,a to na místní komunikaci – ul.J.Žižky a na veřejně
přístupné účelové komunikaci v obci Otrokovice,dle přiložené situace,v rámci stavby: „Polyfunkční dům
Modrá Husa“ <.>
<br> K žádosti bylo doloženo souhlasné písemné vyjádření PČR DI Zlín ze dne 09.03.2017 pod č.j.KRPZ-28186-
1/ČJ-2017-150506,plná moc ze dne 16.12.2015 a situace dopravního značení <.>
<br> Místní úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá:
a) na místní komunikaci – ul.J.Žižky:
v doplnění označení křižovatky (k ZŠ a k bytovým domům) svislými dopravními značkami upravujícími
<br> přednost <,>
v odstranění dodatkové tabulky č.E 13 (Text: NEPLATÍ PRO VOZIDLA ZÁSOBOVÁNÍ) umístěné pod
<br> stávajícím svislým dopravním značením č.B 28 (Zákaz zastavení) <,>
v odstranění zákazu zastavení v podobě vodorovného dopravního značení č.V 12c v úseku od místní
<br> komunikace k ZŠ ke křižovatce ul.J.Žižky a Komenského <,>
b) na veřejně přístupné účelové komunikaci:
v umístění nového svislého dopravního značení č.IP 12 (Vyhrazené parkoviště) s nápisem
<br> „RÉSERVÉ“,které je doplněno dodatkovou tabulkou č.E 13 (Text: PRO ZÁKAZNÍKY A ZÁSOBOVÁNÍ
MODRÁ HUSA),na vjezdu na...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace Pronájem