Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kuřim.
875_10
Jungmannova 875/10,XXXXX XXXXXXX
Pokoj WC
XXX XXX XX
<br>
<br> 72
72 72
Pokoj
132 132
<br>
<br>
72 72
Kuchyně
132 88
<br>
<br> 72
72
<br>
875_11
Jungmannova 875/11,XXXXXXXXX XXXXXXX
Pokoj WC
XXX XXX XX
<br>
<br> 72
72 72
Pokoj
132 132
<br>
<br>
72 72
Kuchyně
132 132
<br>
<br>
72 72
Smlouva o dílo
<br> č.……………………
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl.občanského zákoníku
1 Smluvní strany
<br> 1.1 Objednatel
<br> Název:
<br>
<br> Město Kuřim
<br> Sídlo:
<br>
<br>
Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim
Statutární zástupce:
<br> Mgr.Ing.XXXXX XXXXXXXXXX,starosta
IČ:
<br>
<br>
XXXXXXXX
<br> DIČ:
<br>
<br>
CZ00281964
<br>
<br>
(dále jen Objednatel)
<br> 1.2 Zhotovitel
<br>
<br>
Název:
<br>
<br>
<br> Sídlo:
<br>
<br>
<br> Statutární zástupce:
<br>
<br> IČ:
<br>
<br>
<br> DIČ:
<br>
<br>
<br> Bankovní spojení,číslo účtu:
<br>
Firma zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném ………………………………,oddíl ……,vložka ……
(dále jen Zhotovitel)
<br> 2 Předmět smlouvy
<br> 2.1 Rozsah předmětu smlouvy
<br> 2.1.1 Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí zhotovení díla s názvem: „Výměna střešních oken v obecních bytech,Kuřim“ (dále jen „dílo“)
a Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit jeho cenu <.>
Předmětem díla je kompletní výměna stávajících dřevěných střešních oken v obecních bytech č.875/10 (7 ks) na ul.Jungmannova a č.875/11 (7 ks) na ul.Jungmannova,vše v obci Kuřim (dle cenové nabídky č.………………………,zejména demontáž původních oken,doprava,montáž nových oken vč.systémových prvků pro montáž a lemování,zapravení ostění a podhledu,zapravení střešní krytiny) <.>
2.1.2 Do zhotovení díla patří i následující práce a činnosti:
· obhlídka a zaměření skutečného stavu a podmínek pro realizaci díla <,>
<br> · koordinační činnost <,>
· jednání s nájemci bytů a se zástupcem Objednatele o termínech
a podmínkách realizace <,>
· zajištění a provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru k řádnému provedení díla <,>
· veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob
a majetku <,>
· veškerá ochranná opatření před znečištěním a poškozením jakýchkoliv prvků interiéru a exteriéru objektu,trvalý úklid nepořádku způsobeného prováděním díla nebo v souvislosti s ním a zajištění bezpečnosti staveniště,a to denně při realizaci a při skončení prací na díle <,>
· likvidace,odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu s ustanoveními zákona č.185/2001 Sb.<,>
o odpadech <,>
<br> · zajištění řádné ochrany stávajících okolních ploch a to i těch,které nebudou dotčeny stavebními pracemi,ale budou sloužit k přepravě či uskladnění materiálu,k zařízení staveniště,před znečištěním a poškozením po celou dobu výstavby a uvedení všech těchto povrchů dotčených stavbou do původního stavu <,>
<br> · provedení předání dokončeného díla,čímž se rozumí oboustranný podpis předávacího protokolu <,>
· odstranění případných vad a nedodělků <,>
<br> · vyklizení staveniště <,>
· předání příslušných dokladů – certifikátu ze zkušebny,prohlášení o shodě,návodů k údržbě - tyto doklady budou doloženy v českém jazyce,a to 1x v originále <.>
3 Termíny a místo plnění
<br> 3.1 Termín zahájení
<br> 3.1.1 Objednatel předpokládá zahájení prací na díle takto :
Předpokládaná doba zahájení díla – 23.6.2017 <.>
<br> Zahájením prací se rozumí předání a převzetí staveniště <.>
3.2 Termín provedení díla
3.2.1 Zhotovitel je povinen provést dílo (tj.dokončit a předat) nejpozději do 31.8.2017 <.>
3.2.2 Objednatel se zavazuje,že dokončené dílo převezme.Případné vady a nedodělky je Zhotovitel povinen odstranit do deseti pracovních dnů od převzetí díla.Zhotovitel je oprávněn dokončit a předat dílo i před sjednaným termínem <.>
3.3 Místo plnění
<br> 3.3.1 Místem plnění jsou obecní byty č.875/10 na ul.Jungmannova a č.875/11 na ul.Jungmannova,vše v obci Kuřim <.>
<br> 3.3.2 Zhotovitel zvolí takový postup plnění,aby nebyly poškozeny objekty a prostranství navazující na předmět plnění.V případě poškození uvede Zhotovitel vše do původního stavu.Nebude-li to možné,nahradí případnou škodu v penězích,a to do deseti dnů od zaslání výzvy k úhradě škody <.>
4 Cena díla a podmínky pro změnu sjednané ceny
<br> 4.1 Výše sjednané ceny
<br> Obě smluvní strany sjednaly za provedení díla nejvýše přípustnou cenu ve výši:
· Byt č.875/10 v ul.Jungmannova – XXXX XXX DPH
<,> - Kč
<br> · Byt č.875/11 v ul.Jungmannova – XXXX XXX DPH
<,> - Kč
· Celková cena díla bez DPH
<,> - Kč
<br> · DPH 15 %
<,> - Kč
<br> · Celková cena díla včetně DPH
<,> - Kč
4.2 Obsah ceny
<br> 4.2.1 Cena díla je stanovena XXXX XXXX XXXXX a konečná pro rozsah díla vymezený článkem X.X a odsouhlasenou cenovou nabídkou č.……………,která tvoří přílohu této smlouvy <.>
4.2.2 Cena díla obsahuje veškeré náklady a zisk Zhotovitele nezbytné k řádnému a včasnému provedení díla,dále obsahuje veškeré materiály a komponenty potřebné k realizaci a dokončení díla v kvalitě dané dohodou stran,a platnými obecně závaznými právními předpisy a jinými normami (např.ČSN) a technologickými postupy výrobců použitých komponentů <.>
4.2.3 V ceně za provedení díla jsou zahrnuty veškeré náklady Zhotovitele,které při plnění svého závazku dle této smlouvy nebo v souvislosti s tím vynaloží,dále veškeré náklady,které jsou uvedeny ve výcho...
Krycí list zakázky č.III-OMP-2017-003
<br> Výměna střešních oken v obecních bytech,Kuřim
<br>
<br> Uchazeč
<br> Název
<br>
Sídlo
<br>
IČ
<br>
<br>
<br>
Cena zakázky
<br> Byt č.875/10 ul.Jungmannova – XXXX XXX DPH
<br>
Byt č.XXX/XX ul.Jungmannova – XXXX XXX DPH
<br>
Cena zakázky bez DPH
<br>
DPH dle zákonné sazby
<br>
Celková cena zakázky vč.DPH
<br>
<br>
<br>
<br> Minimální požadavky
<br> Požadavek
Ano / Ne
<br> bezúdržbová kyvná okna s dřevěným jádrem
<br>
izolační dvojsklo / trojsklo* min.U=1,1
<br>
teplý rámeček
<br>
bílá barva
<br>
mikroventilace
<br>
záruka v délce min 60 měsíců
<br>
podepsaný návrh smlouvy o dílo
<br>
výpis z živnostenského rejstříku / výpis z obchodního rejstříku
<br>
reference
<br>
<br>
*nehodící se škrtněte
:: lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll „m
<br> Jungmannova 968/75 fax +420 541 230 633
<br> Město Kuřim MUKUPGGSFUNQ 664 34 Kuřim www.kurim.cz
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY na zakázku města Kuřimi
<br> Předmět (název) zakázky:
<br> Evidenční číslo zakázky:
<br> Zadavatel:
<br> Adresa:
<br> IČ:
<br> Statutární orgán: Zajišt'ující odbor (ZO):
<br> Vedoucí zajišťujícího odboru:
<br> Osoba oprávněná: Tel.:
<br> Fax.:
<br> E-mail:
<br> Datum výzvy:
<br> ODBOR MAJETKOPRÁVNÍ
<br> Výměna střešních oken v obecních bytech,Kuřim
<br> III-OMP-2017-003
<br> Město Kuřim
<br> Jungmannova 968/75,664 34 Kuřim 00281964
<br> Mgr.lng.XXXXX XXXXXXXXXX (starosta) Odbor majetkoprávní
<br> Mgr.XXXX XXXXXXXXXXX
<br> XXXXX XXXXXXXXXX
<br> XXX XXX XXX
<br> XXX XXX XXX
<br> janouskova©kurimcz 5.5.2017
<br> Zadávací dokumentace k veřejné zakázce malého rozsahu zadané dle Interní směrnice Rady města Kuřimi č.82/2015/RM,zadávání veřejných zakázek malého rozsahu <.>
<br> 1.Předmět zakázky
<br> Předmětem plnění zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je provedení kompletní výměny střešních oken půdních bytů č.p.875 byt č.10 (7 ks) na ul.Jungmannova a č.p.875 byt č.11 (7 ks) na ul <.>
<br> Jungmannova,vše v Kuřimi <.>
<br> Do zhotovení zakázky patří následuiící práce a činnosti:
<br> — přípravné práce + zaměřeni skutečného stavu — koordinační činnost —jednáni s nájemci bytů 0 termínech a podmínkách prací — zajištění a provedení všech opatření organizačního a stavebně technologického charakteru
<br> k řádnému provedení díla
<br> — veškeré práce a dodávky související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku
<br> - veškerá ochranná opatření před znečištěním a poškozením jakýchkoliv prvků interiéru a exteriéru objektu,trvalý úklid nepořádku způsobeného prováděním díla nebo v souvislosti s ním a zajištění bezpečnosti staveniště,a to denně při realizaci a při skončení prací na díle <,>
<br> — demontáž původních oken — doprava
<br> — montáž nových oken vč.systémových prvků pro montáž a lemování
<br> — zapravení ostění a podhledu
<br> — zapravení střešní krytiny
<br> — likvidace,odvoz a uložení vybouraných hmot a stavební suti na skládku včetně poplatku za uskladnění v souladu s ustanoveními zákona č.185/2001 Sb <.>,o odpadech
<br> — zajištění řádné ochrany stávajících okolních ploch a to i těch,které nebudou dotčeny stavebními pracemi,ale budou sloužit k přepravě či uskladnění materiálu,kzařízení staveniště,před znečištěním a poškozením po celou dobu výstavby a uvedení všech těchto povrchů dotčených stavbou do původního stavu
<br> — provedení předání dokončeného díla,čímž se rozumí oboustranný podpis předávacího protokolu
<br> — odstranění případných vad a nedodělků
<br> — předání příslušných dokladů — certifikátu ze zkušebny,prohlášení o shodě,návodů k údržbě — tyto doklady budou doloženy v českém jazyce,a to 1x v originále
<br> — úklid staveniště
<br> Technická specifikace výplní:
<br> - bezúdržbová kyvná okna s dřevěným jádrem (např.typ Velux),- izolační dvojsklo (příp.trojsklo) min.U=1,1 <,>
<br> - teplý rámeček <,>
<br> - bílá barva <,>
<br> - mikroventilace <,>
<br> - bez stínící techniky <.>
<br> 2.Zadávací dokumentace
<br> Podkladem pro zpracování nabídky je jednoduchý nákres oken vjednotlivých bytech,případně návštěva dotčených bytů.Kontakt na nájemce poskytne Odbor majetkoprávní Městského úřadu Kuřim,lV.NP,dv.č.412,XXXXX XXXXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX,XXX XXX XXX,e-mail: janouskova©kurim.cz.Dílo bude realizováno v souladu s platnými zákony ČR,příslušnou platnou ČSN a smlouvou o dílo <.>
<br> Je-li v zadávací dokumentaci definován konkrétní výrobek nebo technologie,má se za to,že je tím definován minimální požadovaný standard a v nabídce může být nahrazen i výrobkem či technologii srovnatelnou <.>
<br> 3.Doba a místo plnění zakázky Předpoklad zahájení prací je nejdříve 23.6.2017.Ukončení prací zadavatel požaduje nejpozději do 31.8.2017 <.>
<br> Místem plnění zakázky jsou bytové jednotky č.875/10 na ul.Jungmannova a č.875/11 na ul.Jungmannova,vše v Kuřimi <.>
<br> 4.Místo a doba pro podání nabídky,otevírání obálek s nabídkami
<br> Nabídku uchazeč předloží osobně na podatelně Městského úřadu Kuřim,v přízemí,v pracovní době <,>
<br> Pondělí 7:30 - 11:30 12:30 - 17:00 Úterý 7:30 -11:30 12:30 - 15:00 Středa 7:30 - 11:30 12:30 -17:00 Čtvrtek 7:30 - 11:30 12:30 -15:00 Pátek 7:30 -11:30 12:30 - 14:00
<br> nebo zašle na adresu Město Kuřim,Jungmannova 968/75,Kuřim 664 34 <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dne 23.5.2017 v 10:00 hod.Nabídky,které budou předloženy nebo doručeny po uplynutí této lhůty,zadavatel nezařadí do výběrového řízení a vrátí je zpět v neporušené obálce <.>
<br> Uchazeči podají nabídku vuzavřeně obálce opatřené v místě uzavření obálky (obalu) razítkem s podpisem oprávněného zástupce uchazeče.Obálka bude označena nápisem „Neotvírat,zakázka města — Výměna střešních oken v obecních bytech,Kuřim“.Dále musí být na obálce uvedena adresa,na níž je možné nabídku v případě vyřazeni vrátit ...
Načteno
Meta
Rozpočet Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Kuřim | ||
---|---|---|
30. 09. 2022 | Vokolo Príglu 2022 PÚP | |
30. 09. 2022 | Zveřejnění seznamu nedostatečně určitě zapsaných osob v katastru nemovitostí dle § 64-65 z.č.256/2013Sb. | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Oznámení o záměru na využití nemovitého majetku | |
30. 09. 2022 | Kuřim Blanenská Protlak Optická síť PÚP | |
...a další |